Jump to content

626

Фен
  • Мнения

    517
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

626 last won the day on Август 13 2018

626 had the most liked content!

Обществена Репутация

418 Good

Profile Information

  • Кара
    колело с алуминиева рамка / D13 Dual Carb+
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък

Contact Methods

  • Skype
    kkrasko

Последни посетители

15786 профилни разглеждания
  1. джанти МИНИ 16 4х100, централен 56,1, ет45, 5,5джи едната има лека подбивка на борда и паднала боя на 3/4 места, другите 3 са добри, без забележки, ВСИЧКИ 4 ДЖАНТИ са идеално прави, преди 2 месец ги качвах на стенд, балансирани с чисто нови винтили, без заварки, с оригиналната боя ГУМИТЕ СА ЗАКУПУВАНИ декември месец от - ЦЕНТЪР ЗА ГУМИ "ДИАНА", който е най-големия вносител на гуми за България, гумите са марка СОНИК. (китай) гумите са размер 185/50 16, много меки, много свежи, това е гума на под 1000км цената която искам е на под половина колкото съм дал тежат на Сивичето и бързо разбрах, че трябва да си върна магнезиевите 14-ски, това е причината за продажба централния отвор пасва перфектно на Сивиците, карах ги 2 месеца джантите, гумата е перфектно мека, китайска е но за парите си си струва много, не съм усетил никакви проблеми, просто тежат на колата, не са за моята кола моля обадете се при интерес или въпроси, защото рядко влизам в интернет, през 2/3 дни влизам и не мога да отговарям на съобщения гр.Казанлък 0897625303 - Красен Пращам по каквото желаете цена: 300 лв.
  2. Чак сега видях, че е имало такова събитие, браво на момчетата и браво за снимките. От доста години се придвижвам вече главно с колело, но през студените месеци отново яхвам Хонделата и спомените за срещите и онези времена се връщат. Хубаво си е, нека да има повече такива срещи.
  3. Благодаря, лятото като ходим на палатка е товаря жестоко и целта е гумите да не стържат, затова Мини джантите бяха чудесен вариант, всички параметри съвпадат с оригинални Хондени такива. Иначе красиви джанти има много и широки и всякакви, но не са практични за моите нужди. Весели празници.
  4. Реално почти всички коли пред блока вече са по бързи от моята, вече няма какво да доказвам с 1.3 мотора и си казах, време е за големи джанти. Много искаха на Хонда обаче, 500/600 лв. са ми много в момента и хоп, излязоха 16-ски на Мини 5.5 джи за 200 лв, хайде и 4 нови гуми, работата стана. От много отдавна вече не давам газ, минаха тези времена, мога да си позволя да е спъна и най важното, централния на Мини е 56,1 тоест хондения.
  5. Май нещата ги поотпуснаха, щом и аз минах преглед. При нас се появиха няколко пункта където и с танк може да минеш, а иначе аз реших да пробвам при пункта където минавам последните 10 години, попитах нормално хората как мислят, че колата е маганена без катализатор и те казаха ела ще проверим. Записах си нормален час за ГТП, явих се и като вдигнах капака тея откачиха, какви са тези филтри, какви са тези карбуратори, че тези неща много ще ми пречат и т.н. направо ми се смаза кефа. А предварително от една седмица карам на 100 октана Шел В поуър и пъхат пищова в аспуха и хоп от допустими 3.5 вредни емисии, моята показа 2.3 YESSSSS, като знам каква смрад излиза от аспухаа, останах много доволен. Успех на останалите
  6. s7r3l0k прав си колега, първо ще попитам за колите с карбуратор какви са изискванията и ще преценя, какви стъпки да следвам. Благодаря
  7. Малко по различен въпрос? След месец ми предстои годишен технически преглед, вече всички знаем какво става на канала и как колите не могат да влезнат в норми, заради липса на катализатор и други. Моята кола е Сивик Д13 с два карбуратора, жигльори от 1.8 една карама истории и след всичко това на прегледа половината монитор светва червено. Колата за 1.3 върви отлично има си ряз. Карам е средно 5/6 хил, км на година, през другото време съм с велосипед. Сега съм решил да взема втора средна тръба, която е част от генерацията и на нея да заваря катализатор, който го дават по сайтовете за модела 1.4/1.5, средна цена 200/300 лв, но имам съмнения, че ако пак немога да влезна в норма, след първия катализатор, мога ли да заваря втори следващ, може би универсален някакъв има много в олх по 150/200 лв. или каквото намеря да ми свърши работа. Искам да разбера с 2 катализатора имам ли шанс, ако с един не мога да покрия нормите и някой ползвал ли е такъв катализатор от тези универсалните заместите, ламбда сонда нямам никъде, моля да направим дискусия.
  8. Да имаш горен багажник се оказа голяма екстра
  9. За първи път пиша в тази тема, но просто ми стана адски яко. Днес на бензиностанция гледам една Мазда 626 каквато имах преди 12/13 години и викам на момчето може ли да е разгледам и като видях на колко е км ми падна шапката, мотора е 2.0и от които около 500 хил. на газ. Има много такива коли, но просто носталгията ме налегна и много се накефих.
  10. От 2012 посещавам форума, тъй като имам тема за личната си кола. Тук описвам всяко нещо, което модифицирам по нея и то не е кой знае колко огромно и значимо, но за мен е всичко. Форума за мен е страхотно попадение, много вечери съм прекарал в четене и ровене, мога да кажа че форума ми е приятел, като тези приятели от детството на които им знаеш всичко и те знаят всичко за теб. Напоследък не влизам толкова често, но винаги мога да намеря моята си тема и да се върна 5/6 години назад и да прочета какви магарии са ме вълнували, как съм се развил, до къде съм стигнал и т.н. това за мен е много ценно да имам електронен бележник, за една от най-големите ми мании в живота, да бъда Хонда фен. С времето съм посещавал и други форуми, примерно от 2011 до сега си посещавам един аквариумен форум в който също си имам лична тема. В последните години същото се случва и във форума за Велосипеди и т.н. Всичко тези социални онлайн среди, наречени форуми за мен са златни мини. А ако трябва да се върнем в началото на темата и да си обясним, защо много хора искат отговори а не дават такива, то на всички ни е ясно, че съдбата на повечето форуми е такава, това не е характерен проблем за нас, то е при всички.
  11. Аз на 5-та ЕГ, имах хлопане от предно ляво колело, ходих при един който прави само окачване и стенд и той ми каза, че е нормално да се чува хлопане/чукане колата била стара. Направо какви хора има ха ха. И после ходих при друг и онзи изкара докторски слушалки, клатихме цялата кола и накрая е хвана, амортисьора беше заминал. От стария нямаше течове и като го натиснеш се връщаше нормално, но след смяна с нови Каяба, всичко се оправи. Ти до къде е докара?
  12. Vancho стоманата на колектора си е здрава, керамичната лента се накъса. А термощит на спортен колектор не съм чувал някой да слага
  13. Бат Цецо, затова ли един авер все ме базика, че мотора ми въртял на обратно, а то позицията наистина е доста характерна и различна. Ако не бяха тея мераци по карбураторите нямаше да се заигравам толкова, но при мен както се вижда модерната електроника няма и въздуха играе огромна роля
×
×
  • Създай нов...