Jump to content
Dimitrov93

1,4Is ITB

Recommended Posts

Здравейте,чесно си признавам влюбих се в тромпетите или иначе казано ITB, писах в гугъл да видя има ли такова чудо 1.4is ITB излезнаха няколко клипа потърсете и вие да ги видите много стабилно вървят направо кантар с vti-ка. Има ли някой колега с такава кола ?Искам да попитам иначе какво точно ще трябва, за да се направи такъв дзвер знам, че трябват валове и компютър какво още и кой е моя човек, който евентуално може да го направи това :?Ето линк към клиповетеhttp://www.youtube.com/watch?v=lia19fghjpQhttp://www.youtube.com/watch?v=NkpXnZUA2oo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тука са го направили на D14Z1,но колата е за timeattack,че даже и е с турбо Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ebay гледам, че цените на ITB-тата са около 600-700 долара, дали в някой ги внася в България или някой да знае човек, който може дa изработи такова нещо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тромпети лесно ще си намериш проблемите са поне два: настроика/тунер и разход ;) предполагам ще съкратят и живота на двигателя.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тука са го направили на D14Z1,но колата е за timeattack,че даже и е с турбо Публикувано изображение

 

Не бях чувал за ITB с турбо ,това можем да го пуснем в бисерите :blink:

 

На кратко ,за твоя мотор не знам каква ще е идеята и какъв ще е резутата.ITB се прави много трудно,трябват ти рейка и дюзи,а настройката на тихи обороти е просто изкуство.И понеже караш Д серия ще ти трябва нов преден капак с въздухосъборник за да има ефект от тая цялата манипулация.

Тромпетите се слагат на коли all motor ,коли дето се карат само по пистите и имат мотори със сетъп за хиляди левове.Ако искаш да ставаш бърз си сложи V-tec тиква и си свиркай.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ето тука са го направили на D14Z1,но колата е за timeattack,че даже и е с турбо Публикувано изображение

 

Не бях чувал за ITB с турбо ,това можем да го пуснем в бисерите :blink:/>/>

 

На кратко ,за твоя мотор не знам каква ще е идеята и какъв ще е резутата.ITB се прави много трудно,трябват ти рейка и дюзи,а настройката на тихи обороти е просто изкуство.И понеже караш Д серия ще ти трябва нов преден капак с въздухосъборник за да има ефект от тая цялата манипулация.

Тромпетите се слагат на коли all motor ,коли дето се карат само по пистите и имат мотори със сетъп за хиляди левове.Ако искаш да ставаш бърз си сложи V-tec тиква и си свиркай.

 

Пич, ти цъкна ли въобще линка преди да го напишеш това?

Да го беше цъкнал че да видиш кое е за бисерите и кое не е.

Отделно написаното от теб по-долу не е вярно.

Има бюджетен начин да си направиш колата на 4 дросела или 4 карбуратора - ползват се карбове или дросели от мотоциклет.

Лично аз имам кола с 4 карбуратора, стокови валове - единствено е сгъстена на 11+:1.

Кубатурата е 1.6 и мощността е горе-долу двойна на заводската на блока и с 30% над тази на главата.

С празният ход нямам проблеми,както и със смесите - а хем са карбове.

Да не говорим че карбовете можеш да ги ползваш само за дросели, можеш да наредиш рейката си с инжекторите или други такива, можеш да издириш директно тромпети с инжектори от инжекционов мотоциклет.

Схемата която казваш за раздувка на предния капак също не е задължителна.

Правиш си един еърбокс и си караш с CAI без никакви ядове.

Но при правенето на дросели/карбове е важно да съобразиш дължината на рънърите и разбира се тези рънъри да не са от силиконови маркучи както ги правят редовно по нета щото това е пълен ташак.

Моята кола е със сметнати дължини на рънърите и сметнат изпускателен колектор.

Редактирано от prelude
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да споря,само ще изкажа мнение,че карбораторите са умряла работа от 90та ;)/>/>относно ITB ,което всъщност означава индивидуален всмукател на всеки цилиндър(дросел) ...щом ги обединиш тия 4 "тръбички" не виждам какво му е индивидуалното освен че има 4 дросела,това реално си става един афтър маркет всмукател,какви са резултите от него само валяците могат да покажат.Просто идеята на този тип всмукател е да се кара на макс и да се гонят обороти.За всеки ден кола си е чиста загуба на време и париЗатова и така се изказах с идеята да откажа колега от глупости :cool:/>/>

Редактирано от Nile
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти си упорит да му се невиди:)/>

Знаеш ли коя година е последната Хонда с карбуратори, питам за спортен мотоциклет защото те са еталон за технически напредък?

Гаранция не знаеш, но се надявам поне да знаеш коя година е произведен сивик-а за който става дума тук.

Нали се сещаш че и той е дете на 90-те, на всичкото отгоре е далече от връх на постиженията в технологичен аспект.

Доста е несериозно да кажеш че карбураторите са отживелица, явно никак не си запознат с тях.

ITB всъщност значи Individual throttle body, т.е. не са индивидиални всмукатели( това го имаш на всеки заводски колектор дори) ,а са индивидуални дросели.

И да ти кажа не е никак еднакво със схемата с общ пленум и общ дросел.Това че ги обединяваш в една обща кутия,с един общ въздушен филтър нищо не значи.Само се замисли от коя страна е вакуума и къде се намира границата за стоковия вариант и за карбове/дросели.

Абе няма какво да ти обяснявам, явно нямаш личен опит с дросели/карбуратори и просто повтаряш нещо което си прочел някъде-както казах, от това полза няма.

Ето ти една дино графика да видиш с отживели карбове от миналия век как изглежда :D/>

Публикувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости са ITB-тата ли...... :D :D :D Само от слагането на тях,ЦРХ на моя човек,от падане с 1 кола между нас,ме би с 1 кола между нас.И за да видим каква глупост са,като му дойде времето,да я настроят,ще пусна една "глупава" 5-та генерация Б20 с ITB,от която свалят интегров всмукател,за да сложат дроселите,що ли....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото сега се сещам че на Владо Мантата, дето кара дрифт с нея и тя е с ITB-та и турбо.Ако колегата знае за коя кола говоря ( беше червена, сега е бяла) би трябвало да проумее възможността за 4 дросела и турбо с живия пример от България.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи трябва да намеря 4 инжекционни мотоциклета и да им купа дроселите ако правилно съм разбрал ? Компютър какъв точно трябва да е и валовете последно може ли да си останат стоковите или не :) ?Колегите.. изказвате различни мнения чакам още, колата ще си се кара всеки ден така че разхода надявам се да не скочи повече от 11-12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи трябва да намеря 4 инжекционни мотоциклета и да им купа дроселите ако правилно съм разбрал ? Компютър какъв точно трябва да е и валовете последно може ли да си останат стоковите или не :)/> ?Колегите.. изказвате различни мнения чакам още, колата ще си се кара всеки ден така че разхода надявам се да не скочи повече от 11-12

Най-бюджетен вариант са ти карбураторите, доста по-евтини са от дроселите - говоря за карбове и дросели все от мотори.При карбовете трябва да провериш дали са им здрави мембраните, защото една мембрана нова струва 3-4 пъти повече отколкото 4-та карба втора ръка.Ако караш на газ, тези мембрани се преебват от газта - но и там има цака.Аз карам карбове на Поло, там електрониката за момента се изчерпва във вакуумно делко с датчик на Хол, бобина и комутатор.Т.е. са 3 жици на кръст. Системата е сигурно, но и примитивна.Предстои да мина на Мега с ел. запалване, като Мега-та ще ми управлява и газови инжектори.Твоето решение със сигурност е P28, защото ти дава много свобода и е plug-n-play на твоята Хонда.Дори можеш да избираш дали да ползваш карбовете като карбове или само като дросели.Но тази цялата схема си има тънкости и трябва да ти я прави човек,който разбира. Трябва да ти сметне дължина на рънъри,хубаво е да ти сметне и изпускателен колектор за да можеш да изхвърляш качествено това което вкарваш качествено - двете системи са пряко свързани.Моят човек, който ми сметна и изработи колекторите за Полото стана Хондаджия и си взе 6-та ген. , в която ще слага D16Z6.Т.е. реално може да ти помогне много лесно щото той самия има такава чума на която може да си прави експерименти ако му се занимава.Ако искаш ще ви свържа,но се намира в Асеновград.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://prodavalnik.com/prodavam-droseli-ot-motor-itb-ot-honda-929rr-i36085297http://prodavalnik.com/droseli-itb-i36213169Дерзайте!П.С. сигурно има и други, тези са на 1во четене. Редактирано от ZaRRicK
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те инжекциони има много, но малко са делимите :D/> Т.е. за да ти лесно е хубаво да са делими един спрямо друг дроселите :D/> Абе и това е част от магията и занимавката.Има много потенциал, но трябва да сглобиш правилно пъзела.Горе съм забравил да напиша че дори да се преебе мембраната - карбуратора пак можеш да го ползваш само като дросел :D Пък нека са отживелица от 90-те години на миналия век :D

Редактирано от prelude
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги това, което ми казахте ми е достатъчно :P, сега майстор си имам бате Ради бачка в Люлин в момента сигурно доста от вас го знаят тука във форума ника му беше Red Power или нещо такова..ще хода при него съботата мисля, че ще може да го направи трябва ми само човек за електрониката и да настрои компютъра ще пиша другата седмица да ви кажа как стоят нещата по-подробно, но 250 лева за дроселите звучат доста по-добре от 700 долара от е-бей :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В много голяма грешка си ако мислиш че ще минеш само с тези 250лв и ще ти кажа защо.Защото имаш стругарска работа и купуване на материал, при това скъп - алуминий.След това имаш заварки с аргон, има и вакуумни човечета за сервото на спирачките,имаш сметки за дължина на рънъри,имаш всмукател , който трябва да убиеш за експеримента.....Има и още,та си мисля че ще се приближиш повече отколкото си мислиш до въпросните $700 :D/> След това идва въпросът с еърбокса, защото не е гот да караш на отворени дросели.Там имаш пак аргони,кроене, изрязване и листове алуминий.Накрая идва веселбата с настройката.....Много хора се отказват някъде по средата с изводът , че дроселите/карбовете не стават за нищо. Но истината е че просто не са го направили като хората или не са стигнали до края.И както колегата по-рано каза, това не е модификация за ден-два.Намери си резервен всмукател на който да присаждаш дроселите.Когато мислиш че си готов с това , чак тогава се пробвай да го сложиш на колата.п.п.друго важно нещо са инжекторите на мотоциклетните дросели - най-вероятно нямат нищо общо с тези на колите и най-важното е че на дебит са неподходящи заради работния обем който пълнят. Ти си с двойно по-голям обем, не го забравяй.

Редактирано от prelude
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моя въпрос по случая. По какво се различава ИТБ от голям смукател и дросел? Целта е да се постигне максимално безпрепятствено влизане на въздуха в цилиндрите. Подходящ смукател би трябвало да даде същия резултат като ИТБ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги това, което ми казахте ми е достатъчно :P/>, сега майстор си имам бате Ради бачка в Люлин в момента сигурно доста от вас го знаят тука във форума ника му беше Red Power или нещо такова..ще хода при него съботата мисля, че ще може да го направи трябва ми само човек за електрониката и да настрои компютъра ще пиша другата седмица да ви кажа как стоят нещата по-подробно, но 250 лева за дроселите звучат доста по-добре от 700 долара от е-бей :D/>

Ще ти кажа отсега,как ще стоят нещата-отрицателно.За дроселите ти трябва подготвен за тях двигател,за да може да оползотвори тва гориво,дето набиват дроселите.Човек за настройка,ще намериш,ама той няма да ти вземе 2,50лв.....Не става,както мислиш,на сток мотор,пляс дроселите и литваш.Цяла тема съм ти пуснал преди няколко дена,прочете ли какво е правено по Д16-ката преди дроселите,че се хвърляш така смело?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моя въпрос по случая. По какво се различава ИТБ от голям смукател и дросел? Целта е да се постигне максимално безпрепятствено влизане на въздуха в цилиндрите. Подходящ смукател би трябвало да даде същия резултат като ИТБ.

Имаше наскоро една тема , в която колега беше пуснал линк към технически обоснована страница на тема - какъв е смисълът от общ пленум и как се смята той. Там идеята е при пулсацията на въздуха в обратна посока(след като не е успял да влезне целия в двигателя) към пленума, обемът на пленума да го изпрати обратно към двигателя с подходяща резонансна скорост за ефективно пълнене.При дроселите цялата тази научна фантастика отпада до голяма степен, което е хубаво защото ако не го сметнеш като хората ( което е почти сигурно) ефектът ще ти е отрицателен.Докато дроселите се отварят и двигателят си засмуква директно и свободно каквото му трябва.Направи си асоциация с мотоциклетите - нима нямаше да им е по-лесно да направят един нескопосан пленум и да сложат единичен дросел на него?Причината за решението им е комплексна, като със сигурност е и липсата на място за подходяща дължина на рънърите ( трябва да са по-дълги ако искаш пикът на конете да ти е по-високо в оборотите, както е при тях ), място за подходящ пленум и не на последно място ....... респонс сравнен с 4-те карбуратора/дросела.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моя въпрос по случая. По какво се различава ИТБ от голям смукател и дросел? Целта е да се постигне максимално безпрепятствено влизане на въздуха в цилиндрите. Подходящ смукател би трябвало да даде същия резултат като ИТБ.

Имаше наскоро една тема , в която колега беше пуснал линк към технически обоснована страница на тема - какъв е смисълът от общ пленум и как се смята той. Там идеята е при пулсацията на въздуха в обратна посока(след като не е успял да влезне целия в двигателя) към пленума, обемът на пленума да го изпрати обратно към двигателя с подходяща резонансна скорост за ефективно пълнене.При дроселите цялата тази научна фантастика отпада до голяма степен, което е хубаво защото ако не го сметнеш като хората ( което е почти сигурно) ефектът ще ти е отрицателен.Докато дроселите се отварят и двигателят си засмуква директно и свободно каквото му трябва.Направи си асоциация с мотоциклетите - нима нямаше да им е по-лесно да направят един нескопосан пленум и да сложат единичен дросел на него?Причината за решението им е комплексна, като със сигурност е и липсата на място за подходяща дължина на рънърите ( трябва да са по-дълги ако искаш пикът на конете да ти е по-високо в оборотите, както е при тях ), място за подходящ пленум и не на последно място ....... респонс сравнен с 4-те карбуратора/дросела.
Колега, стига със свободните съчинения, сядай на книжките и започвай да четеш от нулата... за Б серия е доказано, че правилно портнат тайп-р-ски всмукател по-отношение на мощност е еквивалентен с перфектно настроени ITB, само че, колата може да се кара и няма нужда от различни настройки за 20 градуса, 30 градуса, 150м надморска височина, 450м надморска и т.н.Относно разпространението на акустичните вълни и дължината на рънърите няма да коментирам :) Продължавай с четенето :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,ама ти сериозно ли?Не се дръж поучително с мен, като че си ми класна ръководителка.Това че В-серията има правилно сметнат стоков колектор или правилен колектор за даден сет-ъп,значи ли че всички други серии мотори са в космоса със стоковите си колектори?За какви настройки на 20,30 градуса и 150м надморска височина говориш , че не те разбрах точно?Виждал ли си някой с мотоциклет да спира по средата на планински път, за да прави корекции?Не знам кой прекалява с четенето, но явно откъм практика съм далеч пред теб.Ти явно също никога не си имал и не си карал кола с дросели/карбове защото нещо намекваш че като е с тях не може да се кара.Какви са тия тъпи митове и легенди дето разпространявате, моята кола си се кара екстра и съвсем скоро ще си я карам ежедневно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата - филма е много по-голям от колкото си мислиш. Ако това ти е единствената кола, приготви се за експерименти и да ходиш пеш :) Дори и да ги направиш тия дросели, смяташ ли че колата ще стане 160кс? Моят съвет към теб е: събери си парички, купи си суап по-мощен мотор и си карай.Ако все пак държиш да караш Д серия (което като цяло е икономически неоправдано ако искаш да я тунинговаш) е да си я направиш 1.5 витек.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,ама ти сериозно ли?

Хайде пък ти сериозно обясни на аудиторията, твоето твърдение :) Мяташ някаква теза, обоснови се с аргументи. Смело говориш, но явно дори не долавяш малката разлика между карбуратор и ITB. И като си толкова отворен, в миг мога да ти покажа 1400 атмосферни коня с ЕДИН/one/1 карбуратор. Ако щеш сложи и 8 карбуратора на колата ти, уред за мерене на бекпрешър и турбонатор на ауспуха.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснил съм всичко необходимо,че даже и графика от проведено лабораторно упражнение съм приложил.А ти какво показа освен някакъв слух за някакъв тайп Р колектор,някъде, видян от теб само на картинка?Дори да има такъв случай-това че някой , някъде е доработил тайп Р всмукател ( понеже написа че е портван) и е успял да свали същите коне на даден мотор като "перфектно" настроени дросели пак на същия мотор - значи ли че всички стокови всмукатели са произведени за максимална ефективност, когато говорим за мощност? Или производителя си прави сметка за екология, шум, цена при производство и много други , които сигурно дори не знаем.Масово хората оставят дроселите/карбовете отворени , което е грешка но пък е красиво.Затова и думата перфектно ти е в кавички, щото има хора за които пефектен е далече от истината и не е ясно твоят пример от кои е.Това което написа за настройките спрямо надморска височина и температура на въздуха е пълна тъпотия, защото си настройваш колата горе-долу където я и караш. С електрониката е същото, не всички коли с електроника имат барометричен сензор и практиката показва че нищо им няма. Ако тръгнеш на екскурзия до Хималаите с кола, ще ти се наложи да спреш за настройка на 4000м надморска височина, но ме съмнява да тръгнеш натам с кола.Не разбрах още от предишният ти пост какво конкретно имаш против карбове/дросели?Споменал си нещо че не могат да се карат-ти карал ли си такива въобще?И ти, както и много други хора сигурно бихте направили следната грешка - бихте сложили карбовете/дроселите без да промените рамото на педала на газта.Тогава дроселите ще са напълно отворени на около 1/4-1/3 от старият ти ход на педала.Е, тогава със сигурност ще ти е трудно да караш, но за този пропуск сещаш ли се къде е вината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Veid Преди да тръгнеш така остро с нападките бъди сигурен,че ти си си написал домашното :) Защото твоята аргументация е субективна и крайно неиздържана"ще ти покажа б серий...1000коня атмосферни с един карборатор.." сериозно ? Гарантирам ти,че единствената причина показателите при портнат колектор и дросели да са близки при тези мотори е,че останалата част от сетъпа е рестриктивна от към това което могат да дадат като гейн итб-тата :) ИТБ-тата са с повече от 50% по-добър флоу в 90% от случайте което автоматично означава много по-висок ВЕ(обемна ефикасност,съотношението на входящата смес към статичният дисплейсмънт на цилиндъра)Да направим лесно разбираем аналог един спринтьор чиито капацитет на дробовете спокойно може да бъде изпълнен от едната му ноздра и да бяга с широко зейнала уста е повече от ясно,че резултата ще е един и същ.Така,че преди да правиш подобни остри нападки първи ти залегни над"книжките" Към автора-успех трябва да има авантюристи като теб :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филма се оказа много по голям от колкото си мислех, наистина е по-добре да се направи суап...то ще дойде горе долу на същите пари Публикувано изображение , а го сметнах до 1000 лева, че ще стане, то не е проблем знаете колко ще е готино ако стане- по-различно е, доста рядко срещано, кефа е на макс , обаче като нямам друга кола, с която да хода на работа, лекции и така нататък, за съжаление няма как да стане.

Иначе мерси момчета,а и един съвет към тези като мен, които се чудат к'во да си направят по колата и какво да и сложат, че да литне... карайте си колите и не се занимавайте с глупости, събирайте пари и суапвайте мотора Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филма се оказа много по голям от колкото си мислех, наистина е по-добре да се направи суап...то ще дойде горе долу на същите пари Публикувано изображение , а го сметнах до 1000 лева, че ще стане, то не е проблем знаете колко ще е готино ако стане- по-различно е, доста рядко срещано, кефа е на макс , обаче като нямам друга кола, с която да хода на работа, лекции и така нататък, за съжаление няма как да стане.

Иначе мерси момчета,а и един съвет към тези като мен, които се чудат к'во да си направят по колата и какво да и сложат, че да литне... карайте си колите и не се занимавайте с глупости, събирайте пари и суапвайте мотора Публикувано изображение

 

Аз май ти казах нещо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай ключа мой Публикувано изображение въздухарски мнения не ми се четат :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1998 година; 95к.с тея 5 коня от стикер бомбата :D ли дойдоха .Те ти още едно въздухарско мнение :P

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави другото ми и не знае кво кара, писал е купе :Д

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчерпателен и обоснованПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам кво карам батее купе беше май да не съм запознат, подкрепяйте се поне това ви остава ::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е баш така, нали цилиндрите са 2 по два, макар че при такива обороти на цикъла едва ли има значение.Според написаното от Nonamed излиза че идеалният пленум би бил нещо като трапец, на който тясната основа е дроселът, а широката е страната от където тръгват 4-те рънъра.Може и да греша де, ама елементарната логика тва говори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам кво карам батее купе беше май да не съм запознат, подкрепяйте се поне това ви остава ::D/>

Абе пич При положение,че си тръгнал да се занимаваш с модификации за които си видимо необразован,се осланяш на чуждата компетенция или липсата на таква.След като си избрал лесният начин,да питаш във форума вместо да прочетеш 2-3 книги за прнцип на работа на 4 тактов двигател с вътрешно горене,аеро и флуидна динамика (по-тясно свързани с топика)То тогава трябва да си подготвен да те третират като лаик.С "подкрепяйте се поне това ви остава" колко хора очакваш,че биха ти асистирали в бъдеще ?
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къстъм всмукателите се стесняват към крайните цилиндри,за да поддържат еднаква скорост на въздушния поток.

Например:

Публикувано изображение

Колектор се прави по-лесно и е по-евтин, доста по-bolt-on е. Не може да даде пълен потенциал, но е приличен компромис,особено за близък до стоков двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересна тема се получи.

И нещо свързано с темата - една снимка ,която ме кара да харесвам марката БМВ и М3. За този сток сетъп просто, никой не може да си изкриви душата :)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...