-
Мнения
3619 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
860 ExcellentОтносно K1r1L
-
Ранг
Monarch
- Рожден ден 22.07.1985
Profile Information
-
Кара
CR-v b20vtec Boosted Civic VTI Turbo Boosted
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас
-
Интереси
low boost ;) 4x4,fwd
Contact Methods
-
Website URL
http://www.sjskyline.com/spec_dc5.asp
-
Skype
k1ro-honda
Последни посетители
21480 профилни разглеждания
-
Срещу ангренажния ремък се пада от към калника . По нататък и щит ще му направя и термостата ще сменя за всеки случай .Обичам всичко да ми е на ниво. А при мен се получава като карам извън града почва да обогатява страшно много заради ..ниската температура на водата дори и с включени.корекции... ЗАсега уж е добре . Тези дни ми предстои пътуване около 1000-1100 км и ще видя как е.
-
Така днес закачих лаптопа преди да запалая и ..."новия"датчик показа температура +10 градуса при външна +29.........сложих веднага стария и показа + 29 и опресняваше поне два пъти по бързо градусите. Взе да включва много по бързо на газ!.... В града температура 70- 2градуса извън града със скорост 130-40 45-50гр. . За момента така я оставям.
-
Точно поради тази причина смених стария ..проблема Не е в изпарената газ а температурата на водата .перките включват то показва 25 30 градуса . kms gold с двоино захранване.
-
Така проблема е следния понеже от доста време виждам ... аномалии в извънградския пробег ... Горивната ми смес почва мнгоо да обогатява след опредлен период на каране магистрално най вече . ДНЕс разбрах ,че температура на изпарителя пада страшно бързо и много... говоря от подрядъка на 52 градуса и за няма 3-4 мин на 25 (примерно при скорост 120-30). В КОЕ е проблема ,че се случва този огромен ПАД на тази температура . ИЗпарителя е сравнително нов, газовите инежектори са на около година , филтъра е сменен цялата газова магистрала е нова,датчика на температура е на 2 месеца . (А понеже пробвах и друго .. извадих темп. датчика от изпарителя и го подпрях на капака на клапаните и така карах да пробвам .. тази температура пак пада ,през програмата го пише VAPOR TEMPERATURE . КОлата е хонда Цр-в 1 ген, газовото АГ ЗЕНИТ .
-
Първа ген е най проходима и 2-ра. Другите са... ИЗцяло асвалтови според мен.
-
според мен е гарнитура и лятото ще почне и да загрява .
-
Аз имам същия проблем на Цр-вто да сложа 300 мм дисковете, отзад .. са по тесни от главинката.
-
За мъгла които също са лупи пак с 55в ксенон 4300. горните да ги направя така сам. 180-90 лв С ксенона .
-
Новости : (ретро фит ) или ангелски очи незнам как ги водят 2.5" лупи 55 вата ксенон,още не съм ги тествал как светят . Цял ден си играх да ги правя
-
никакви проблеми при почти -19 градуса и доста сняг наоколо
-
Тука леко в една ПРеспичка
-
ТОва е направено в началото на годината говорим само за заден вече . (няма да издъжи много искам да карам на сливен за време).
-
Измислете нещо здраво пък да видим АЗ така и неразбрах на фабричния дифф какво му се чупи точно !?!. И как да направим така да прехвърля едни 30-50% отзад .
-
От стоковия диф нищо повече неможе да Се желае ,това с копчето един колега от изрел го беше направил преди 6 7 години. С копче остава само на предно и постоянно 4х4. Стоковия диф има моментна сила и неиздържа много в режим 4х4. Има начини всичко да се засили скоро ще покажа кое как като почна подсилването на 4х4:).
-
и АЗ Твърдя ,че задния мост е зацепен на около 5% и предава до 20-30 % отзад . И аз го бях чел някъде преди )