-
Мнения
994 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
84 NeutralОтносно krasimir_01
-
Ранг
Карач на Хонда :)
- Рожден ден 16.05.1977
Profile Information
-
Кара
d13b2 с двоен карб и CR-V 3 N22A2
-
Пол
Мъжки
-
Място
СОФИЯ-РАДОМИР
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
7249 профилни разглеждания
-
Akord i CR-V не се различават много в теглото а във височината и челното съпротивление а от там и по-високия разход на CR-V. Аз в момента съм с дизелак и преди ремапа, изобщо не ме кефеше,
-
Абе много глупости изчетох и реших и аз да се включа. На Хонда Стартера е с РЕДУКТОР и нищо не може да го забави или спре освен лоша връзка или ниско входно напрежение, ако е изправен. Пада на напрежение ти е много голям все едно е на товарна вилка и не е нормално. Аз на твое място бих извадил стартера и бих го занесъл на хора, които разбират и ще прегледат както за електрически така и за механични проблеми. Преди смяната как беше?
-
Не съм много сигурен ама май се сваляше и и ииии подрамата и двигателя заедно със скоростите да има место ако някой ги сменя с гипс и боксьорки ръкавици евала на електричарчето. За първи път чувам за такава Хонда. Аз бих избягвал такъв "майстор на тока". А иначе в задната част на фара има едно капаче, отвива се при съответната светлина, откача се телта от ушичките-прорезите, освобождава се крушката и внимателно се издърпва назад.
-
Kak ги обезвъздушаваш на самотек или помпаш на спирачката. Мисля си за разпределителя на спирачното усилие но може и от някоя боклучава част да ти е проблема или скапана течност. Ако се сетиш какво си правил преди да започнат проблемите ще знаеш и къде е проблема.
-
Реални не знам майстора каза че са пренабивани ризи и може и половин милион да са километрите. За оригиналните вериги имам някакви съмнения дали ще са наистина по-добри от афтърмаркет, че тук във форума някои колеги се оплакваха след смаяна точно с оригиналните аз съм се спрял на HEPU че те ми изглеждат най-пълноценни и са почти колкото оригиналните на цена. За съединителя и маховика съм се спрял на LUK пак заради колеги от форума които са доволни. За останалите части не знам още за това и пуснах темата. Не ми е целта да спестявам а да е възможно най-доброто за да не ми се налага пак същото упражнение.
-
Здравейте колеги, до тази тема се стигна след като се ослушвах за смяна на веригите и се скъса веригата на маслената помпа съответно са счупени пластмасовите водачи тип банан и коленовия вал има посиняване. Купих друг двигател но е гол и сега трябва всичко да се премести и съответно щом се вади двигателя и да се обслужи, смяна на веригите комплект и съединителя се чудя дали да не е и той комплект, + семеринг на коляновия вал, разпределителния и на него, гарнитури всмукателен колектор, изпускателен колектор, турбото, ЕГР и гарнитура на маслен охладител(има ли такова чудо че никъде не намерих). И въпроса ми е ако някой се е сблъсквал с моя проблем, какви марки да избера за частите?
-
По мои наблюдения колата затънала ли е в тежки условия задното се предава и си само на предно некаква идиотска защита на другарите японци. А иначе на нормален път стига да не е много натоварването си работи и на зад аз теглих един с л200 и го измъкнах от доста голяма преспа но аз бях на пътя и си буксуваха и 4-те колела. Общо взето нащо 2-но е доста паркетно нищо общо с другите системи 4х4, в дълбок сняг и кал е смях в залата.
-
При подобно повдигане вече се измества цялата геометрия и трябва да се преправя и окачването едни руснаци съм ги гледал, в ютуб, как го правят ама на 1 генерация май беше.