Jump to content

ti6ko

Фен
  • Мнения

    471
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

331 Good

Относно ti6ko

  • Ранг
    Spoon Sports
  • Рожден ден 26.11.1991

Profile Information

  • Кара
    EJ9-B16A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Видин

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.importtuner.com/index.html
  • Skype
    tishko41

Последни посетители

11106 профилни разглеждания
  1. Мога ли и аз да ''открадна" малко инфо за тип масло за моя мотор.. Б16а2 на около 15хил е от пълен ребилд,до сега съм карал с мотул 10/30 и сега съм с мотул 10/40,карам го най-често градско,от както съм го суапнал да съм го вкарал 2-3 пъти в червено даже не и до прекъсвач,карам само със 100 октана и е със б16б бутала,ако има значение. п.п. Темата е уникална
  2. Да се разпиша и аз и малко да живне темата. Б16а2-ек9 бутала,не портната глава,а просто е полирана,skunk2 смукател,4-2-1 изпускател(четворката уж е spoon,двойката е от ек9 б16б). Използвал съм тръба от акорд 2.0тд(вътрешно на 57мм),за сега съм само с крайно гърне,звука не е силен,но гърнето ми е на 50мм външно и трябва да се смени.Бих помолил за мнение относно резонатор и крайно гърне.Крайното гърне бих искал да е от рода на Tanabe medalion(не съм фен на проходните гърнета).Ето и сетъпа ми за сега: И относно фи-тата,само да отбележа,че Spoon b-pipe и Spoon header за стокова ек9 б16б е със вътрешен диам. 60.5мм.Като цялата генерация е със един резонатор и крайно гърне. Надали Японците ще ти праснат такъв диаметър за една торба с пари за няма нищо. Другото което е,че нито една афтърмаркет генерация от големите компании не е на няколко размера. Поздрави.
  3. Здравей 17105-P30-004GASKET, INTAKE MANIFOLD (NIPPON LEAKLESS) 16010-ST5-931STRAINER SET, FUEL (TOYO ROKI) 12030-P30-000PACKING SET, HEAD COVER Благодаря
  4. Как ги ''носите" тия коли не знам.... Според мен майсторите са ти объркали вакуумите управляващи геометрията на турбото или са изпуснали да закачат някой вакуум.Трябва да се проследят всички маркучи Дебитомер(ако има)-турбо-кулер-колектор и вакуум помпа-бууст актуатор клапан-вакуум актуатор.
  5. Гледам никой не отвори тема за може би най-японското събитие в БГ,та аз бях и не можех да не пусна темичка Супер якото сборище на JDM икони и Legends. Много фенове,много наточени и супер уникални коли... Дано все така да е дори и повече да сме
  6. аз съм бил,сори за късния отговор. Не обичам много много да давам гасс...
  7. Поздравления за спечелените купи,колата се държи супер и върви доста,само малко шумна,а пък вътре сигурно е доста
  8. В Събота имаше доста коли,но в Неделя доста слабо
  9. Здравей приятел,можеш ли да постнеш някакви снимки на носачите които си направил да мърдат нагоре-надолу с лекота,че нещо не схващам мисълта ти. Относно колектора,моя го челосаха тук в града на плосък шлайф които се използва за шлайфане на глави,въпроса е там,че хората които ще правят това движение трябва да си направят един вид фланец или стойка която да държи колектора идеално право при шлайфането.
  10. Гумата е леко "стречната" не е нищо фатално,няма да скъся живота И,първо-колата е лека и няма такъв зверски натиск и второ съм със сток камбър Калниците тия дни ще ги ролна. И пак казвам,че по-широка гума изглежда супер грозно.
  11. В момента най-външната част на джантата идва наравно с калника,ако сложа по-широка гума и тя ще седи наравно с калника и изглежда като валяк. Сега седи много добре и като е скосена гумата позволява да сваля още колата
×
×
  • Създай нов...