Jump to content

Pascualle

Фен
  • Мнения

    158
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

30 Neutral

Относно Pascualle

  • Ранг
    Captain
  • Рожден ден 11.09.1986

Profile Information

  • Кара
    2004 Accord Tourer 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    напред-назад

Contact Methods

  • Skype
    stering_

Последни посетители

7465 профилни разглеждания
  1. Има писано по тая тема и кой точно лагер е това. Потърси из форума и ще намериш. Това е лагера на страничният капак, който превърта в леглото си.
  2. Грешката сама по себе си ти дава "датчик за положението на разпределителния вал". Относно това, дали веригата е за смяна, може много лесно да се провери, като се свали капака на клапаните и по белезите ще си покаже. Има много клипове в Интернет кое как става. Успех!
  3. А нещо по кутията сменя ли, или само хидротрансформатора?
  4. Има ли някакво развитие по тази тема? Може ли да споделиш от къде поръча хидрото и дали вече си го сменил?
  5. Ето тук: https://youtu.be/5zVK3ndF6-g?si=FQS6lTAydM98rTbm
  6. Явно е дошло времето на потенциометъра на педала. Има доста теми изписани за това, потърси. Общо взето решението е смяна с нов или прецизно отваряне и почистване.
  7. Пробвай следния трик: 1. Въртите ключа на 2ра позиция. 2. Отваряте багажника от вътре. 3. Въртите ключа на нулева позиция. 4. Изключвате акумулатора за 5 мин. 5. Включвате акумулатора. 6. Въртите ключа на 2ра позиция. 7. Затваряте багажника с ръка. 8. Премахвайте ключа от контакта.
  8. Много е вероятно да е счупен някой от обтегачите и парчета от него да са паднали долу в картера. Ако не си сменял верига, задължително се отваря, за да се провери. Точно около тези км, които си посочил (270 хил.) се появяват симптоми на хлабава верига, чукане, тракане и т.н. Обтегача излиза в крайно положение и не може повече да опъва веригата, след което се получава този шум. Моят съвет е в най-близко време да се отвори и да се види какво се случва с веригите и обтегачите. Бих заложил много малък процент вероятност проблемът да е в биелни, основни лагери и каквото и да е било друго по мотора. Моят К24 е на 400000 км, от които 190000 само от мен на ГАЗ! Никога съм нямал проблеми, освен в началото с подобни симптоми, като твоите, които се оказа точно счупен обтегач на ангренажна верига и тракане. След смяна, вече 190000 км никакви проблеми. Успех!
  9. Щом си от Пловдив, отиди при Евгени. Пиши ми на лично за координати.
  10. Филтърът е само един - този в резервоара.
  11. Има ли "сецване" с равна газ на 5та при около 90-100 км/ч?
  12. Относно вибрацията при подаване на газ, има много изписано. Вътрешни карета е проблема. Дали ляво или дясно, трябва да се отвори и погледне. Също така на дългата полуоска (дясната) понякога се получава луфт между полувала и полуоската, което също води до вибрация. Ако питаш мен, пращай ги за рециклиране, вместо да купуваш китайски карета. От личен опит ти казвам, че резултатът е отличен! Пиши на лично да ти кажа коя фирма ги рециклира. Поздрави!
  13. За съжаление, не знам. Ако имаш някакви технически познания и прочетеш малко в Интернет, може да си ги отвориш сам и да си ги направиш. Около 50-60 лв. е на рефлектор, когато сам си ги пратиш.
  14. За съжаление, това е доста често срещан проблем и само с полиране ще има минимален ефект. Проблемът е, че хромирсното (отражателното) покритие зад лупата на ксенона с годините започва да старее (избледнява) и се налага да се отвори фара, разглоби лупата и възстанови покритието. Има няколко фирми, които го правят, но отнема около 7 работни дни!
  15. + още един глас за Бранко. Изключително професионално и адекватно отношение. При монтиран ГИ през 2017 г., до момента 160 000 км на газ и никакви проблеми.
×
×
  • Създай нов...