Jump to content

Restless

Фен
  • Мнения

    2151
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

Restless last won the day on Ноември 24 2023

Restless had the most liked content!

Обществена Репутация

203 Good

Относно Restless

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 13.07.1971

Profile Information

  • Кара
    EG8, вече и RD8 :)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia, BG
  • Интереси
    компютри, шах, HMM, Orkfia

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

13020 профилни разглеждания
  1. премерихме с мултицет напражението (което трябваше веднага да направа... кой да помисли малко) - над 16В Явно алтернатора. Има ли смисъл да си взима оригиналния и да го рециклирам във Франсизкъп примерно?
  2. натискане и въртене... скрити уткции не знам
  3. Здравейте. Миналата седмица ходих за текуща проверка на окачване - в крайна сметка накрайник, дреболии, 100лв... но майстора каза че двигателя е омаслен - да го измия на мивка за да се види откъде и да се смени гарнитура евентуално. Измих го в събота следобед (Детелина на брюксел и цариградско). И на връщане забелязах че фаровете "менят" светлината си - имам ксенони, така я взех колата, даже единия е оригиналния с който я купих преди 10г :O Понеделник - рано-рано, запалих, тръгнах... в движение какво да забележи човек. Вечерта забелязах че амплитудите са особено силни докато е студена колата. На място, при 700-750 оборота - няма трептене. Дигна ли обороти над 1000 - лесно се забелязваше. Не драстично но тревожно. Снощи - валеше дъжд, отказах се да ровя - нямам гараж. Сутринта, понеже запалих да загрява колата докато чистя, бях щракнал на габарити - и на 1500об габаритите видимо меняха светлината... дотогава промяната на ксеноните я отдавах на намокрен баласт... а явно просто при повишено напрежение нещо не е наред. В движение, се сетих да щракна плафончето над огледалото - над 1000об се вижда лампичката как мени, т.е. ефекта си е... глобален вероятно. Някаква идея? Хрумва ми за проблем в стабилизирането на подаваното от алтернатора. понеже мени равномерно, все едно... половината време идва, половината време не и е "на акумулатор". Но аз съм теоретик Довечера пак е при майстора - за какво да се приготвя, идеи? PS: това ще ми е първо и последно миене на двигател
  4. Къде сменя бутилката , при него ли? Че след 2 месеца и аз мисля да го посетя по същата причина
  5. да, ще се пробвам с ремонт, имам познат който разбира от жички и ледове. Просто като се разкачи буксата - страничните работят, не съм си играл да го сваля - предполагам се отвиват 2 болта които са в краищата, просто откакто се върнах непрекъснато тичам нагоре-надолу... В амаяма оригинален е 140долара + 20 доставка :O
  6. Рискувам да стана досаден, ама никак не откривам стоп като текущия ?! Ето какво намирам в мегапартс, карко и къде ли не, когато потърся 3ти стоп за ЦРВ 2ра ген https://www.megaparts.bg/product/727914320 снимка от друго място, : а моя стоп прилича на ей това Разликата е драстична... чудя се като закрепване дали са съвместими - а и двете снимани коли са бензинки фейслифт ?! И навсякъде в нета намирам от първия тип само... иначе този в колата ми е оригинален, със специфичен куплунг, надпис Хонда S9A xxxx , частта е произведена 11-2005 (колата се води 2006)... то че ще ида до морга ще ида, просто съм много озадачен
  7. Оказа се че все пак е стопа на вратата - изгорели/пробили диоди. ОТкачен от буксата и страничните стопове работят. Някой да помогне с парт номера на тази светлина?! близо час търся и не намирам парт номер... излизат ми само за до фейслифта ?! Или за 3та... Може би ей това ще свърши работа - https://www.avtochastionline24.bg/abakus/14123290 ?
  8. Аха, мерси ще пробвам клаксона с натисната спирачка
  9. В нета имаше видео как се проверява бушона за стопа. И също че клаксонът е на същия бушон. Пък и 5ия стоп светват част от ледовете, просто светват много слабо, 10-15% да речем. Което е странно, но бушонът трябва да е в ред
  10. Поздрави от Гърция :) пристигайки, съседите с които пътуваме ми казаха че липсва индикация кога спирам... Сутринта при тръгването 100% поне 5ия стоп работеше, виждах му отражението в огледалото. След оглед, бушон изгорял няма. стоп машинката се движи нормално 5ия стоп, има много слаба реакция- част от светодиоди светят, слабо, доста по слабо от обикновено. Крешките в страничните стопове са ок, не светват изобщо.(обикновени с жичка са) и сега се чудя мога ли нещо да направя в полеви условия?! хрумва ми , ама дали има смисъл, да отворя 5ия стоп и да опитам да го изключа напълно(ако има куплунг? Не знам). Ако евентуално има утечка в неговата верига, така да "пусна" страничните? някаква друга идея? да търся сервиз за хонда в района (Офриниу), ми се струва като скок в тъмното :(
  11. как се сменят, има ли някъде описано?
  12. пусни едно търсене във форума за климатик пистов ремък, със сигурност някъде е споменато нещо за такива проблеми
  13. бензинова да. Наясно съм че без сваляне не може да се смени, притеснението ми е има ли вероятност нещо от рециклирането да се прецака? Или щом ще се сваля така и така - е по-добре и рециклиране и слайдера? Просто малко ме притеснява "рециклирането" , хал хабер си нямам колко е сложно
×
×
  • Създай нов...