Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.04.2018 in Мнения

  1. 1 точка
    Някой чувал ли е или чел за проф. д-р Стефан Найденов? Интересно какво мислите по въпроса... http://atanas.mipa-bg.com/може-ли-водата-да-гори/ Свързани тагове: http://www.videoclip.bg/watch/421104 http://www.newenergybg.com/index.php/2-uncategorised/8-2017-08-19-19-08-02
  2. 1 точка
    Japanese, това, което си показал е така известния генератор на "браунов газ" и не му е мястото в тая тема! Моля модераторите да преместят това мнение на Japanese в темата за водороден генератор. А иначе може да потърсиш в google и wikipedia - Илия Вълков (Yull Brown)
  3. 1 точка
    Здравей колега. Аз го имах същия проблем с паленето при топъл мотор. И при мен никой не успя да каже какво е точно. Но все пак установих, че влиза въздух в горивната система преди помпата за високо налягане и от там тя не може да направи необходимото налягане и датчика на рейла не отваря дюзите. Слагахме някакви уплътнения на модула за горивния филтър и симптома изчезна. Моя съвет е, да сложиш прозрачен маркуч от горивния филтър до ГНП-то. и като запалиш колата да видиш дали заедно с горивото има балночета въздух, които отиват към помпата. Ако има въздух, значи това е проблема, просто помпата не може да направи достатъчно налягане, когато има въздух в ситемата и колата не пали. Дано съм бил полезен. Успех.
  4. 1 точка
    Сега остана и да я смъкнеш малко честито за джантите
  5. 1 точка
    Нормално да прекъсва при 7000, там някъде достига прекъсвача. Въртенето на делкото регулира момента на подаването на искрата. На тези двигатели се регулира ръчно. Предполагам, че е подобно като Сивик 6, гледа се белезите за ГМТ със стробоскоп, и се настройва. Трябва да се настрои за да работи оптимално мотора. Аз бих го оставил на средно положение, докато не се регулира с уреда.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Свещи за газ, които Хонда препоръчва за 2-ра генерация (както и за 1-ва) Сивик GX (CNG) - NGK PFR7N8DS (part номер). Свещите се водят Laser Platinum, stock номер 93580. Колата Сивик GX e произвеждана само за САЩ пазара, за това не е много популярна на други места. Включително и тук не е популярна, може би заради неразвитата мрежа за зареждане. 1-ва генерация CNG (6-та ген. шаси) 2-ра генерация CNG (7-ма ген. шаси) 3-та генерация CNG (8-ма ген. шаси) 2-ра ген. идва с двигател - D17A7 Повече инфо за тази кола и нейните генерации: https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_GX Други свещи на NGK за газ: обикновени BKR-GAS (stock no. 7987) иридиеви IFR7F-4D Laser Iridium IFR7F-8DS Laser Iridium (stock no. 5794) п.п. Търсих свещи на сайта на NGK и ми попадна тази информация.
  9. 1 точка
    Благодаря за включването. Тъй като колата вече беше проверена за всички тези неща преди да ми я докарат реших, че е нещо дребно. Близо 400км след смяната на бушона всичко заспа и в действителност стрелката е на около 40-45% от хода на уреда (преди средата). Бушонът се оказа доста специфичен, успях да намеря такива в магазина на Евро07 на бул. Черни Връх. А по повод това как точно съм го изгорил, имаме следната теория. Колата не беше карана 5-6 дена и със стария си акумулатор, през което време съм цъкал някакви неща за да разглеждам. А не беше карана, защото нямаше регистрация все още. Точно денят преди да минава КАТ акумулаторът беше паднал и съответно го откачих и го заредих. Но при закачането бях оставил отворена шофьорската врата (закачане първо плюс, после минус). Та според въпросната теория - наличието на консумация при свързването може да е причина бушона да изгори. Когато ми докараха колата я карах 200м и също не светеха лампи, така че това ми се струва като най-явната причина. Надявам се да не съм досадил с дългото обяснение, дано информацията е полезна на някой в бъдеще, относно това какво значи лампата и къде се продават такива бушони.
  10. 1 точка
    Гледах го още тогава. И после внезапно изчезна от хоризонта и никой повече не спомена за него и горящата му вода. Най-вероятно са му прибрали изобретенията и са му запушили устата. Няма да е първият, нито последният...
  11. 0 точки
    Честит Ви 12 Април, ден на авиатори и космонавти !
  12. 0 точки
    Мешаната скара горе е в следствие 4-190км в час е върната трета. Снимката с часовниците зацепвам на Б18 валове кроуър ст3. Последната е от днес събирам д15з6 пълен ребилд и монтаж на пълен витек.
  13. 0 точки
    Това, че Хонда не са се отказали от дизела и, че Civic 10та ген. ще бъде оборудван с подобрен 1.6 i-DTEC беше ясно още отдавна. Добрите новини са, че подобрения двигател покрива Euro 6d-TEMP без SCR-катализатор и без AdBlue. Още по-добрите новини са, че от средата на 2018 Civic 10 1.6 i-DTEC ще се предлага с 9-степенния автомат на ZF Friedrichshafen (ZF 9HP).
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...