Jump to content
zoutlander

Въпрос Относно Swap.

Recommended Posts

Искам само да попитам събира ли се б16 или б18 в коша на сивик 5-та хетчбек? И колко горят б16 или б18 втек?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам сериозно е :rolleyes: В коша на 5г се събира всичко де що е излязло от хонда с изключение на F20C там има много за рязане ама пак става. Б16 няма как да не се събира защото тя си излиза с тоя мотор от завода. Б18 почти няма разлика в размера с б16 освен че е малко по висок - разбирай събира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво сериозно ли... От 3 седмици я имам тая кола. И да не стане да дам 1000 лева да двигател и той да не влезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смяташ само 1000 лева да даваш, те няма да ти стигнат за такъв двигател. Така че дай малко повече инфо, какво точно смяташ да правиш че да ти помогнем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво сериозно ли... От 3 седмици я имам тая кола. И да не стане да дам 1000 лева да двигател и той да не влезе.

:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми 1200 лева б18-ка от сивик седан. но е само двигателя. Без компа и скоростите че са продадени

Редактирано от zoutlander

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, да не са валове за B18-ка aftermarket някакви? :rolleyes:Сериозно - ако за толкова пари си мислиш, че ще вземеш читав B18 мотор, много се лъжеш! Освен ако не е B18A1/B18B1 - non-VTEC 130/140hp, но дори и за такъв не мисля че е реална цена от ~ 1000лв!Какъв точно е мотора, който ти предлагат?

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не купувай на парче,че ще плащаш двойно!Най-добре си намери мотора комплект и хора,които са го правили суапа,за да ти свършат работа.:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де... дали ще дам 2000 лева за мотор който не знам в какво състояне е или дали ще дам 1000 за същото... Ай сметнете си вие... То всеки казва здрав здрав ама... накрая прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, значи това би следвало да е B18C4 мотор (169к.с. / 159Nm в.м.). Отново казвам - високи съмнения да е читав на такава цена! И като цяло послушай полицая..

 

edit

Добре де... дали ще дам 2000 лева за мотор който не знам в какво състояне е или дали ще дам 1000 за същото... Ай сметнете си вие... То всеки казва здрав здрав ама... накрая прав.

 

Не става въпрос за това - опитаха се да ти кажат: "Най-добре е да вземеш мотора заедно с ECU, ск. кутия, полуоски и т.н. и т.н. - това на което се казва пълен swap (комплект) плюс по възможност още да си е в движение в купето си и/или да го вземеш от хора, които знаят за какво става въпрос, правили са го, евентуално да ти предложат монтаж и някаква поне гаранция" - ти ако искаш приемай съветите на колегите!

 

Другия вариант...

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти трябват още кутия,комп,полуоски,пръти за скоростите.....сигурно ще пропусна нещо п.с.Така преди време се хвърлих и аз,само че за Н22 само мотор и комп.....после ми излезна двойно...:rolleyes: ама ти от твоя акъл не се дели:)

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колко да е тая скоростна... Чесно казано представа си нямам. И за компа така... Ся че има някои хора дето се боцкат спрямо цени (някои автоморги или някой който купува колата от Германия или Англия за 1000-1200 лева цялата и я продава на 4-ни цени...) има, ама за 2000 лева аз ще ида да си купя една и да си я разхварлям...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай да ти обясня само защо говориш пълни глупости..... всъщност ДАВАЙ СМЕЛО явно си супер убеден в себе си :rolleyes:

 

edit

 

А ние тука пасем овце - защо въобще си губиш времето да питаш нещо във форума, при положение, че не те интересува как стоят нещата?

 

Ти си знаеш твоето - "Влиза ли в моя кош?" Влиза! Ето, отговориха ти на въпроса, и понеже това е горе долу единственото изискване към тоя мотор (да ти влезе в коша), да не говорим, че само един гол мотор ти казаха къде ще си го туриш най-накрая, да не говорим за монтаж и подкарване.. тия неща не те интересуват теб, камо ли реални цени, камо ли да си питал да ти се препоръча някой, който ще свърши работа..

 

Ти ги знаеш нещата явно, вече знаеш и че ВЛИЗА в коша, щото не го знаеше.. Ами то това е явно, така че - готов си. :)

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ммм братле я вземи се разрови тук там из форума да си намерих грам от това което не разбираш защото с твоя акъл който го мътиш сега ще си патиш много повече от колкото си мислиш ако ще вземаш моторетка направо цяла не на парченца че щи излезне даже и 3 пъти по скъпо само да ходиш по майстори щом като не чаткаш толкова карай си я както и да е ако имаш кола де и след извесно време като имаш повече инфо за какво става въпрос и за какво се захващаш тогава го прави:rolleyes: то само с влиза не става като влезе знаеш ли колко нещенца има да правиш ?:)

Редактирано от Витек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля , че за момче което има кола от 2 седмици е твърде рано да прави суап и да кара толко силен мотор. Много хора рано го направиха и след това патиха със колите си , за щастие не и с здравето си !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука май всички са от инженер нагоре... Що не земете да идете в Формула 1? Карал съм бил кола от 2 седмици... 2 години карах кола 140 коня той ще ми каже че не мога да карам...

Редактирано от zoutlander

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започваш тема, незнаейки дали ще ти влезе въобще в коша тоя мотор, а после като ти дадоха съвет десет човека - не слушаш грам и твърдиш че знаеш по-добре даже.. Аз без да съм инженер ти казвам, че не се връзва изобщо.

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обиждай пич,просто ти даваме съвети!:blink: Прави каквото си намислил,а да става каквото ще:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем да питах и почнаха да ми се развиват професорски теми... Да бяхте казали "влиза" или "не влиза" се пак няма ваще пари да харча...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не разбра, тънкия намек, не е толкова просто - влиза/не влиза. Той и в багажника влиза - е, и? :blink:Ти май наистина се обиди, а всъщност колегите се опитват да ти помогнат със съвет просто (и аз в това число)..

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майна,докачлив си като ощипана ученичка май.Ти за това дали влиза или не мотора в коша на твоята кола не си събрал предварително информация,а имаш идея суап да правиш.Знаеш ли изобщо с какво се захващаш.Недей подскача срещу хората които са дали мнение защото те се опитват да ти спестят мъки за които не предполагаш.Повечето от тях са минали по тоя път.Тъй че вземи поне им благодари.И седни чети,чети,чети...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MAD DOG що да се чете бее .Е няма па да чете ще хули хората .Пич земи си един донор и почни да сменяш ама на ред от голо купе до голо само пренареждаш .И ще я строиш с месеци ,Другия вариант прочети що са ти написали ,ако продължат да ти пишат! И си набави това което ти е нужно.А по време на работа да търсиш това онова щот не си знаел.Минал съм я най сложната от д13 на б18 с абсолютно всичко ама уж ! Ако си мислиш че само с една б18 ще си наред ОК Що железа има дет и неподозираш че тряя се сложат .И кат я забуташ тая кола с що ще я спираш :D с сток спирачките или си помислил и по тоя въпрос.Полисмен щангите стават :PП.п 140 коня какво :blink: ?

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък сега 240мм дискове от д15 отпред и 190мм барабани отзад малко ли са? :blink: Тоя мотор за 1000 лева най-много някоя хралупа на блока да има, няма да му трябват спирачки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда голяма помощ от тука... Подигравайте се... "Астроинженери" . Това 140 коня беше Мазда мх-3 2000 кубика 6-цилиндова.

Редактирано от zoutlander

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еи лаладжио ако си беше мерил малко приказките и беше попрочел тук там из форума .Та и правилата.Щеше да имаш доста обстоина информазия .Между другото имаш бая отговори в темата,ма май не разбираш че хората се опитват да ти помогнат .Та с какви спирачки и окачване разправяш беше маздата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава Mazda, абсолютно същата имах преди години. MX-3 1.8 V6 (K8DE мотор 135к.с.)

 

Само си мислиш, че си карал бърза кола! :P

 

Абсолютно неадекватен мотор, малка кубатура за 6 цилиндров ДВГ, никаква реална сила в никой диапазон от обороти и т.н. Виж, 2.5 литровия V6 (199к.с. KLZE мотор) в MX-3 купе може да почетеш и погледаш в нета за какво става въпрос ;):blink:

 

CRX D16-ка двувалка non-VTEC прави 2 тира на такова MX-3 (г/д така стана, че си купих първата Honda - докато карах спрелия V6-так :D един приятел с CRX D16Z5 ми отвори очите като ми даде бинокъла ;), аз после пък точно неговата кола взех но както и да е), да продължим по темата.

 

В случай, че успееш да осъществиш подобен swap, това самочувствие, което си изградил, че си карал бърза кола преди - внимавай да не те подведе! Повярвай и на мен и на момчета тука - тая Mazda не я брой грам.. нямаш си идея какво е B16-ка в твоето купе, камо ли B18.. :D

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда голяма помощ от тука... Подигравайте се... "Астроинженери" . Това 140 коня беше Мазда мх-3 2000 кубика 6-цилиндова.

Извинявам се, моя грешка - сега видях че си написал 2000 кубика - което би следвало да е било Xedos (2.0 V6) 140к.с. - още по-куц кон :blink:Другото което ми се стори несериозно още в началото на темата беше въпроса ти колко горяла B16-ка/B18-ка. Ти бърза кола ли искаш или? Въобще тоя въпрос колко ще гори някак.. само да не се обидиш пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай го мотора,супер е цената :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са ти написали всичко. Не се обиждай. Ще се опитам да обясня накратко и с цени. Ако наистина имаш възможност да идеш и да си купиш цяла кола от някъде (Англия, Германия и тн.) на тези пари - отиди. Колегите правилно ти казват, че повечето сила, иска и други работи. Ще ти трябват:- стабилизиращи щанги- по-добро окачване отпред (щото едно е мотор 1.5 друго е 1.8) тежи сигурно почти двойно - следователно - първо предницата ти ще клекне, второ колата може да стане нестабилна, защото окачването не е сметнато да носи такъв товар отпред- по-големи спирачки...(вече споменато)- цена на скоростна кутия за Б серия мотор върви между 600-1000лв по мои наблюдения. Навсякъде са толкова - за 100лв не можеш да си намериш кутия.- ECU (Electronic Control Unit) върви 200лв някъде- полуоски с каретата - колкото ти ги дадат, но не са мн евтини (разбирай ако намериш 1 полуоска с 2те карета примерно за 150 трябва да си много щастлив)- прътове за скорости и тн....Успех!п.с. - забравих нещо много съществено. Инсталацията на мотора - тя също струва пари, и трябва да я смениш. Смяната е доста игра.

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кало пак няма да му се вържат сметките. Англичанките са по 800-900 паунда минимум говоря за ВТИ-ките и не се знае колко са читави и дали ще издържат 3000км, да не говорим че за тия пари няма и да са много редовни (я МОТ няма да има, я данък), отделно разправията за талона че някъде се дърпат и не искат да ги дават, пътя наобратно ще излезе към 700 лв грубо сметнато. Да не говорим за рисковете по пътя. Отделно ако купи някоя блъсната трябва да плати на автовоз 1000 лв минимум (аз поне не знам някой да кара за по-малко). Така че както и да се смятат 1200 лв Б-серия суап е ненормално ниска цена ако е само за мотора - може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки търси най-изгодната оферта,което си е нормално.Пича пита дали влиза мотора,получи си отговора.И да му ги смятаме разходите той едвали ще ни повярва.Нормално Б18 ВТИ що годе с малко на брой предишни собственици на под 100 000 мили немодифицирано си струва 1000-1200 лири.Верно има и за по 800 с голям късмет гнилоч ,но с добър мотор.Има много акота......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересуваше ме наи вече дали двигателя и скоростната влизат и дали си стъпват на "краката"... Дали им одисват тампоните На скоростната + двигателя. Щом съм стигнал да ви питам за двигателя значи горе-долу Ми е наясно, че трябва да променям много неща по окачването... Намерил съм си цяло окачване с 4-те дискови спирачки и 2те щанги... Но не знам дали точно това окачване ми трябва. От сивик седан с д16з36 е. А верно ли че тая скоростна е толкова пари...? За ECU цената ми се струва нормална. Ся колко е читав мотора... чувал сум го само 1 път да работи и след това продадаха скоростите и кутията... Колата беше почти цяла само фаровете липсваха. Между дугото Фаровете бяха много готини жалко че не ме дочакаха :) сега само стоповете стоят но те са за седан и купе само... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седана има различна предница от хеча/купето. Да, кутиите са по толкова, и трудно се намират, затова всички те съветват да си вземеш цял комплект.п.с. може да те накажат за мулти - акаунтинг.

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости му говорите на човека .Моята я взех за 450 паунда +450 транспорт,Майстора ми взе 200лв за swap-a и 100лв за инсталацията колегата KRING .От англичанка на 5-та всички казвате че влиза като у дома си + стабилизиращите щанги и окачването .Незнам защо се опитвате да му обясните че е по добре 4000 от Варна от 2500 в Англия.С талоните проблеми няма единствения проблем е че трябва да имаш човек дето да ти се занимава с глупостите и малко търпение да изкочи кола на оферта,в крайна сметка дори и боклук да си купи с разликата може да го направи като нов.Принципно домашни сметки на пазара не излизат са казали хората но разликата е прекалено голяма и ще компенсира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами този акаунт го направих много отдавна но така и не разбрах защто не можех да пиша до сега с него. Със онзи другия не мога да пиша... До 25- декември. Нещо ме накзаха с него... тоя е с няколко месеца по-стар :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различна предница в смисъл окачването ли? А задното мога ли да ползвам за дисковете поне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...