-
Мнения
180 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
4
niko75 last won the day on Декември 22 2024
niko75 had the most liked content!
Обществена Репутация
80 NeutralОтносно niko75
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 30.06.1975
Profile Information
-
Кара
Accord 7 2.2 I-CTDI
-
Пол
Мъжки
-
Място
Madrid
Последни посетители
3473 профилни разглеждания
-
Да напиша и аз какво смених последната година,не влизам в подробности с масла, гуми ,накладки защото е обслужване и на съответния интервал се прави и няма мърдане.Та след доста години само обслужване се наложи да се замени: Горна помпа на съединителя(много гадно е завряна) и началото на 2024 имах проблем със паленето който се оправи със смяна на клапана на Comonrail ,но има още нещо което се ебава и пали на 3-4 оборота когато е студено ,също така сменихме хидравлична помпа на хидравликата защото почна да тече и намерих от морга оригинална .Когато купих колата 2013 предния собственик ремонтира хидравличния маркуч и бяха турнали някакво масло Dextron мисля червено което веднага смених,но предполагам е увредило гумени уплътнения и гарнитури и с времето помпата започна лека полека да се омаслява и когато се налагаше да доливам на 2-3 седмици я сменихме.Като цяло съм доста доволен от този дизел,скоро чукна 400 000 км и се държи много добре,като гледам как е пазара на автомобили маѝ ще го карам още някоя годинка,оглеждам се за ЦРВ със същия мотор,но не зная дали има без ДПФ
-
Не,вериги не съм сменял Смяна на алтернатор и ремонт на хидравличната помпа, маркуча на хидравличната помпа когато купих колата предният собственик го ремонтира.
-
Еми и аз да се похваля с направените километри от 2013 година при мен,купих я на около 160 000 и миналата седмица прехвърлихме 400 000 , съединенителя мисля ,че е оригиналния
-
Еми ще пишеш как е станал ремонта
-
Симо в Сеговиа ли ти прават ремонта?
-
само дето производителя е заложил ACEA А5/B5 и за следващата 8-ма серия която има DPF изискването е по ACEA - C2
-
Наблюдавай нивото и да е малко над максимума нищо му няма,при малък наклон на пътя се влияе нивото ,моята когато протече ,започна малко по-малко и доста време карах и доливах ,така .че спокойно
-
Сменихме помпата,моят майстор монтира Blue primt,не можали да му доставят Aisin в такива кратки срокове и неговия доставчик препоръчал тази марка,работи добре ,педала се натиска с минимално усилие,оригиналната щом изкара 396 000 км ,тази 200 000 да изкара ще е добре.
-
Благодаря на колегата svemar,ако не намеря ремонтен комплект ще поръчам Aisin, много лошо е навряна , като гледам трябва първо спирачната да демонтирам за да стигна до тази на съединителя,май и сервото и после обезвъздушаване на двете помпи ,четох във форума,че един колега е имал проблеми със обезвъздушаване на спирачната помпа, надявам се при мен да мине всичко гладко
-
Течове н́яма ,течноста е в норма,долното цилиндърче не ме притеснява защото е на лесно място и ако трябва и него ще сменя,за горната помпа трябва разглабяне и искам да съм сигурен ,че новата ще е еквивалентна на оригиналната .Дано н́́якой колега сподели производидтел за който сме сигурни,че ще пасне.
-
Здравейте колеги,от няколко дни не винаги при първо палене педала на съединителя го усещам,че пропада ,като да ми се увеличава празния ход.След като покарам малко си идва в нормално положение както винаги,тази сутрин даже трябваше да му помагам с крака да го вдигам едвам едвам се връщаше в изходно положение.За сега съм набедил горната помпа,въпроса ми е някой сменял ли е тази помпа? И при кой производител няма драми и е съвместима с оригиналната? Колата е Акорд 7 фейслифт 2.2 дизел на 395000 км Благодаря предварително на отзовалите се!
-
И при мен от октомври започна да пали по трудно и след проверка на алтернатор,подгреващи свещи ,реле разбрахме ,че е от горивната система,моят механик директно ме прати в сервиз за горивни системи Бош,дадоха ми час за след повече от седмица,имах време да размисля и бая му досадих да сменим тази клапа след много увещания се съгласи да я сменим и воала ,пак си пали от един оборот.Това е вторият ми проблем с автомобила за 386 000 км (над 230 000 съм направил ,аз другите са от първия собственик),първият проблем беше с алтернатора на около 250 000 ,железен автомобил, като му дойде време за смяна не знам кой по съвременен автомобил ще бъде достоен заместник.
-
И аз съм със такова зарядно което ти показва напрежението и е горе долу както описва колегата Г.Писаров, 12.7 V когато е на празен ход и без консуматори и не съм го вид́ял по висок заряд од 13.5 , обикновенно 13,3 -13,4 което според мен е малко,ще трябва да си го зарежд́ам поне веднъж месечно за да кара акумулатора.Моят алтернатор не е оригинален,оригиналния замина на 280 000,и този за момента е на едни 100 000 км и 4 години ако не се лъжа.