Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.08.2025 in Мнения

  1. 4 точки
    Среща на близначките Най-накрая с Димо успяхме да си синхронизираме свободното време и да направим среща на двете еднакви като ниво на оборудване и цвят машини. Ако някой друг собственик и ценител на модела иска да се включи другия път е добре дошъл.
  2. 2 точки
  3. 1 точка
    Старото Petro, значи. @Ивайло Димов го похвали наскоро тук: https://forums.hondabg.com/topic/113303-faq-4-двигателни-масла-обсъждане-част-четвърта/?do=findComment&comment=1057658377 Интересно как ще се представи при теб в K20-ката и сравнено с предния път, когато си го ползвал. П.П. Не можеш да уцелиш хартията и това си е...
  4. 1 точка
    Капков тест 1 1.Petro-Canada SS 5W30 (от TYTAN Machinery-prod.date 22y.) 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-285500 км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 400км. 5.Цикъл извънградско/градско 80/20 6.Средна скорост,около 39 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 01.08.25 //12.08.25 8.Мото часове около .. 9.Изразходвано гориво:36л.газ 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър MAN 610/6. 13.Въздушен "Herth&bus" 14.Режим на използване лек,повече извънградско. 15.Предишно масло - YACO 5W30 GDI, Ravenol dxg 5w30,Ravenol dxg 5w30,Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil10w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castroledge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,15 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.
  5. 1 точка
    Трябва да се сменят и решетката и бронята с фейслифтова за да стане.
  6. 1 точка
    Скоро имах същия проблем. Реших да сменя потенциометъра естествено с оригинален. Да ама не. След като проверих - продава се заедно със стойката за ...960лв. Не знам колко още ще е смяната му в сервиза от "висшите професионалисти". Купих си само потенциометъра за около 30лв от Алиекспрес. Сменя се сравнително лесно. Японските педали са го закрепили с винтове М6 с отрязани глави. Предполагам се сещате защо. Затова се наложи с един малък диск на дремела да им направя канал за отверка. След смяната заработва веднага. Добре е да се нулира грешката. Работи си перфектно. Вътре представлява двоен потенциометър. Прилагам схемата за който се интересува. Когато поренциометъра се постави в металната стойка, той е леко завъртян с начално съпротивление около 400 Ом. Така че ако си вземете нов и го поставите за тестване в куплунга, няма да заработи, понеже е в нулево положение. Предполагам че това е пак някаква хитрост на жълтурите. Трябва да е поставен на стойката в определеното положение. Първия път от Алиекспрес ми изпратиха погрешно друг модел 37971-RCA-А01. Ако на някой му трябва такъв може да се обади. За FRV дизел правилния модел е 37971-RDJ-А01. Това е от мен. Който не му се дават 1000+ лева и не е много леворък няма проблем да си го смени сам. Супер елементарно е. Има го и заедно със стойката. Също го има в комплект и в emag.bg на сносна цена.
  7. 1 точка
    От няколко месеца знам че не свети, но колата лятоска не се кара, обаче иде ГТП и ваканция, та рекох да опрАа таз работа. В 2 оторизирани сервиза ми казаха че трябва да се сваля маска / броня / фар, понеже , нали - през подкалника не ставало. Колега обаче каза преди време че е успял да смени лявата, само махайки акумулатора, което ми даде надежда. Но първо исках да видя все пак, как и каква е, та се въоръжих с огледалце и фенерче, което няма смисъл да е магнитно - по предницата няма нищо стоманено. Необходими инструменти: Сваля се кората на десния калник, която излиза повдигната нагоре в предния край и издърпана напред, че покрай пиро патрона на капака е малко тегаво. После и гърловината на казанчето за течност чистачки/фарове: Тя излиза лесно, а ма с чалъм, понеже има каналче с ръб, което щраква, та трябва да се развърта ляво/дясно и леко да се дърпа, за да излезе. Преди това се сваля 1 клипс, който я фиксира към купето и се откача шлаухът за помпата, който е прекаран през ушето и. Вече има място за оглед с огледалцето, къде на майната си е навряна тАа гад. Принципно няма изненади. Куплунгът има фиксатор - стискаш и откачаш, а самата фасунка се завърта "обратно по часовника" и се освобождава. Може да се свалят заедно, или поотделно - кой къ мое. Директен визуален достъп няма, та ръката до лакътя под калника и напред, и пипнешком търсиш каквото си видял, разчитайки на тактилна информация. В "наше село" маркови (както препоръча колегата Марков) крушки нема, та взех 2 за лев. Едната изгоря веднага, ама другата работи, а и не исках нещо силно и бяло - това е габарит - свети точно колкото трябва. Не исках да отварям и оттатък, та да сменям и другата стокова. После всичко се сглабя по обратният ред иии - Да бъде светлина. И не се облягайте много на калниците, че и те са халумин, ама тва се лекува лесно. bIV6JPtJ.mp4 С благодарност на нахъсалият ме @JoroHondata
  8. 1 точка
    VTC (ванос) колела на склад: Дефазаторите са оригинални на Хонда 14310R40A02 - колело за K24Z - 335 лв. 14310RBB003 - колело за K24A - 366 лв. 14310RBC003 - колело за K20A - 390 лв. 143105BYH01 - колело за L15B - 390 лв.
  9. 0 точки
    Има си инчови луфтомерни пластини.Не е никакъв проблем да си я караш така.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...