Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.08.2023 in Мнения

  1. 3 точки
    Среща на евъргрийните ми.
  2. 2 точки
    Да допиша , че този проблем го оправих отдавна ама не съм писал. Запушен радиатор беше проблема. Ама яко запушен. С машинно почистване се оправи проблема , като 1 буркан мръсотия излезе. Ако някой му се случи за напред да знае с машинно почистване се оправя много лесно.
  3. 1 точка
    дава грешка Р1399 Здравейте Хондажии.Проблема с паленето го оправих,излезе че релето за подаване на ток на помпата има разпоено краче запоихго и всичко е наред,благодаря на всички за помоща ви.
  4. 1 точка
    Взех го от Хонда автоморгата в Бусманци. Платих 240 за педал с планка на съединителя и километража.
  5. 1 точка
    Днес Бог даде обилен дъжд - от преди Плевен, та почти до Русе. Правих всякакви експерименти - на извънградска скорост нарочно карах в коловозите пълни с вода - емии от нея нищо не се чува, за разлика от шляпането на капките по предното стъкло. Струват ми се много по звучни от преди, което е нормално при заглушени звуци от купето и гумите. Същото ме впечатли като взех Ледженда - не че ги сравнявам. В интерес на истината от "дъждовния" аспект очаквах най-малък резултат, а се оказа супер ефективно. На сухо, до 90 км/ч се чува само мотора, над започва да присъства и аеродинамичен шум, но е далеч по-тихо от преди. Вече над 110 ветърот и ДВГ-то (особено при изпреварване) се смесват и требе малко да се добави от аудиото, но до 110 в мокро, най- силни като интензитет са капките. Първият час карах на сухо с около 100 и с "матистрална" скорост за малко на 2 места. И 2-те ни котки спокойно си спяха (както и в дъжда), а 1-та даже мъркаше, което жената отзад чуваше, щото и бяхме спрели задните товорители, та да подремне и тя. Синковеца пък чуваше как скърца педала на съединителя , та го успокоих че и преди го е имало, но сега е по-присъснващ спрямо останалият фон. Абе, стана ясно че и напред ще обезшумявам. Така и така моторът загуби звънката си нотка и поне да го заглуша още. Колцата може да е "ентри левъл", но с няколко стотачки и уикенди занимавка, става дооста по-комфортна звуково, а и басите - баси басите. За съжаление с прозорците няма какво да направя, или ще е някакво скъпарско фолио, но ако някой има идея - давайте - "фанал съм се на хорото", понеже "до тук, добре", ама "ненаситно е УХОТО човешко".
  6. 1 точка
    Днес се хванах да сменя ожуления десен праг. Сваля се лесно, но ме беше страх какво ще видя под него. Амии, 15 години в Италия + 11 в БГ изглеждат така: Това се вижда през отвора (долу в ляво) на горните 2 снимки. Както е известно - кола корозира отвътре навън. Не измислих какво да сторя в момента там и само напръсках цялата кухина (през отворите за щипките) до задния калник с течен парафин. Външните ламарини на прага бяха с незначителни повърхностни поражения - просто прахоляк, но измих и теглих 1 ръка от BODY-то и сложих "новия" праг. Някой ден ще сваля и левия.
  7. 1 точка
    С изолацията продължаваме напред. Нов ден - нов късмет! Вътре няма ръжда - прашно и сухо, с незапушени водоотводни отвори.
  8. 1 точка
    При поставяне на газова уредба обикновено се слага и емулатор на бензиномера. Имам две коли на газ слагана от Markony и двете са с този емулатор. Слага се защото иначе ще ти "свършва" бензина постоянно като караш само на газ. Аз също карам по много километри на ден и ми се е случвало да ми светне резервата, а преди да тръгна съм сипал и газ и бензин. С времето и след няколко обаждания на Markony разбрах следното - като дадеш на контакт не палиш веднага, а след 2-3 до 5 секунди. Така има време този емулатор да реагира и да отчете горе-долу количеството бензин в резевоара. При мен като дам на контакт и ако не запаля въобще, стрелката на бензина отива в крайно горно положение, все едно резервоара е пълен до горе. Връщам контакта и при следващото палене ако не се забавя да запаля след 5-та секунда, всичко е ок. Въпрос на свикване. Случвало ми се е, след като заредя бензин, стрелката да реагира чак след 20 км. Компа си опреснява горивото по време на движение в зависимост от стила на шофиране, може би на около 20-50 изминати км, поне при мен е така. Иначе като знаеш, че имаш бензин, караш спокойно. Дано съм бил полезен.
  9. 1 точка
    Бензина е доста надежден,безпроблемен,икономичен за класа си,но пък особено с автоматична трансмисия ще муден.Дизела е много по динамичен,по скъпи евентуални ремонти. Въпрос на вкус е.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...