-
Мнения
471 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
331 GoodОтносно ti6ko
-
Ранг
Spoon Sports
- Рожден ден 26.11.1991
Profile Information
-
Кара
EJ9-B16A2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Видин
Contact Methods
-
Website URL
http://www.importtuner.com/index.html
-
Skype
tishko41
-
Мога ли и аз да ''открадна" малко инфо за тип масло за моя мотор.. Б16а2 на около 15хил е от пълен ребилд,до сега съм карал с мотул 10/30 и сега съм с мотул 10/40,карам го най-често градско,от както съм го суапнал да съм го вкарал 2-3 пъти в червено даже не и до прекъсвач,карам само със 100 октана и е със б16б бутала,ако има значение. п.п. Темата е уникална
-
Да се разпиша и аз и малко да живне темата. Б16а2-ек9 бутала,не портната глава,а просто е полирана,skunk2 смукател,4-2-1 изпускател(четворката уж е spoon,двойката е от ек9 б16б). Използвал съм тръба от акорд 2.0тд(вътрешно на 57мм),за сега съм само с крайно гърне,звука не е силен,но гърнето ми е на 50мм външно и трябва да се смени.Бих помолил за мнение относно резонатор и крайно гърне.Крайното гърне бих искал да е от рода на Tanabe medalion(не съм фен на проходните гърнета).Ето и сетъпа ми за сега: И относно фи-тата,само да отбележа,че Spoon b-pipe и Spoon header за стокова ек9 б16б е със вътрешен диам. 60.5мм.Като цялата генерация е със един резонатор и крайно гърне. Надали Японците ще ти праснат такъв диаметър за една торба с пари за няма нищо. Другото което е,че нито една афтърмаркет генерация от големите компании не е на няколко размера. Поздрави.
-
Кога се появи проблема ?
-
Гледам никой не отвори тема за може би най-японското събитие в БГ,та аз бях и не можех да не пусна темичка Супер якото сборище на JDM икони и Legends. Много фенове,много наточени и супер уникални коли... Дано все така да е дори и повече да сме
- 4 replies
-
- 14
-
аз съм бил,сори за късния отговор. Не обичам много много да давам гасс...
-
Поздравления за спечелените купи,колата се държи супер и върви доста,само малко шумна,а пък вътре сигурно е доста
-
В Събота имаше доста коли,но в Неделя доста слабо
-
Здравей приятел,можеш ли да постнеш някакви снимки на носачите които си направил да мърдат нагоре-надолу с лекота,че нещо не схващам мисълта ти. Относно колектора,моя го челосаха тук в града на плосък шлайф които се използва за шлайфане на глави,въпроса е там,че хората които ще правят това движение трябва да си направят един вид фланец или стойка която да държи колектора идеално право при шлайфането.
-
Гумата е леко "стречната" не е нищо фатално,няма да скъся живота И,първо-колата е лека и няма такъв зверски натиск и второ съм със сток камбър Калниците тия дни ще ги ролна. И пак казвам,че по-широка гума изглежда супер грозно.
-
В момента най-външната част на джантата идва наравно с калника,ако сложа по-широка гума и тя ще седи наравно с калника и изглежда като валяк. Сега седи много добре и като е скосена гумата позволява да сваля още колата