-
Мнения
242 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
39 NeutralОтносно hahy
-
Ранг
Photographer
- Рожден ден 13.04.1980
Profile Information
-
Кара
Accord 2.4 EX .. бел вагон!
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Contact Methods
-
Website URL
http://bnt.bg
-
Skype
hahavoto
-
Първата сонда (разбирай преди катализатора) на затворен дросел или пусната газ го приеми трябва да ти дава 1.0 смес 14,7:1 с една дума. При подаване на газ вече започва да корегира спрямо количествата на кислород и гориво (според температурата коят измерва) а долната сонда Bank1 Sensor2 вече е за катализатора, ама много ще се радвам някой да ми качи една снимка на осцилоскопа на неговата въпросна сонда каква графика прави на празен ход и на 1500-3000 об. с леки задържания на оборотите, по-скоро видео да направи на осцилоскопа, че със снимка няма да се види. ПП. Относно основния въпрос по темата - успях да елиминирам грешките на колата, беше 3 седмици еже-през два дневно смяна на елементите на сигналния кабел и от седмица вече ни вопъл, ни стон за грешки 0420 както и 0139 че и нея почна да вади при неправилните съпротивления. стана с 3 последователни 30 омови съпротивления и 3 керамични кондензатора паралелно, на изхода на всяко съпротвление към минусовия кабел на сондата (всичко е в посока ECU). Голем К...Р беше докато стане!
-
Доста се е изписало гледам, малко в страни, малко по темата, на 8ма генерация компа не подлежи на пипане за тези идеи дето предлагате. По този начин няма гасене на чек-а. Правих проби с 1 мегаом съпротивление и 1 микрофарад кондензатор, започна да изменя синусоидата на осцилоскопа - пак светна обаче, промяна: 4.7 микрофарада и 750 килоома съпротивление 2 дни не свена, но за жалост пак се обади. Свалих и 2.2 микрофарада кондензатора към 750 килоома съпротивление + втулката за сондата (от най-гадните и евтини) уви пак не му достига. Махнах втулката и запраших към морето. Сега като се прибра ще продължава битката с чека. Определено само на обороти около 1200-1800 светка с едно педалско галене на газта да подържа 60-80-90км/ч. При всякакви други режими на каране Не светка. до 200++ не светка, което ме навежда на мисълта че при лек повей в гърнето (едвам докоснат педал за газта) само тогава го пали и както казахме - не винаги дори.
-
Е по тази причина не сменям катализатори и сонди, защото съм наясно какво става - едно голямо НИЩО. Ще се боря с измама да го изпънеме чека повече бел ден да не види. Факт е че катализатор оригинален - да, ама 3000лв нема как да им се случи и в най-смелите им порно фантазии. От ем-комплект универсални - резане, заварване и пак ще свети, пак нема как да се случи. Та явно ще се лутаме с поялника докато не зависне тая тъпотия завинаги! Надявах се някой да знае точната рецепта от клипчето дето ще угаси на К24 мотора.
-
Понеже съм доста чуствителен на жълти ламби по таблото, вече не се издържа и имам питане относно тази велика Р0420 грешка аджеба как да я приключа? Сондата си бачка, това си светка кога и как си иска (по нейно желание) ясно е че катализатора няма да го махна, чистих го с Pro-tec DCC 2985 една процедура, сложих днес и втулка на сондата и пак ми светна. Някой нещо по този начин да е правил? Става въпрос за 2.4 мотор! Ако имаме победител над тая зла поличба, молимти се! Кажи ми лек! Ще я разсека със секирата ако продължи това! https://www.instructables.com/id/P0420-Oxygen-Sensor-Simulator-Hack/
-
Е и мойте са така на мъгла, пръскат си силно, ама лявата и изчезна лявата струйка, как ги оправи?
-
Благодарско, ще ги разбутам тея дни да се киснеме в некви препарати
-
Здравейте, от седмица насам едната струя на пръскалката пред мен почна да проприплювква и днес тотално спря, дъждеца само от едното пръскало почна, пасажерската си е 6 - всички дупки и пускат. Ремонтира ли се това, продухва ли се, с телче ли се прокарва ... ? Изобщо има ли начин, ако не - да се купува оригинална, вотра - трета - четвърта ръка? Ако имате дори - ще си купя с кеф! Мерси предварително ако има решение по драмата - много дразни тва!
-
Я сега в този ред на мисли, някой да е опитвал да сложи 16'' на 2.4 автомат? Събира ли се този цолаж? Че 17'' не щете да знаете колко струва, освен това е малко по-рядка от Бугати широн. Че такова съм виждал, ама патерица за тая кола още не съм!
-
С тея 305 коня ще му избият зъбите в данъчното обаче .... и на бензиностанцията .... иначе е чудесна Акурата!
-
Е неговата е дизел, няма да го скива
-
Толкова изтича, малко това дет пише и реалното се разминават. между 3.5 и 4.5 може да стигне. А дано повече не светка тва че е на пари
-
Е тва е полезна информация, ще се разглобваме да се видиме с карантията