-
Мнения
435 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
5
xatamoto last won the day on Октомври 5 2024
xatamoto had the most liked content!
Обществена Репутация
169 GoodОтносно xatamoto
-
Ранг
Акордеонист
- Рожден ден 2.12.1984
Profile Information
-
Кара
F18B2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
7063 профилни разглеждания
-
Колата отдавна е ремонтирана и в движение. Цената за подмяната на всички клапани беше 380лв, но това върви със сваляне на глава, съответно шлайф, гарнитура, нови свещи, масло и към това прибавяме, че всички ремъци, ролки и водната помпа бяха на над 50к км. Накрая сметката беше малко над 2000лв т.е. все едно пак си купих колата Не съм се пазарил за пари, тъй като ремонта го правих при човек, с който сме били в една група в детската градина. Реално му оставих счупена кола и взех здрава. Не съм се занимавал с пазаруване на части, разнасяне на главата по шлайфове, а и все пак този човек деца храни. Цената за труд беше около 1/3 от общата сума, останалото са части и консумативи. Така и така съм се разписал ............ да се "похваля", че преди Великден още веднъж си я купих колата - този път от козметика. Имах предна, задна броня и преден капак за боя, а и се оказа, че праговете са тръгнали. С още няколко дребни детайла оставих 1800лв. за козметични операции, но отново не съжалявам. След тези инвестиции не би тябвало да е проблем да я карам тази кола докато навърши 6 петилетки и стане ретро автомобил. Тогава ще Й търся 5-цифрена сума И като казах "карам", значи ще трябва и да спирам. Преди лятото я оборудвах с нови дискове и накладки навсякъде
-
Като гледам твоята кола е преди фейслифта, а моята е след него. Разликата в радиото е, че моето е с диск, а преди фейса е с касетка. Другото е, че Bose (като моето) с усилвател и бас в багажника май слагат само в по-високите нива на оборудване, а твоята като гледам е от по-постните. Проблемът е, че тази марка е със специфични букси и не знам дали/как се преправя за коли с обикновена аудиосистема. Иначе за чейнджъра съм писал в темата ми "Моите Акорди". Като цяло не е голяма философия - човек без опит го инсталира за една бира време
-
Трансмитерът е технология от миналия век, а и си стърчи от запалката. Смяната с "модерно" радио не се връзва с 90-тарския интериор и затова избрах да си взема дигитален чейнджър. Скрил съм го в малката жабка вляво под волана. Tаблото си изглежда стоково, но мога да водя разговор през колоните като вдигам телефона през оригиналния плеър. Освен това си има вход за флашка и AUX. Устойчивото решение за фаровете е поставяне на фолио след полирането. При мен фолиото е от 2019г. и все още няма нужда от подмяна.
-
Акумулаторът изкара две зими, но не успя да доживее до второто си лято. Преди няколко дни колата просто не се отключи от дистанционното след 2-3 дни без да я карам. Оказа се, че е заминала клетка и ми подмениха батерията с нова по гаранция. Човекът, от който я взех, каза, че за първи път сменя гаранционно Yuasa откакто ги продава. Да видим с новия акумулатор какъв късмет ще имам
-
CF2 си изживяха живота и ги смених с Toyo TR1. На първо четене си заслужават разликата в цената, но определено имат нужда от "загряване", за да покажат качествата си - сцепление и устойчивост в завои. Не знам дали това е предимство за кола тип "(пара)Хонда (а)Кораб", но както и предишното Toyo се представят отлично на мокро.
-
На първо четене 20л за 120км са 16.66/100, но на второ става дума за приблизителни данни. В град като Добрич е много вероятно колата да не изминава повече от 10км след палене т.е тия 120км се изминават за около седмица. При такъв режим разходът не е шокиращ. Преди да се търси проблем по колата, е препоръчително да се направят поне 3 цикъла пълно-пълно.
-
Почти година не съм писал, но пък има защо. В началото на лятото започна да мига чекът на двигателя. Оказа се,че е заради загуба в компресията в 4-ти цилиндър. Причината се вижда на снимката. Цената на ремонта е съизмерима с покупната цена на конкретния екземпляр, но няколко ПЪТИ по-ниска от тази на негов достоен заместник. Мислих, мислих и реших, че ще си карам още шестичката, а със спестените пари ще сложа газ. Тъй като газ, нафта и чалга принципно не понасям, купих една въшка, чийто разход на бензин е съизмерим с този на Хондата на газ, взех я на цената на газов инжекцион и в същото време (почти) не страдах докато съживяват Акорда. Оказа се, че последното не е много лесна задача. Колата вече е стара и някои части се чакаха 20+ дни. За момента е сглобена и в бойна готовност. Мисля, че няма какво повече да искам от тая кола, освен да ме вози както го прави в последните 5 години. Въшката мисля да си я запазя засега. Състоянието Й е повече от прилично, пък и е по-нова от Акорда
-
Включвам се в темата като бивш собственик на подобен Акорд. Моят също беше сив F22Z2, но ръчка. Потвърждавам, че пръскалките на фаровете са черни по default, независимо от цвета на колата. Возията е като на лодка т.е. по-скоро се лашка, но пък по път със завои предлага завидна устойчивост. Вероятно се дължи на голямото междуосие. За зимните джанти съм на 99% сигурен, че са от фейслифтов Акорд 6, какъвто карам към момента. Не е драма. Петичката зимата я карах с джанти от Прелюд 4, шестицата също т.е. моделите са с напълно съвместими джанти. За съжаление нямам снимки на 5-та генерация с прелюдовите джанти, но пък имам с нейните си, които се слагат само на F22Z2 и на оригиналните за Акорд 6 след фейслифта
-
Джамбазите я знаят схемата. В немския договор полето за купувач се попълва, когато се намери такъв, а колата вече е тук. Трябвало е твоят човек да се консултира с някой джамбазин преди да иде при лелката. В софийския КАТ си има "съдействащи", с които такава драма няма как да се случи. Таксата за услугата им се избива дори само от това, че вместо в 6.00ч. отиваш в 14.30ч. и до един час си тръгваш с платена екотакса, ГО и номера. За тази процедура обикновен човек трябва да си вземе почивен ден, а и лелките се заяждат за каквото могат, но това едва ли е, защото са на % при "съдействащите"
-
Досега винаги са ми спестявали нещо, когато съм си купувал кола от България. Колкото и да се пазариш, няма как да покриеш всички "изненадващи" разходи. Затова вече няколко пъти ходя из Европа, когато се налага закупуване на МПС. Там избягвам плацовете, а ходя при дилъри. Колите им са по-скъпи и не са склонни на пазарлъци, но поне не лъжат (много) - казват какво има да се прави по колата и ориентировъчната му цена. Когато продавам гледам да съм изчерпателен, съответно съм склонен на пазарлък колкото купувачът да си покрие пътните.
-
По принцип си поддържам колата в Тандер, но са доста натоварени, а и се случва да нямат необходимите части. В такива случаи стигам до Юби-ко. И двата варианта са далеч от бюджетни, ама все пак карам Хонда - не съм всеки месец в сервиза
-
Прочети внимателно първия пост в темата и избери подходящият за теб вариант.
-
Както домашният майстор, така и този на колата може да разпознае читавите части от ментетата, ако наистина е "майстор". А ако е "човек", ще си каже, че няма как да монтира части на клиента за същите пари, както ако сам ги поръча. Сега по темата. В сайта има неща, които иначе нямат намиране или се намират само алтернативи. Аз си поръчах оригиналните крушки по таблото на Акорд 6 преди 3-4 години. Не че тук нямаше същите крушки и то за половината пари, но оригиналните бяха изкарали по 20 години. Тези също държат фронта засега.
-
То сам си го написал.......Джазката е за градска употреба. Сивикът се справя по-добре извън града, но все пак името идва от "градски". Има раздел за модела. Разгледай го, за да се ориентираш за основните му драми. Като съвет - взимай по-запазеният екземпляр без значение от модела Успех!
-
Да. Първата тренировка е в петък от 6.30ч. наше време.