Jump to content

smarty

Фен
  • Мнения

    54
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно smarty

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 30.11.1987

Profile Information

  • Кара
    Civic D14A5
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Разград

Последни посетители

2774 профилни разглеждания
  1. Въпросните скоби въобще не бяха стегнати. Долях около 1,5 литра антифриз г11. Сега ще следя нивото и ще оглеждам за течове. С тази капачка, с надписи само на китайски ще се разделим много скоро Поради високото разположение на изпарителя, имаше въздушна възглавница в маркучите му. Съмнявам се да съм успял да обезвъздуша на 100%, затова , моля за подсказване къде да изместя изпарителя. В една от темите, Маркони беше писал, че тръбните (може и да бъркам термина) пътища на алтернативното гориво трябва да са възможно най-къси, а при мен има маркуч и за продан 😲
  2. Т.е. като спецификация, би трябвало да е Г11, така ли? Оригинален на Хонда така или иначе няма от къде да купя днес, та ще е афтърмаркет нещо. Търкалят ми се едни бутилки Г11, син на Феби и Г12 розов на Хепу, явно и двата не стават. Всъщност Феби-то може и да става, защото адашът е споменал именно син малко по-нагоре, ама на Хепу. Това Феби не ми звучи добре, не правеха ли шарнири и носачи? 🤔🤔🤔 Колкото до теча, май го открих:
  3. За да продължа да търся проблема, трябва първо да долея, както е казал Фена, но аз не знам какво е имало в системата, та ще мина на цялостна смяна, но от там следват въпросите и чуденето какъв да избера - син, зелен, червен, розов, марка? Никой не каза нищо за изпарителя - къде в коша е най-удачно да се постави?
  4. Няма антифриз в радиатора. Казанчето има 2 см над чертата МАХ, но не мога да установя в какво състояние е антифриза, който е останал там. Маслото е бистро. Радиаторът изглежда сравнително нов, вероятно наскоро е сменян. Надявам се да е спукан някой маркуч, че иначе ми се струва, че отивам към гарнитура на главата.....
  5. Колеги, от около месец имам Хонда Стрийм с К20А1 двигател, автомат. Купих я от форума и според данните, предоставени от предишния собственик е обслужена преди 15 000 км. Аз съм я карал 500 км. Колата има ГИ, някаква сборна формация, слаган в България преди 2 години. Изпарителят по мое мнение е поставен на доста неподходящо място, доста над нивото на радиатора: Когато купих колата, температурата стигаше до тук и не мърдаше: От около 4-5 дни, покрай застудяването, колата не обръща на газ при градско каране (5-6км) или обръща много след като в купето е станало доволно топло. Днес, на светофара забелязах, че колата е обърнала на газ, но стрелката за температурата е доста над обичайното си ниво (ако нивото от горните снимки е обичайно де) и изглеждаше така: След около 80-100 метра в движение, със скорост около 15-20 км/ч, стрелката слезе надолу Тъкмо паркирах и нещата изглеждаха вече така: Идеи от къде и с какво да започна?
  6. Колеи, някой може ли да предостави работещ линк към сервизно ръководство за Стрийм К20А1?
  7. Да, след фейслифта англичанките са с пластмасов колектор, но това да не те притеснява. Там проблема е, че ако си с АГУ може да се сцепи колектора, затова слагат ГИ. Но ти едва ли ще слагаш газ с плочка (то кой ли вече слага). Моята е с АГУ, така я купих. Карам я вече над 30 000 км така, а колко е минала на газ сигурно и тя не знае, но проблеми не съм имал с абсолютно нищо. Обслужваш винаги навреме и само караш. Не знам за японките, но англичанките гният доволно, затова не прави компромис с ръждата.
  8. Проблемът от преди е решен с подмяна на гайката. Тогава имаше малък луфт и карето не влизаше (по-скоро беше излязло) напълно в главината. Мисля, че беше около 1мм. Както писах и тогава, проблемът се реши със смяна на гайката. От тогава съм минал 6-7 хиляди км и проблем не съм имал. Сега ще пробвам, дали при потегляне с навит волат чукат външните, защото от насоките, които си дал, май нещата отиват към вътрешни. И чувам тракане само при подаване на газ. На магистралата също имаше тракане. Остава отворен въпроса, как да установя, дали е лявото или дясното вътрешно каре?
  9. Я да извадя темата си от прахта. Предницата ми пак се разхлопа. Чува се най-силно на 4-та и 5-та с малко газ. Ако не подавам газ не трака изобщо, независимо от скоростта и оборотите. Дори леко да натисна газта, започва едно монотонно тракане независимо дали са високи или ниски оборотите, но е най-отчетливо между 1800-2500 оборота. Звукът е еднакъв, независимо дали завивам или карам направо. Мислех си за проблем с карето, но карайки ми е трудно да установя дали е ляво или дясно, както и дали е външно или вътрешно. И понеже не ми се иска да подменям части с налучкване, то някой може ли да даде съвет, как се тестват каретата? Особено вътрешните? Благодаря.
  10. 1. Дата: 12 август 20142. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: Шайба колянов вал, датчици за отворена/затворена врата.3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти /хонда/услуги: Изключително запазена шайба, почти нова. Датчиците също.4. Оценка за нашето отношение към Вас: Перфектно5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Аз.6. Препоръки към нас, ако има такива: Нямам.7. Инфо-препоръка към тези които не са контактували с нас: Много отзивчив и с желание да помогне! - При нужда... - отново бих се обърнал към redbull за части!
  11. С малко закъснение, ще споделя до къде стигнах. Поръчах части от колегата Mkilla. Нямаше абсолютно никакво разминаване между това, за което говорихме по телефона и това, което получих. Колегата е изключително коректен и отново бих пазарувал от него!
  12. Благодаря. Ще отскоча до там и ще разгледам. Някой пазарувал ли е от магазина за авточасти на улица "Ген. Колев", срещу двора на "Света Анна"? Там ми предложиха части на добри цени, а предполагам, че складовете от които зареждат магазините във Варна са 2-3, та разлика в качеството не би трябвало да има или...?
  13. От къде във Варна да си купя: 1. Ангренажен ремък Гейтс 2. Ролка Ина 3. Водна помпа с метална турбинка. 4. Аксесоарни ремъци 5. Свещи 6. Масло 10в40 7. Качествен силикон. Виктор Рейнз например или нещо по качествено и по евтино (ако може и 2-те заедно) Колата е Сивик англичанка Д14А5, 75 к.с. Цените навсякъде варират с разлика от около 5%, но искам да са от надежден доставчик, за да съм сигурен поне малко в качеството им.
  14. Преди време имах подобен проблем. Като подам газ гаснеше моментално, ако не подам газ - след 2-3 секунди. Проблемът беше задръстен въздушен филтър и малко боклуци във филтърната кутия.
  15. Може гайката да е превъртяла, защото е подбивана 2-3 пъти и от там да е дошло охлабването. Вече съм с друга гайка и е чукната плътно, така че не би трябвало да има проблем. Някой знае ли размера на маншона на долния шарнир? И още нещо - някой ползвал ли е тези маншони: http://www.youtube.com/watch?v=iLrGNU_t83Y
×
×
  • Създай нов...