Jump to content
civicgonemad

Проект д15б2+V-tec+p29

Recommended Posts

Здравейте колеги! Още щом стъпих във форума след като си бях купил Хонда-та и видях, че може да се направи с V-TEC и пъпна инжекция си казах: "И АЗ ИСКАМ!!" И ето всичко е на път да стане реалност. :) Съжалявам, че снимките са малко или са с лошо качество, но не са правени с моя телефон.

 

Колата си работеше съвсем прилично, Пусти мерак като те хване... Предполагам знаете какво е... :angry: За мой късмет колата се оказа в много добро здраве спрямо цилиндри и колянов вал. Цилиндрите нямат грам надраскано даже още им личи маслената решетка от фабричния хонинг.

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Забележете големия акумулатор :angry: . Луд италянец я е карал.

 

Буталата също са много читави! Даже се продават ако някой има мерак и му трябват, но за сегментите не мога да кажа нищо. Макар, че не се забелязва да е горяло масло.

Публикувано изображение

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късмет с начинанието, скоро и аз ще започна подобно проектче и ще я следя темата с интерес, а и ако може качвай снимки та да знам с какво се захващам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех и на теб колега! Както споменах в заглавието ще ползвам и P-29 бутала. Буталата и сегментите пристигнаха снощи и сега пътуват по Еконт, но човека ми прати 2 -3 снимки. Също съм снимал и лагерите. Здрави са, но смятам да ги сменя.

 

Бутала:

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

 

Лагер:

Публикувано изображение

 

Общо взето съм късметлия че лагерите и цилиндрите са наред. Двигателя се надявам до няколко дни да е събран. И после остава трудната задача да се прекара инсталацията :) . За сега толкова още след някой друг ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата с каква компресионна височина са? На етикетчето трябва да пише. OEM P29 са с 29.00мм, а тия NPR-ските са с 30.00мм май? Питам те, защото аз имам едни NPR PM6 и са с 30.00, докато OEM PM6 са с 29.50

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

29 мм са колега. А пм6 са 29.5, но са без връх май. Не съм сигурен от снимките който открих.Пише че са -3.40 (пм6) за върха.А тези са 7.2 (п29) за върха.

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, PM6 са с плоски чела. Степента на сгъстяване с тях е доста по-ниска сравнение с P29, но при малко шлайф на главата се постига една прилична степен от 10.7:1-11:1 (това за D16 блок). Беше ми интересно за компресионната височина при NPR P29. Ще стискам палци да стане добра резачка.Успех! :honda:

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един сериозно зарибен :honda: Успех с чопленето... Предсоти ти после много "безсмислено бръмчане по пистата и горене на високооктанов бензин за кеф" :) С каква инсталация ще си? Периферията ще я пипаш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кое казваш периферия колега? Инсталация съм взел от д16з6 от сивик купе... даже е имала абс и климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми периферия е всмукателната и изпускателната системи колега. Там нещо замислил ли си, или само тиквата, ревизията на мотора/което е добре, въпреки, че като гледам е бил прерфе/ и инсталацията? Как ще спира и завива тази кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всмукателната си е от д16з6. За изпускателната... ще се сложи спортен колектор по нататък 4-2-1, че и той си е цифра. Не мога да разбера какво значи как ще спира и завива...Спирачките ще се ревизират за сега... И скоро ще се сложат носачи и шенкели + дискове отзад. Ако не от вти то поне от "малък" втек. Че като гледам на кви цени се продават от вти... нови сигурно не струват толкова...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно това имах впредвид. При положение, че хеча на жената е д13ка с дуал и вече не и стига окачване, ти ще си още по-тежък случай :D един комплект разпънки и щанги трябва да сложиш обезателно. По-широки гуми, прерфорирани дискове, абс, за генерация може би стоковите гърнета на б16ка трябва да ти свършат работа и да не будиш квартала...Са ще си кажеш това са пари и няма да се режа, но за какво ти е брутален повер ако не го вкараш качествено на асвалта? За скоростната кутия измислил ли си нещо?п.п.Не ме разбирай погрешно, кефа ти се на проекта и ентусиазма :cool:

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абс

:cool: @CivicGoneMad - Какво стана с буталата, че купуваш други?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм запознат абс-а не е много силна част на хондите...С буталата стана така... отивам аз одеве и вече тарикати... надъхани и се кефим вече... и изведнъж... Като ги погледна майстора... Що да видим 76мм... Фани си тоя 2-ри ремонт... И утре ще ги връщам... Добре че човека от който съм ги взимал е точен.Иначе за 250 лева бутала и сегменти на NPR екстра... ама не ми се стърже блок... а и да не говорим че блока е супер просто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Двигателя сглобен. Ся пък инсталацията се оказа от друга кола... А пък буксите за компа стават... :huh::):D

 

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взе да заприличва на кола :) . И инсталацията ще стане скоро и дано да запали :)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега успех от мен и много безаварийни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво стана с твоята кола ? Обрави ли я ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправихте ли се с инсталацията ??? Вече трябва газ да и раздаваш ;) ;) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаква се най-късно понеделник вторник всичко да си е на място и да я пробвам ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, нали мотора е събран и качен ? Инсталацията е няколко часа работа.... ;) ;) :) Айде пали по-бързо и да пускаш клипчета 0-100, 0-160 хихи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той мотора му е събран и качен . http://media.snimka.bg/8285/022825485-big.jpg?r=0Че даже и работи .. ;) Ама няма как да пусне клипчета от0 - до 160, защото няма километраж .. ;)http://media.snimka.bg/8285/022825504-big.jpg?r=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха ти си я захванал по грубия начин ;) ;) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа ти да не я запали бе :) . Ау... нямам търпение да се кача!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работиии;) И то много добре да подчертая! Само малко настройка липсва! Много яко е станала! :cool::dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какви бутала си последно? Разработваш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РаботиииПубликувано изображение И то много добре да подчертая! Само малко настройка липсва! Много яко е станала! ;):cool:

 

 

 

ами появисе на някоя седмична да покажеш какво може да стане от нашите сток D15Bзле

ии ДА ТИ Е ЧЕСТИТА СЪС ЗДРАВЕ ДА СИ Я КАРАШ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами буталата са п29, но са втора ръка (бяха в добро състояне) Само сегментите са нови и лагерите де макар че те си бяха добре. Всичко е приспаснато свичко е прегледано. Много мазно работи само да намеря къде да я настроя. Че почуква аванса при рязко газ... Това е проблема.Къде правите седмичните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не я карай много, много така с причукващ аванс, че P29-ките се предават в областта около сегментите. Виждал съм разни картинки по форумите с пукнати P29-ки от каране без настройки. Не знам до колко е вярно, ама го обясняват с факта, че челата им са прекалено издадени и пречат на равномерното изгаряне на горивовъздушната смес

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами вярвям, че до Габрово ще изкара... Ама де да знам то и да д13-ките са изпъкнали... а и на някои д14 май...

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не искам да те плаша :lol: Идеята е, че е хубаво да се настрои възможно най-бързо. Прав си - не само тези бутала са с такава форма на челата, ама при фабрично направените двигатели с тях са направени и правилните настройки.Ти с какъв бензин я караш? Пробва ли с по-високи октанови числа - 98 или 100?И гледай на националната поне една Б16-ка да "набиеш" :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм я пробвал с по-хубав бензин... а и честно казано малко ме съмнява да се подобри нещо щото много ме съмнява качеството на това което продават за 98 или 100 октана... дано да мога да присъствам на националната...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Каква степен на сгъстяване си постигнал?

Редактирано от PROf1t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

светнахте ли я със стробоскоп ??? Да не е на някакви колосални предварения.... :blink::lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами няма гърмежи... не сме я гледали на стробоскоп по простата причина че нямаме... Или не знам къде да ида в Пловдив на такава процедура... Кво става с тоя град няма кой да ти направи настройка и т.н. Питах на 2-3 места където се разправят с аларми, електроники и такива неща... всеки дига рамене все едно го питам от къде уран да си купя ... :blink: Уж в Пловдив има много хондаджии ама аз все още не ги намирам...

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и в Пловдив има хора стига да искаш да отидеш при тях (Венци - диното) до Бриколаж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе що не върнете делкото малко в закъснение докато не я настроите лекинко колко да не чука аванса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...