Jump to content

krasimir_01

Фен
  • Мнения

    994
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

84 Neutral

Относно krasimir_01

  • Ранг
    Карач на Хонда :)
  • Рожден ден 16.05.1977

Profile Information

  • Кара
    d13b2 с двоен карб и CR-V 3 N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    СОФИЯ-РАДОМИР

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

7249 профилни разглеждания
  1. Akord i CR-V не се различават много в теглото а във височината и челното съпротивление а от там и по-високия разход на CR-V. Аз в момента съм с дизелак и преди ремапа, изобщо не ме кефеше,
  2. Абе много глупости изчетох и реших и аз да се включа. На Хонда Стартера е с РЕДУКТОР и нищо не може да го забави или спре освен лоша връзка или ниско входно напрежение, ако е изправен. Пада на напрежение ти е много голям все едно е на товарна вилка и не е нормално. Аз на твое място бих извадил стартера и бих го занесъл на хора, които разбират и ще прегледат както за електрически така и за механични проблеми. Преди смяната как беше?
  3. Не съм много сигурен ама май се сваляше и и ииии подрамата и двигателя заедно със скоростите да има место ако някой ги сменя с гипс и боксьорки ръкавици евала на електричарчето. За първи път чувам за такава Хонда. Аз бих избягвал такъв "майстор на тока". А иначе в задната част на фара има едно капаче, отвива се при съответната светлина, откача се телта от ушичките-прорезите, освобождава се крушката и внимателно се издърпва назад.
  4. След подобно свирене открих стружки в картера . Така че вижте маслото.
  5. Връщаш релето на мястото му като не пускаш климатика да работи , и така 1-2 дена би трябвало да се махне грешката и да се оправи. По принцип тази грешка изскача ако някой се пробва да пусне климатика принудително докато колата работи на място.
  6. Kak ги обезвъздушаваш на самотек или помпаш на спирачката. Мисля си за разпределителя на спирачното усилие но може и от някоя боклучава част да ти е проблема или скапана течност. Ако се сетиш какво си правил преди да започнат проблемите ще знаеш и къде е проблема.
  7. Вътре каналите ако не са замазани и заоблени би трябвало да е добре и с твоята камбанка(чашка). Но сигурно ли е че това коеето си купил не е по-зле от твоя трипод с лагерите? При мен се получи точно това.
  8. От скапани свещи примерно или неправилно разстояние на електрода, ако някой капацитет е сложил газови свещи
  9. Колега n.dimov, от къде ги взе на тази цена и кога че сега цените са брутални в България. А супер страното беше че в понеделник като ги поръчах комплекта на HEPU беше 668лв след като ги поръчах след обяда цената се беше вдигнала на около 900лв в chastiteonline24, което е edno с AUTODOC.
  10. Честито. Значи у Бултракото не стига че са окъсили някъде нещо изгоряли са релето и предпазителя но и са се пробвали да ощавят клиента с нова лабда сонда е те на това аз му викам свинщина.
  11. Реални не знам майстора каза че са пренабивани ризи и може и половин милион да са километрите. За оригиналните вериги имам някакви съмнения дали ще са наистина по-добри от афтърмаркет, че тук във форума някои колеги се оплакваха след смаяна точно с оригиналните аз съм се спрял на HEPU че те ми изглеждат най-пълноценни и са почти колкото оригиналните на цена. За съединителя и маховика съм се спрял на LUK пак заради колеги от форума които са доволни. За останалите части не знам още за това и пуснах темата. Не ми е целта да спестявам а да е възможно най-доброто за да не ми се налага пак същото упражнение.
  12. Здравейте колеги, до тази тема се стигна след като се ослушвах за смяна на веригите и се скъса веригата на маслената помпа съответно са счупени пластмасовите водачи тип банан и коленовия вал има посиняване. Купих друг двигател но е гол и сега трябва всичко да се премести и съответно щом се вади двигателя и да се обслужи, смяна на веригите комплект и съединителя се чудя дали да не е и той комплект, + семеринг на коляновия вал, разпределителния и на него, гарнитури всмукателен колектор, изпускателен колектор, турбото, ЕГР и гарнитура на маслен охладител(има ли такова чудо че никъде не намерих). И въпроса ми е ако някой се е сблъсквал с моя проблем, какви марки да избера за частите?
  13. Поне при мен ако има нещо не затворено не само че не светят мигачите а и не се заключва колата. Та има вероятност и при теб да е така.
  14. По мои наблюдения колата затънала ли е в тежки условия задното се предава и си само на предно некаква идиотска защита на другарите японци. А иначе на нормален път стига да не е много натоварването си работи и на зад аз теглих един с л200 и го измъкнах от доста голяма преспа но аз бях на пътя и си буксуваха и 4-те колела. Общо взето нащо 2-но е доста паркетно нищо общо с другите системи 4х4, в дълбок сняг и кал е смях в залата.
  15. При подобно повдигане вече се измества цялата геометрия и трябва да се преправя и окачването едни руснаци съм ги гледал, в ютуб, как го правят ама на 1 генерация май беше.
×
×
  • Създай нов...