-
Мнения
158 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
30 NeutralОтносно Pascualle
-
Ранг
Captain
- Рожден ден 11.09.1986
Profile Information
-
Кара
2004 Accord Tourer 2.4 Executive
-
Пол
Мъжки
-
Място
напред-назад
Contact Methods
-
Skype
stering_
Последни посетители
7465 профилни разглеждания
-
Има писано по тая тема и кой точно лагер е това. Потърси из форума и ще намериш. Това е лагера на страничният капак, който превърта в леглото си.
-
А нещо по кутията сменя ли, или само хидротрансформатора?
-
Има ли някакво развитие по тази тема? Може ли да споделиш от къде поръча хидрото и дали вече си го сменил?
-
Ето тук: https://youtu.be/5zVK3ndF6-g?si=FQS6lTAydM98rTbm
-
Явно е дошло времето на потенциометъра на педала. Има доста теми изписани за това, потърси. Общо взето решението е смяна с нов или прецизно отваряне и почистване.
-
Много е вероятно да е счупен някой от обтегачите и парчета от него да са паднали долу в картера. Ако не си сменял верига, задължително се отваря, за да се провери. Точно около тези км, които си посочил (270 хил.) се появяват симптоми на хлабава верига, чукане, тракане и т.н. Обтегача излиза в крайно положение и не може повече да опъва веригата, след което се получава този шум. Моят съвет е в най-близко време да се отвори и да се види какво се случва с веригите и обтегачите. Бих заложил много малък процент вероятност проблемът да е в биелни, основни лагери и каквото и да е било друго по мотора. Моят К24 е на 400000 км, от които 190000 само от мен на ГАЗ! Никога съм нямал проблеми, освен в началото с подобни симптоми, като твоите, които се оказа точно счупен обтегач на ангренажна верига и тракане. След смяна, вече 190000 км никакви проблеми. Успех!
-
Щом си от Пловдив, отиди при Евгени. Пиши ми на лично за координати.
-
Филтърът е само един - този в резервоара.
-
Има ли "сецване" с равна газ на 5та при около 90-100 км/ч?
-
Относно вибрацията при подаване на газ, има много изписано. Вътрешни карета е проблема. Дали ляво или дясно, трябва да се отвори и погледне. Също така на дългата полуоска (дясната) понякога се получава луфт между полувала и полуоската, което също води до вибрация. Ако питаш мен, пращай ги за рециклиране, вместо да купуваш китайски карета. От личен опит ти казвам, че резултатът е отличен! Пиши на лично да ти кажа коя фирма ги рециклира. Поздрави!
-
За съжаление, това е доста често срещан проблем и само с полиране ще има минимален ефект. Проблемът е, че хромирсното (отражателното) покритие зад лупата на ксенона с годините започва да старее (избледнява) и се налага да се отвори фара, разглоби лупата и възстанови покритието. Има няколко фирми, които го правят, но отнема около 7 работни дни!
-
+ още един глас за Бранко. Изключително професионално и адекватно отношение. При монтиран ГИ през 2017 г., до момента 160 000 км на газ и никакви проблеми.