Jump to content

626

Фен
  • Мнения

    513
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

626 last won the day on Август 13 2018

626 had the most liked content!

Обществена Репутация

410 Good

Относно 626

  • Ранг
    братчед

Profile Information

  • Кара
    колело с алуминиева рамка / D13 Dual Carb+
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък

Contact Methods

  • Skype
    kkrasko

Последни посетители

14927 профилни разглеждания
  1. Май нещата ги поотпуснаха, щом и аз минах преглед. При нас се появиха няколко пункта където и с танк може да минеш, а иначе аз реших да пробвам при пункта където минавам последните 10 години, попитах нормално хората как мислят, че колата е маганена без катализатор и те казаха ела ще проверим. Записах си нормален час за ГТП, явих се и като вдигнах капака тея откачиха, какви са тези филтри, какви са тези карбуратори, че тези неща много ще ми пречат и т.н. направо ми се смаза кефа. А предварително от една седмица карам на 100 октана Шел В поуър и пъхат пищова в аспуха и хоп от допустими 3.5 вредни емисии, моята показа 2.3 YESSSSS, като знам каква смрад излиза от аспухаа, останах много доволен. Успех на останалите
  2. s7r3l0k прав си колега, първо ще попитам за колите с карбуратор какви са изискванията и ще преценя, какви стъпки да следвам. Благодаря
  3. Малко по различен въпрос? След месец ми предстои годишен технически преглед, вече всички знаем какво става на канала и как колите не могат да влезнат в норми, заради липса на катализатор и други. Моята кола е Сивик Д13 с два карбуратора, жигльори от 1.8 една карама истории и след всичко това на прегледа половината монитор светва червено. Колата за 1.3 върви отлично има си ряз. Карам е средно 5/6 хил, км на година, през другото време съм с велосипед. Сега съм решил да взема втора средна тръба, която е част от генерацията и на нея да заваря катализатор, който го дават по сайтовете за модела 1.4/1.5, средна цена 200/300 лв, но имам съмнения, че ако пак немога да влезна в норма, след първия катализатор, мога ли да заваря втори следващ, може би универсален някакъв има много в олх по 150/200 лв. или каквото намеря да ми свърши работа. Искам да разбера с 2 катализатора имам ли шанс, ако с един не мога да покрия нормите и някой ползвал ли е такъв катализатор от тези универсалните заместите, ламбда сонда нямам никъде, моля да направим дискусия.
  4. Да имаш горен багажник се оказа голяма екстра
  5. За първи път пиша в тази тема, но просто ми стана адски яко. Днес на бензиностанция гледам една Мазда 626 каквато имах преди 12/13 години и викам на момчето може ли да е разгледам и като видях на колко е км ми падна шапката, мотора е 2.0и от които около 500 хил. на газ. Има много такива коли, но просто носталгията ме налегна и много се накефих.
  6. От 2012 посещавам форума, тъй като имам тема за личната си кола. Тук описвам всяко нещо, което модифицирам по нея и то не е кой знае колко огромно и значимо, но за мен е всичко. Форума за мен е страхотно попадение, много вечери съм прекарал в четене и ровене, мога да кажа че форума ми е приятел, като тези приятели от детството на които им знаеш всичко и те знаят всичко за теб. Напоследък не влизам толкова често, но винаги мога да намеря моята си тема и да се върна 5/6 години назад и да прочета какви магарии са ме вълнували, как съм се развил, до къде съм стигнал и т.н. това за мен е много ценно да имам електронен бележник, за една от най-големите ми мании в живота, да бъда Хонда фен. С времето съм посещавал и други форуми, примерно от 2011 до сега си посещавам един аквариумен форум в който също си имам лична тема. В последните години същото се случва и във форума за Велосипеди и т.н. Всичко тези социални онлайн среди, наречени форуми за мен са златни мини. А ако трябва да се върнем в началото на темата и да си обясним, защо много хора искат отговори а не дават такива, то на всички ни е ясно, че съдбата на повечето форуми е такава, това не е характерен проблем за нас, то е при всички.
  7. Аз на 5-та ЕГ, имах хлопане от предно ляво колело, ходих при един който прави само окачване и стенд и той ми каза, че е нормално да се чува хлопане/чукане колата била стара. Направо какви хора има ха ха. И после ходих при друг и онзи изкара докторски слушалки, клатихме цялата кола и накрая е хвана, амортисьора беше заминал. От стария нямаше течове и като го натиснеш се връщаше нормално, но след смяна с нови Каяба, всичко се оправи. Ти до къде е докара?
  8. Vancho стоманата на колектора си е здрава, керамичната лента се накъса. А термощит на спортен колектор не съм чувал някой да слага
  9. Бат Цецо, затова ли един авер все ме базика, че мотора ми въртял на обратно, а то позицията наистина е доста характерна и различна. Ако не бяха тея мераци по карбураторите нямаше да се заигравам толкова, но при мен както се вижда модерната електроника няма и въздуха играе огромна роля
  10. 6 години автомивки на коша, и керамичната лента на колектора така прегоря, че онзи ден от водоструйката се скъса на едно място. Немислимо бе да карам с накъсана лента, затова взех нова 10метра 50мм/2мм и я навих върху старата, толкова стана дебел слоя на места, че като пипам с гола ръка минимално пари. А да не говоря, че за да не свалям колектора го навивах на място и малко кръста ми стана на пастърма : D
  11. Сивик 6 ми беше първата Хонда, от там започна страстта по горещия хеч. Бат Цецо със здраве и вие да си е гледате.
  12. Айде юбилей, тази година станаха 10г. Откак я имам, и ударих 300 хил. По километраж. Дето се вика 10 години пиша вече в тая тема.
×
×
  • Създай нов...