Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.07.2025 in Мнения

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    Не съм съгласен, че е едно и също нарушение. Моментна превишена скорост може имаш и при изпреварване, а в останалата част от пътуването да си законен (камион, който кара със 75-80 пред теб вече 5-6 км. и след като ти се отдаде възможност да го изпревариш, но се налага да вдигнеш до 100 за да е безопастно, предвид идващите на среща коли). Но средна превишена скорост, поне според мен, показва системно нарушение на правилата и то в продължителен участък. Абсолютно безпредметно ще е да се измерва тази средна скорост само на магистрала. Колкото и да не ми се иска, редно е да бъда по всички първокласни пътища.
  3. 1 точка
    Преди десет дни пътувах по подбалканския път. От с.Клисура до Калофер ограничение 50 кил. заради път в ремонт. Никой не караше с 50 защото ремонта беше приключил но табелите стояха. На връщане след 10 дни същата работа. Ремонт няма табели има. Това на разстояние 50 километров участък. Ако засичат средна скорост ще напълнят бюджета за две години напред.
  4. 1 точка
    @ceco_accord, алито гледай, има ги там. P.S https://www.avtosklad.bg/shtipka-126840/po/honda-civic-sedan-1991-10-1995-12-203584?_gl=1*ecs5d*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQjwyvfDBhDYARIsAItzbZGVso8z8-IFN5CRf3BXyBDcaOqltn40zYaHWxQeceCS2arpkleyVuEaAgZBEALw_wcB&gbraid=0AAAAADMPl_Vsqkvhu-86gUC3C3VUXEUVQ Ето и тук ги имаш за 7лв 10 броя
  5. 1 точка
    Следенето на средна скорост е възможно само ако камерите са в участък с постоянно ограничение. На първокласен път няма да стане, защото максималната разрешена скорост може да не е една и съща от едната до другата камера. Населени места, опасни завои, или кръстовища с по-ниско ограничение.
  6. 1 точка
    Мисля че открих проблема но още не е решен. Като махнах гумата разклатих апарата с ръка и имаше луфт. Луфта идва от така наречените супорти , това което държи апарата чрез водачите, смених водачите с нови но доста луфт имат там където влизат. При леко натисната спирачка и ръчна колата тресе, като се натисне по силно колата спира гладко. Още не знам нови супорти ли да търся или водачи с по голям размер да правя, щом в движение и на ръчна трепери ясно е че е от там.
  7. 1 точка
    Въздух в блока на АВС-а. С помпане на педала на спирачките не може да се обезвъздуши. Спасението е сервиз с машина за смяна на спирачна течност под налягане. Играл съм го тоя мач с моята англичанка.
  8. 1 точка
    А пък Fds е вече API SP https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-fds-sae-5w-30
  9. 1 точка
    DXG и неговият хидрокрек събрат HDX вече имат спецификации API SQ и ILSAC GF-7A. https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-dxg-sae-5w-30 https://www.ravenol.de/en/product/motorenoel/pkw-motorenoel/ravenol-hdx-sae-5w-30
  10. 1 точка
    За това говорих. Малко помощ за колегите с такива: Ако смятате, че вашето превозно средство може да е част от изтеглянето, винаги можете да го проверите на уебсайта на NHTSA . Използвайте своя VIN или номера на регистрационния номер, за да проверите, но Honda трябва да се свърже с всички собственици по пощата достатъчно скоро. Това е сайта на който може да проверите. https://www.nhtsa.gov/recalls?utm_source=syndication
  11. 1 точка
    И аз да се похваля с моя акорд V6 3.5 който скоро ще отпътува за България :
  12. 0 точки
    Аз я карам с 5/30 и ми подхарчва масло на дълго. Мисля другият път да я пробвам с 5/40 да видя как ще е
  13. 0 точки
    Числото преди W е за това как се държи на студено/студен старт/,а числото след W е как се държи на загрял д-л.Та 0w50 е най-добре,но като цена не.За нашият климат 5w40 e най-добър заместител.С 0w 30 някои дв-и тракат като загреят.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...