Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.05.2025 in Мнения

  1. 3 точки
    Колата отдавна е ремонтирана и в движение. Цената за подмяната на всички клапани беше 380лв, но това върви със сваляне на глава, съответно шлайф, гарнитура, нови свещи, масло и към това прибавяме, че всички ремъци, ролки и водната помпа бяха на над 50к км. Накрая сметката беше малко над 2000лв т.е. все едно пак си купих колата Не съм се пазарил за пари, тъй като ремонта го правих при човек, с който сме били в една група в детската градина. Реално му оставих счупена кола и взех здрава. Не съм се занимавал с пазаруване на части, разнасяне на главата по шлайфове, а и все пак този човек деца храни. Цената за труд беше около 1/3 от общата сума, останалото са части и консумативи. Така и така съм се разписал ............ да се "похваля", че преди Великден още веднъж си я купих колата - този път от козметика. Имах предна, задна броня и преден капак за боя, а и се оказа, че праговете са тръгнали. С още няколко дребни детайла оставих 1800лв. за козметични операции, но отново не съжалявам. След тези инвестиции не би тябвало да е проблем да я карам тази кола докато навърши 6 петилетки и стане ретро автомобил. Тогава ще Й търся 5-цифрена сума И като казах "карам", значи ще трябва и да спирам. Преди лятото я оборудвах с нови дискове и накладки навсякъде
  2. 2 точки
    Здравейте. Да актуализирам малко поста. След изминати 4000 км от ремонта, маслото си седи на макс ,вярно е, че първото масло го махнах на 1000 км и сегашното на 3000 км , но нивото не падало, поне за сега.
  3. 1 точка
    До тук добре - за днес. Утре нов старт и навръх подиума!
  4. 1 точка
    Добре е че си я поддържаш. Най-малкото перо разход в стара кола е купуването и.
  5. 1 точка
    Не се занимавай. Каквоти и да постигнеш ще бъде офлайн карта която на всичкото отгоре бързо ще стане out of date дори да успееш да я ъпдейтнеш. Аз смених посоката след горния ми пост. Насочих се към инсталация на Android Auto на оригиналната медия и нещата се получиха сравнително успешно имайки предвид, че не е предвидено като цяло да има такова нещо. Получаваш онлайн карта било то Waze или Google Maps и Spotify си работи без проблеми.
  6. 1 точка
    Питането ми е свързано със твърдението ,че не се слага никога на предна ос. Ако беше забранено, щеще да го пише. Затова е написано до 80 кил. и опасност от загуба на сцепление. Всеки сам преценява със каква скорост да се движи. А японеца не е виновен,че караме 20 годишни коли и гумата се е спекла от седене в багажника.
  7. 1 точка
    Сам си цитарал "може да има различно сцепление", което води до възможна загуба на контрол ако е на предните гуми, както се случило при колегата по-горе. Колегата сам си е отговорил и го питай пак друг път къде ще сложи патерицата. Това което не е написано, не означава, че е грешно.
  8. 1 точка
    "Патерица" се слага винаги на заднита ос, независимо с какво предаване е колата. Ако е спукана предна, задната се мести отпред и си забиваш "патерицата" отзад. Контрола на автомобила е от завиващите колела, а не от задвижващите!!! Щом колата има "патерица", означава, че става на всички колела (предни или задни).
  9. 1 точка
    Защо , моите катализатори не са заминали (съответно на 300 и 210 х.км. ) при положение ,че зареждам само на родни бензиностанции...... А, относно прегледите и новите автомобили, дето не могат да минат преглед - е съвсем друга тема и доста, ама доста дълга.....
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...