Jump to content

niko75

Фен
  • Мнения

    180
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

Обществена Репутация

80 Neutral

Относно niko75

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 30.06.1975

Profile Information

  • Кара
    Accord 7 2.2 I-CTDI
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Madrid

Последни посетители

3473 профилни разглеждания
  1. Да напиша и аз какво смених последната година,не влизам в подробности с масла, гуми ,накладки защото е обслужване и на съответния интервал се прави и няма мърдане.Та след доста години само обслужване се наложи да се замени: Горна помпа на съединителя(много гадно е завряна) и началото на 2024 имах проблем със паленето който се оправи със смяна на клапана на Comonrail ,но има още нещо което се ебава и пали на 3-4 оборота когато е студено ,също така сменихме хидравлична помпа на хидравликата защото почна да тече и намерих от морга оригинална .Когато купих колата 2013 предния собственик ремонтира хидравличния маркуч и бяха турнали някакво масло Dextron мисля червено което веднага смених,но предполагам е увредило гумени уплътнения и гарнитури и с времето помпата започна лека полека да се омаслява и когато се налагаше да доливам на 2-3 седмици я сменихме.Като цяло съм доста доволен от този дизел,скоро чукна 400 000 км и се държи много добре,като гледам как е пазара на автомобили маѝ ще го карам още някоя годинка,оглеждам се за ЦРВ със същия мотор,но не зная дали има без ДПФ
  2. Не,вериги не съм сменял Смяна на алтернатор и ремонт на хидравличната помпа, маркуча на хидравличната помпа когато купих колата предният собственик го ремонтира.
  3. niko75

    Вече 400 000 км

    Еми и аз да се похваля с направените километри от 2013 година при мен,купих я на около 160 000 и миналата седмица прехвърлихме 400 000 , съединенителя мисля ,че е оригиналния
  4. само дето производителя е заложил ACEA А5/B5 и за следващата 8-ма серия която има DPF изискването е по ACEA - C2
  5. Наблюдавай нивото и да е малко над максимума нищо му няма,при малък наклон на пътя се влияе нивото ,моята когато протече ,започна малко по-малко и доста време карах и доливах ,така .че спокойно
  6. Сменихме помпата,моят майстор монтира Blue primt,не можали да му доставят Aisin в такива кратки срокове и неговия доставчик препоръчал тази марка,работи добре ,педала се натиска с минимално усилие,оригиналната щом изкара 396 000 км ,тази 200 000 да изкара ще е добре.
  7. Благодаря на колегата svemar,ако не намеря ремонтен комплект ще поръчам Aisin, много лошо е навряна , като гледам трябва първо спирачната да демонтирам за да стигна до тази на съединителя,май и сервото и после обезвъздушаване на двете помпи ,четох във форума,че един колега е имал проблеми със обезвъздушаване на спирачната помпа, надявам се при мен да мине всичко гладко
  8. Течове н́яма ,течноста е в норма,долното цилиндърче не ме притеснява защото е на лесно място и ако трябва и него ще сменя,за горната помпа трябва разглабяне и искам да съм сигурен ,че новата ще е еквивалентна на оригиналната .Дано н́́якой колега сподели производидтел за който сме сигурни,че ще пасне.
  9. Здравейте колеги,от няколко дни не винаги при първо палене педала на съединителя го усещам,че пропада ,като да ми се увеличава празния ход.След като покарам малко си идва в нормално положение както винаги,тази сутрин даже трябваше да му помагам с крака да го вдигам едвам едвам се връщаше в изходно положение.За сега съм набедил горната помпа,въпроса ми е някой сменял ли е тази помпа? И при кой производител няма драми и е съвместима с оригиналната? Колата е Акорд 7 фейслифт 2.2 дизел на 395000 км Благодаря предварително на отзовалите се!
  10. Здравейте.

    Имам проблем с паленето при топъл двигател.

    Четох ваш пост (след много увещания се съгласи да я сменим и воала ,пак си пали от един оборот.) и ако не възразявате,бихте ли ми казали какво точно сменихте.

    При мен проблема е че при загрят двигател мн.трудно пали.

  11. И при мен от октомври започна да пали по трудно и след проверка на алтернатор,подгреващи свещи ,реле разбрахме ,че е от горивната система,моят механик директно ме прати в сервиз за горивни системи Бош,дадоха ми час за след повече от седмица,имах време да размисля и бая му досадих да сменим тази клапа след много увещания се съгласи да я сменим и воала ,пак си пали от един оборот.Това е вторият ми проблем с автомобила за 386 000 км (над 230 000 съм направил ,аз другите са от първия собственик),първият проблем беше с алтернатора на около 250 000 ,железен автомобил, като му дойде време за смяна не знам кой по съвременен автомобил ще бъде достоен заместник.
  12. И аз съм със такова зарядно което ти показва напрежението и е горе долу както описва колегата Г.Писаров, 12.7 V когато е на празен ход и без консуматори и не съм го вид́ял по висок заряд од 13.5 , обикновенно 13,3 -13,4 което според мен е малко,ще трябва да си го зарежд́ам поне веднъж месечно за да кара акумулатора.Моят алтернатор не е оригинален,оригиналния замина на 280 000,и този за момента е на едни 100 000 км и 4 години ако не се лъжа.
×
×
  • Създай нов...