Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.10.2020 in Мнения
-
3 точкиЗдравейте, за информация - изминах почти 20 000 км след ремонта - засега няма никакви проблеми. Колата не харчи масло. 🙂 Забравих да спомена, че покрай/преди ремонта на двигателя смених и клапана за обратните газове. Навсякъде във форумите на английски език, преди да се пристъпи към ремонт на двигател, препоръчваха да се провери дали проблемът с горене на масло или омасляване на двигател не е (и) поради запушен клапан за обратните газове. Търговците предлагаха този клапан за около 90 лв., но го поръчах от Amayama, тъй като с доставка, клапан + маркуч (който се оказа, че е спукан), гумичка (която се слага на двигателя и в която влиза маркуча) и щипки цената беше доста по-ниска.
-
1 точкаСтои си заека на едно пънче и пише нещо... Минава покрай него лисицата и го пита: - Какво пишеш, зайо? - Дисертация. - За какво? - За това как зайците ядат лисици. - Че къде си виждал такова нещо? - Ела с мен и ще ти покажа... След известно време заека пак седи и пише нещо. Минава вълкът. - Какво пишеш, дългоухи? - Дисертация за това как зайците изяждат вълците. - Ти да не си откачил? - Ела с мен и ще ти покажа... Следваща картина: заекът пише, идва мечката. - Какво пишеш? - Дисертация за това как зайците изяждат мечките. - Къде си видял такова нещо? - Ела с мен и ще ти покажа... Последна картина: пещера... планина от лисичи, вълчи и мечи кости... а в средата, огризвайки кокалче, лежи огромен лъв. Поука: Важна е не темата на дисертацията, а кой ти е научен ръководител....
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, 285лв и има вероятност да ги имам налични. Ако те устройва цената кажи да проверя.
-
1 точка
-
1 точкаМоя навес съм го взел от случаен джамбазин на автомобили и за 3 години и 70+ хил. км не съм сменял тампони за 2000 лева(всички тампони по предницата долу са общо 150 евро, но както и да е) или други скъпоструващи удоволствия. Някой шарнир, предни лагери, 1-2 задни щанги и това е. На колко реални километра е нямам представа. Та гаранция няма на какво ще попаднеш, независимо от къде вземеш колата. А доста зор е видял моя навес за тия години дето го имам. Сегашната ми Хонда, както и предишната съм ги взел по един и същи начин - отивам гледам и ако ми хареса взимам, няма майстори, разбирачи, семкаджии и лаладжии да дават акъл, кое колко струва и как се оправя.
-
1 точкаБеше хубав ден за работа Визуална проверка на състоянието на мотора + регулиране на клапани: Добре е преживял 5w-20ката - няма задири, валовете и ролките светят, продължавам Ново масло и маслен филтър: Нещо ново за запалителната система: Е, не ми стигна време да сменя маслото на скоростите, но това е следващото: За съжаление имаше и неудачи - спуках нипела на маркуча, свързан с манометъра на маслото, докато правих профилактика . Временно ще карам "на сляпо", без измерване на налягането - гадно е, бях свикнал да ми е под око.
-
1 точка
-
1 точкаОт както я имам се каня да го направя..... LLumar 15% задни врати + багажник и 88% предни врати
-
1 точкаАбе то и масло може да не се сменя, а само да се долива. Двигателят ще работи и няма да блокира! До един краен момент, разбира се. Спирачната течност е силно хигроскопична! При всяко натискане на спирачката, помпата засмуква течност от казанчето. Следователно нивото на течността в казанчето спада. От образувалия се вакуум, в казанчето постъпва въздух. При отпускане на спирачката, течността се връща обратно в казането и изтласква навън въздуха. Това "дишане", така да го нарека, се случва при всяко спиране. Сметнете си броя на тия цикли за 1 година, ако можете... Във въздуха винаги има определен процент влага, тоест вода! Особено висок е този процент през пролетта, есента и зимата, и в дъждовно време! Тая влага, навлязла в казанчето, при "дишането", се абсорбира в спирачната течност! И така става "боза" и започва корозия на всички метални части в системата! Интересното е, че утайката (бозата) е по-тежка и винаги се събира в най-ниските точки по веригата. А именно в спираните апарати! В казанчето изглежда що годе добре, но долу в апаратите е боза със всички последствия! Именно заради тая хигроскопичност, във всички сервизни бюлетини е написано, спирачната течност да се сменя на максимум 3 години! Е, аз не искам да гоня последния влак и предпочитам да я сменям на 2 години. Все пак за спирачната система става въпрос, ей! Не за стелките в купето...
-
1 точкаНа кратко бих казал . Боже колко мъка има по тоя свят/България ...........
-
1 точкаКачете 2-3 снимки за да го видя как изглежда. По принцип масово се използва много прост механизъм - червяк върти зъбно колело, което чрез рамо движи малка зъбна предавка. Общо взето няма начин да се сглоби погрешно. Зъбното колело контактува през 3 пластини - едната е постоянен плюс, която няма контакт на изходна позиция на колелото, другата е плюс от лоста (импулс), която има контакт само в изходна позиция, третата е общ изход към мотора с червяка. Като се подаде импулс, зъбното колело се отмества и тогава започва да контактува постоянния плюс. Заради това колелото прави цял оборот дори вече да няма импулс. При задвижване на мотора, една верига се отваря и блокира следващия цикъл, ако е направено със забавяне. През един кондензатор веригата се затваря отново след известно време и така моторът може да направи нов цикъл. Това е принципно устройство на най-масово използвания механизъм, но не значи, че и на този модел е така. Ако е така - няма нищо сложно и може да го отвори всеки и да го ремонтира. Проблемът обикновено е в това, че през пластините минава ток, те се нагряват и след много цилки вече не се притискат добре към пистите на колелото, заради което спират да контактуват изобщо в определени участъци от пистата. От вибрациите може леко да се размести самото колело, а като се размести - пластината прави контакт и колелото продължава. Някои моторчета са така конструирани, че с времето навлиза вода между оста и корпуса ѝ, което води до корозия. Тогава обаче се наблюдава постепенно забавяне на движението в продължение на няколко месеца. Идва момент, в който колата е стояла няколко дни без задната чистачка да е ползвана, корозията протича в последен етап, оста блокира, чистачката не се движи, а шофьорът си мисли "Кво му стана на това изведнъж, до миналата седмица си работеше, сега не работи..." Ако блокира по този начин, през мотора протича голям ток. Това може да изгори него или бушона му.
-
1 точкаНе са я открили, защото се сваля въздушния филтър ( цялата кутия) , а за по-удобно и акумулатора, барабар със стойката му. Иначе на долната схема , от пробка №-19
-
0 точкиСмених филтрите на газовата на 9900км-входния беше зле(ръждив прахоляк).Газ в повечето случаи от Лукойл и Петрол.Предния ден сменях спирачната течност с Ate SL.6.За 3 години на съединителя много зле(чернилка),на спирачките мътилка(в казанчето изглеждаше добре).На съединителя ще започна смяна всяка година.Майстора спомена,че при него съм първия който си сменя спирачна течност.
-
0 точкиЕдин си поръчал от Китай "препарат за хлебарки". Спазил точно дозировката, но хлебарките се увеличили. Писал на производителя дали не трябва да се увеличи дозата. Отговорили му: "Може, но тогава хлебарките стават много едри и не толкова вкусни." Жена в сервиз. Майстора: - Госпожа, за смяна ви е тампона! Жената ужасно възмутено: - Какъв е тоя сервиз? Аз искам да ми кажете какво не е наред с колата ми... Айфон 12 Pro е толкова як, че ако изтриеш някой от контактите си, той умира в реалния живот.
-
0 точкиБръснарят вече на два пъти е порязал клиента и за да замаже положението, се опитва да завърже някакъв разговор: - Извинете, Вие не сте ли идвали и друг път при мен? - Не! Ръката си загубих при трудова злополука...
-
0 точки
-
0 точки
-
-1 точкиКаквото и да вземеш, си приготви една торба пари за ремонти. Дизелът - DPF, ЕГР, съединител, дюзички и верига. Цифра! Бензинът - ремонт на двигател (сегменти задължително), верига, V-TEC. С двигател R20А3 (2.0i ,156 к.с.) ще се разминеш с най-малко разходи и съм чувал, че е последният читав двигател на Honda. Все пак си приготви едни 2 -3 хил. лв. за двигателя. К24Z3 (2.4i, 201к.с.) тегли повече, но са ми разправяли, че е проблемен.
-
-1 точкиЗащото не е с К серията 2.0 двигателя Всяка Хонда се глеа студена ! - Особенно антифриза и неговото ниво както в радиатора тка и в разширителя! После караш докато загрее и включи вентилаторите! И опъваш до червен оборотомер няколко пъти в движение. После провеляваш дали е качила нивото на антифриза във РАЗШИРИТЕЛя! Радиатор не се отваря загрял Ако е качила нивото в разширителя - изчезваш на секундата без обяснения!!!!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00