-
Мнения
2286 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
135 GoodОтносно Еди Ведър
-
Ранг
откачен
- Рожден ден 25.06.1975
Profile Information
-
Кара
Сивик Купе 1.6 втек 94г. Хонда ВФР 750 бивш, Ямаха Вираго 750 и Сузуки GSX 750 ES сега.
-
Пол
Мъжки
-
Място
Русе
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
eddivedder404
Последни посетители
15673 профилни разглеждания
-
Хондата от тия кубатури е много слаба! Търси по-стара година 1100 или 750 поне имат силица. Марудера е с по-прилична сила и е добър избор. Общо взето избери този, който е най-запазен и ти е най удобен, като стойка, ако не те вълнува вървежа. Не си написал бюджет, а това е важно при избор на мотоциклет. При чопърите по-голямата кубатура и коне не са опасни и, ако можеш да си позволиш финансово по-голям няма да сгрешиш!
-
И аз имах проблем с качването на ВФР-а на степенка, но след като ми показаха чалъма стана лесно. Аз когато местя моторите винаги сядам на тях и тикам с крака, че отстрани, като застана на два пъти аха да ги изтърва. Винаги се съобразявах с ВФР-а как да го паркирам, че после, ако трябва да местя назад си е мъка. Някои съм забелязал, че го дърпат назад, както е на пачи крак Ниското положение на седалката обаче улеснява доста и затова с чопърите е по-лесно. Аз съм 172 и 60кг.
-
Привет! На моя бившия ВФР, който е като твоя имах сложено вентилаторче от компютър за охлаждане на релето. Това е слабото място на модела и затова гори релето от прегряване. Съветът ми е, ако нямаш да си сложиш. При мен беше свързано така, че като дам на контакт и почва да охлажда
-
Пробвай да го продадеш на някой щом не ти е нужен, ако още е в гаранция ще е по-лесно вместо да правиш тия манипулации.
-
Като бивш собственик на ВФР 750 рс 36, който притежавах 3 години и също със зъбни колелета вместо ангренажна верига мога да потвърдя казаното от колегата по-горе. Никакви проблеми не съм имал, само съм сменял масло и съм наливал бензин. Аз лично се разделих с него понеже ми беше тежичък, а и чопърите ми са на сърце. Разходът му под 6.5 не можех да го сваля, но имаше много брутален звук.
-
Чопър, ако ще купувате най-добрия вариант имате ли финансовите възможности над 600 кубика и нагоре. Не се притеснявайте дори и да нямате голям стаж с мотоциклет. Ниската позиция на седалката дава по-голяма стабилност и при повечкото килограми на машината, а по ниско оборотните двигатели не предразполагат толкова към неразумно шофиране, но и в никакъв случай не подценявайте ускорението на "тракторите". При турърите по-големите кубатури са малко по-трудни за управление от млад и неопитен водач особенно ако е и по-дребничък. И най-важното не робувайте на марки! Вземете този, който ще вие най удобен и най-запазен!
-
Карах ВФР 750, от миналата година съм с Ямаха Вираго 750
-
Крис Корнел ни напусна, беше мой любимец. Ще го помним завинаги!
-
Имам приятел със Хонда СБ 1000, много безпроблемен мотор.
-
На англичанка ли ще го слагаш? Ако старият ти мотор е добре, не си струва заниманието, колата няма да тръгне кой знае колко повече...
-
Седма генерация най-вече заради външния си вид според мен загуби битката с конкуренцията. Осма привлече наново фенове с дизайна, но девета ги прати пак в девета глуха. Да не говорим, че седан и купе са по-красиви от хечовете, а ги няма на нашия пазар...
-
Страхотен мотор за магистралата... оня с креслата