Jump to content

Restless

Фен
  • Мнения

    2159
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

Restless last won the day on Ноември 24 2023

Restless had the most liked content!

Обществена Репутация

209 Good

Относно Restless

  • Ранг
    Опитен
  • Рожден ден 13.07.1971

Profile Information

  • Кара
    EG8, вече и RD8 :)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia, BG
  • Интереси
    компютри, шах, HMM, Orkfia

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

13841 профилни разглеждания
  1. дефектирали (или дефектни?) релета. Дано , пу-пу, няма изненади
  2. оставих в сервиза да тестват - ще проверят колко дава алтернатора на изхода си. В сервиза правил ремонта са им казали ако не дава 14+, да го дадат по гаранция моето црв е много далече от старт-стоп системи, доколкото знам трябва да вади 14+ винаги при запален двигател
  3. около 3г , защо? Поне 2 пъти годишно го дозареждам профилактично. Фактът е че с недозареждане се движих 2 дена в София, а измерен "студен", след дозареждане, показваше 12.7В (преди дозареждането беше отишъл на 12.3, запали но колебливо, просто ми трябваше да измина 20м до зареждачката - да буташ Црв по лек наклон не е много лесно )
  4. Добавям https://ato24.de/en/ravenol-hds-sae-5w-30.html ravenol HDS 5-30 2*4л = 2*42.95 = 85.9 https://ato24.de/en/ravenol-motobike-4-t-ester-sae-10w-40.html RAVENOL Motobike 4-T Ester SAE 10W-40 1*4 = 44.95 https://ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html RAVENOL FO SAE 5W-30 1*4 = 34.95 Мини тотал 168.5 е, което в лева с отстъпката: 168.5 * 0.8 * 2.15 = 285.20лв предното (2*5л ато 5-40 на 22.79) - 98лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД. Начин на получаване: Лично.
  5. Днес ще добавя сигурно, засега https://ato24.de/en/ato24-engine-oil-synth-5w-40.html 2 * 5л 2* 22.79 е (май няма отстъпка) Ще финализирам следобед, поне още 1 нещо ще добавя
  6. Вчера реших да премеря - при работа с парно+фарове+радио - 12.7В като изключа консуматорите - 12.8 Форсирано до 2500-3000 об - 12.85 ... това при загряла кола Довечера ще я карам за рекламация Как може да се провери алтернатор "на сухо" дали е ок? 100% като е взет от сервиза е било на доверие, не е тестван (във Фрънсизкъп е правено) Поне има 6мес гаранция... Май ще е същото като при Мандалориан - "диоден блок и едното болтче за маса на регулатора беше леко разхлабено"
  7. Петъчна поръчка: https://ato24.de/en/motul-300v-4t-fl-off-road-15w60.html Motul 300V 4T FL Off Road 15W-60 2 *1л (2*15,29) -10%=27,52 * 2,15 =59,20 https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-40.html Shell Helix Ultra 5W-40 4+1 8.6 + 28.95 = 37.55 * 0.85 * 2.15 = 68.7 Тотал 128лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: лично
  8. Да докладвам - 240лв за рециклиране (във франсизкъп) + труд по смяната, снощи бързах, момчето което се е занимавало си беше тръгнал, та не научих подробности. засега изглежда наред
  9. премерихме с мултицет напражението (което трябваше веднага да направа... кой да помисли малко) - над 16В Явно алтернатора. Има ли смисъл да си взима оригиналния и да го рециклирам във Франсизкъп примерно?
  10. Здравейте. Миналата седмица ходих за текуща проверка на окачване - в крайна сметка накрайник, дреболии, 100лв... но майстора каза че двигателя е омаслен - да го измия на мивка за да се види откъде и да се смени гарнитура евентуално. Измих го в събота следобед (Детелина на брюксел и цариградско). И на връщане забелязах че фаровете "менят" светлината си - имам ксенони, така я взех колата, даже единия е оригиналния с който я купих преди 10г :O Понеделник - рано-рано, запалих, тръгнах... в движение какво да забележи човек. Вечерта забелязах че амплитудите са особено силни докато е студена колата. На място, при 700-750 оборота - няма трептене. Дигна ли обороти над 1000 - лесно се забелязваше. Не драстично но тревожно. Снощи - валеше дъжд, отказах се да ровя - нямам гараж. Сутринта, понеже запалих да загрява колата докато чистя, бях щракнал на габарити - и на 1500об габаритите видимо меняха светлината... дотогава промяната на ксеноните я отдавах на намокрен баласт... а явно просто при повишено напрежение нещо не е наред. В движение, се сетих да щракна плафончето над огледалото - над 1000об се вижда лампичката как мени, т.е. ефекта си е... глобален вероятно. Някаква идея? Хрумва ми за проблем в стабилизирането на подаваното от алтернатора. понеже мени равномерно, все едно... половината време идва, половината време не и е "на акумулатор". Но аз съм теоретик Довечера пак е при майстора - за какво да се приготвя, идеи? PS: това ще ми е първо и последно миене на двигател
  11. Къде сменя бутилката , при него ли? Че след 2 месеца и аз мисля да го посетя по същата причина
  12. да, ще се пробвам с ремонт, имам познат който разбира от жички и ледове. Просто като се разкачи буксата - страничните работят, не съм си играл да го сваля - предполагам се отвиват 2 болта които са в краищата, просто откакто се върнах непрекъснато тичам нагоре-надолу... В амаяма оригинален е 140долара + 20 доставка :O
  13. Рискувам да стана досаден, ама никак не откривам стоп като текущия ?! Ето какво намирам в мегапартс, карко и къде ли не, когато потърся 3ти стоп за ЦРВ 2ра ген https://www.megaparts.bg/product/727914320 снимка от друго място, : а моя стоп прилича на ей това Разликата е драстична... чудя се като закрепване дали са съвместими - а и двете снимани коли са бензинки фейслифт ?! И навсякъде в нета намирам от първия тип само... иначе този в колата ми е оригинален, със специфичен куплунг, надпис Хонда S9A xxxx , частта е произведена 11-2005 (колата се води 2006)... то че ще ида до морга ще ида, просто съм много озадачен
×
×
  • Създай нов...