hector el 2 #1 Публикувано 15 Март, 2010 Проблем голям колата меши бензин и масло (civic 1.4is) мога ли да и направя диагностика в обикновен сервиз или трябва да я карам в специализиран за това ,защото мисля че в търновска област няма такъв ????? помогнете моля ви че се страхувам да не остане така в гаража Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #2 Отговорено 15 Март, 2010 Ако има специалист и е добре да има опит с ходите може Сподели по подробно проблема с форума, възможностите не са много. Пробвай да отвиеш капачката на маслото дай малко газ и сложи например една салфетка да видиш дали духа от там. Но трябва да дадеш газа защото на свободни обороти ще виждаш само как се движи напред назад и няма да разбереш нищо, предполагам че към или около 3000 оборота е напълно достатъчно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #3 Отговорено 15 Март, 2010 На служебна кола преди време се наблюдаваше подобен проблем и се оказа "пикаеща дюза". Скоро сменял ли си маслото и по-какво разбра, че ги смесва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #4 Отговорено 15 Март, 2010 На служебна кола преди време се наблюдаваше подобен проблем и се оказа "пикаеща дюза". Скоро сменял ли си маслото и по-какво разбра, че ги смесва?Сменял съм да маслото като се замисля маи не беше преди така ,маслото се надига доста над 2 дупчица а пък и мирише на бензин по това разбирах а какво е това пикаеща дюза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 15 Март, 2010 (Редактирано) Пробвай да отвиеш капачката на маслото дай малко газ и сложи например една салфетка да видиш дали духа от там. Но трябва да дадеш газа защото на свободни обороти ще виждаш само как се движи напред назад и няма да разбереш нищо, предполагам че към или около 3000 оборота е напълно достатъчноИ като духа от там какво ще стане, ще продължи да си духа . Колега ако си забъркал бозичка в картера си я оправяй на време .И не я карай Тука само че е водица ,минерална . 6 месеца на място и гледай как я зех ,вал ,кобилици всичко е леш! Дадох ги на вторични . П.п дюза де си тече и на изгасен двигател .Да речем това е пикаеща дюза въпреки че не е така. П.п hector el нямаше нужда да ме цитираш .Като идеш на майстор ще разбереш ,термини много .А май ти пита кое какво е. Когато не разпръсква горивото а тече ,църка ,цвъцка и знам ли още. П.п 3 бахти бензина На мои колега в работата на изгасен двигател си капеше от едния ижектор бензин за месец си скапа двигателя от нежелание да си отсрани проблема.После основен ремонт. Редактирано 15 Март, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #6 Отговорено 15 Март, 2010 (Редактирано) E добре като не е пикаеща какво е източих маслото пак и източих бензина защото ми казаха че бил няква краина преработка(тоя бензи)смених ги и двете и пак прави така ?!?!??? Редактирано 15 Март, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #7 Отговорено 15 Март, 2010 Голям отговор "да речем че това е пикаеща дюза ама не е така" 2-ат ми въпрос беше дали мога да направя диагностика в обикновен сервиз или трябва спезеализиран за honda ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #8 Отговорено 15 Март, 2010 Колега според теб от разстояние какво може да ти се каже. Естествено е само да се предполага, все пак сме форум. Най-близкото място където може да отидеш да ти видят колата е Габрово. Виж Габровската група. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #9 Отговорено 15 Март, 2010 Няма значение какъв е сервиза а просто "майстора" да е виждал и преди Хонда и да знае какво прави. Моята в момента стои с отворен двигател от "майстори". Ако маслото ти е в прилично количество над максимума е нормално да мирише на бензин, но това съм го чувал от няколко майстора и не знам до колко е вярно това твърдение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #10 Отговорено 15 Март, 2010 и кое му е нормалното според мен има само един начин бензин да отива при маслото - през дюза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 15 Март, 2010 (Редактирано) А само да питам и ползвам темата на колегата ако няма напротив! Каква е разликата между дюза ,инжектор и жиглйор. Редактирано 15 Март, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #12 Отговорено 15 Март, 2010 (Редактирано) Ползваи стига да помогне и на други Редактирано 15 Март, 2010 от hector el Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #13 Отговорено 15 Март, 2010 двигателя ти работи ли добре, прекъсване, тресене? мерил ли си компресия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #14 Отговорено 15 Март, 2010 Не съм мерил компресия макар че скоро ще го направя не тресе работи точно ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #15 Отговорено 15 Март, 2010 Сподели по подробно проблема с форума, възможностите не са много.То всъщност възможностите се изчерпват с отговора на колегата Fiend ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 15 Март, 2010 И като духа от там какво ще стане, ще продължи да си духа . Колега ако си забъркал бозичка в картера си я оправяй на време .И не я карай П.п дюза де си тече и на изгасен двигател .Да речем това е пикаеща дюза въпреки че не е така. Не е така защото нямамаш!Имаш инжектори. На мои колега в работата на изгасен двигател си капеше от едния ижектор бензин , за месец си скапа двигателя от нежелание да си отсрани проблема.После основен ремонт. Е тука го написах ама кои да чете. Голям отговор "да речем че това е пикаеща дюза ама не е така" 2-ат ми въпрос беше дали мога да направя диагностика в обикновен сервиз или трябва спезеализиран за honda ? Не само хонда имат инжектори,дюзи и двигатели .Достатъчно е най малкото поне да знаят кое какво е, и какво правят.И да са поне някакъв свестен сервиз ,ама има едно ако за съжаление. А само да питам и ползвам темата на колегата ако няма напротив! Каква е разликата между дюза ,инжектор и жиглйор.Те тука па не ми отговори никой. Разлика има !Дюза пикаеща това да не е Г... 2ка турбо дизел и да и пикат дюзите . pitbuls какво общо ще има компресията с това , че му се пълни картера с бнзин,а и 70% от форумните ни хонди прекъсват щото са на по 15 и косур години. hector el не тресе и работи точно докато не ти промие лагерите и ще почнеш да чуваш кофти звуци,ако действително ти пълни картера.Дано си объркал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #17 Отговорено 15 Март, 2010 е не знам на кой кво му прекъсва, ама ние имаме 3 хонди на по 20 и кусур години и нито една не прекъсва. тва дали е нормално? и от къде минава бензина, че да влезе в картера ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #18 Отговорено 15 Март, 2010 и от къде минава бензина, че да влезе в картера ?Е айде кажи ти от каде.И ми кажи каква компресия и от какво трябва да са сегментите ,щото на там биеш ,че да ударжат и не пропуснат бензин?Ще ти кажа няма такъв вариант ,сегментите да задържат бензина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #19 Отговорено 15 Март, 2010 е стига бе хора колата е на 7 години не е толкова стара а възможно ли е от това че го ударих от-долу ?!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #20 Отговорено 15 Март, 2010 (Редактирано) ако прекъсва от токове, няма да има хубаво изгаряне, ако има прецакан некой температурен датчик ще върви с много гориво, ако има лоша компресия ще тика толкова гориво в картера, че да можеш да го осетиш без проблем. компа може да я кара на богата смес, ландсондата може да е преебана. тва, че на някой дюзата му била пикаела и на някой колата на 20 години дето е ,била прекъсвала не значи, че всичките трябва да са така п.с.- каде отдоло си я ударил? сонди монди здрави ли са?м/у инжектор и жиглйор дали няма разлика Редактирано 15 Март, 2010 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #21 Отговорено 15 Март, 2010 ако прекъсва от токове, няма да има хубаво изгаряне, ако има прецакан некой температурен датчик ще върви с много гориво, ако има лоша компресия ще тика толкова гориво в картера, че да можеш да го осетиш без проблем. компа може да я кара на богата смес, ландсондата може да е преебана. тва, че на някой дюзата му била пикаела и на някой колата на 20 години дето е ,била прекъсвала не значи, че всичките трябва да са така п.с.- каде отдоло си я ударил? сонди монди здрави ли са?м/у инжектор и жиглйор дали няма разлика от долу одарих картера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #22 Отговорено 15 Март, 2010 огледа ли добре и генерацията??? откачени кабелчета, жички нещо. от тогава ли ти се появи тоя проблем с бензина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #23 Отговорено 15 Март, 2010 (Редактирано) не няма нищо откачено всичко е здраво проблема ми се появи сега скоро а пък аз натресох картера октомври миналата година Редактирано 15 Март, 2010 от hector el Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #24 Отговорено 15 Март, 2010 А само да питам и ползвам темата на колегата ако няма напротив! Каква е разликата между дюза ,инжектор и жиглйор. Намерил кой да пита.... Дюза-устройството впръскващо горивото в цилиндъра на дизеловите коли... Инжектор-като горното но на бензинките Жигльо-те това е по твойта част-в карба има по принцип по 2,които ограничават количеството бензин,което преминава през клапата. По научно не мога да ти го кажа Та по темата-колега,провери си компресията(ако трябва смени сегментите),прочисти си инжекторите с ултразвук(сервиз на бош и др подобни)...Но най напред я прочети за грешки,защото както колегата pitbuls каза,при "изпушила" кола и богата смес се получава точно това п.п.Годините на колата нямат значение за нейното състояние Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #25 Отговорено 15 Март, 2010 Отговор... ползвай услугите на майстор на когото вярваш.Баси сагата настана в тази тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #26 Отговорено 15 Март, 2010 (Редактирано) Отговор... ползвай услугите на майстор на когото вярваш.Баси сагата настана в тази темада бе ок мерси за отговора се пак няма да се налага да обикалям 300-400 метра да търся маистор ще пиша скоро какво е станало Редактирано 15 Март, 2010 от hector el Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #27 Отговорено 15 Март, 2010 Да бе разбирам че си изнервен, но няколко човека ти казаха какъв е начина да влиза бензин в маслото. сваляй инжекторите, разцъквай ги на 12В и си ги промий сам с каквото намериш.. примерно Меглио и ВД-40.... ама щом не си се сетил сам и нямаш сервиз специализираш в хонди около теб, какво друго очакваш да ти отговоря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #28 Отговорено 16 Март, 2010 Преди време имах съмнения за бензин в маслото, пусках и тема (маслото ми миришеше на бензин, нивото варираше странно с по 1-2мм нагоре-надолу), но като закарах колата в сервиза на Омбре ми казаха, че е пълен абсурд това, което си мисля и няма начин да е вкарала бензин в маслото пък дори и през "пикаещи инжектори".Аз си мисля, че ако някой инжектор не работи добре (пикае) колата ще върви много зле, прав ли съм? Освен това трябва бая сериозно количество бензин да влезне в картера (сигурно 1:1), за да "промие лагерите". Все пак ако колата се кара и маслото се нагрява поне до 70-80 градуса тоя бензин отдавна ще е издухан през картерната вентилация... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #29 Отговорено 16 Март, 2010 Ако дюзата не се затваря добре и капе когато колата е изгасена нищо чудно или компютъра нещо да се е збъркал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #30 Отговорено 16 Март, 2010 Преди време имах съмнения за бензин в маслото, пусках и тема (маслото ми миришеше на бензин, нивото варираше странно с по 1-2мм нагоре-надолу), но като закарах колата в сервиза на Омбре ми казаха, че е пълен абсурд това, което си мисля и няма начин да е вкарала бензин в маслото пък дори и през "пикаещи инжектори".Аз си мисля, че ако някой инжектор не работи добре (пикае) колата ще върви много зле, прав ли съм? Освен това трябва бая сериозно количество бензин да влезне в картера (сигурно 1:1), за да "промие лагерите". Все пак ако колата се кара и маслото се нагрява поне до 70-80 градуса тоя бензин отдавна ще е издухан през картерната вентилация...И моите са същите симптоми като твоите как я оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #31 Отговорено 16 Март, 2010 Не съм я оправял, вече цяла година си карам така. Омбре я слуша, търси грешки в компа, прегледа свещите и кабелите и каза, че проблеми не открива, а маслото не мирише на бензин, а на изгорели газове... За момента нямам вариране на нивото, но няма и как да имам, поради логични причини (написал съм ги по-горе). Нямам трудно палене, давене, придърпване, лошо ускорение и т.н. и поради това не съм пипал нищо.Възможно е предишния път масленият филтър да е бил менте - примигваше ми лампата за маслото веднага след запалване, а след като смених маслото с филтъра вече няма такова нещо цели 7000км. Варирането в нивото може да е било от филтъра, ако не е имал клапи като хората и е изпускал съдържимото си в картера (не знам дали е възможно). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #32 Отговорено 16 Март, 2010 Имах лек удар отпред, при който ми се бяха изпокъсали масите към купето. Запалих колата и ми напълни картера с бензин, дюзите пръската постоянно. Даже извадих измерителя на маслото и го запалих, планма си като факла . След като закачих всички маси и колата беше сглобена, смених си маслото и такъв проблем не съм имал повече. Виж като си я ударил, дали не си скъсал нещо, АМА ОГЛЕДАЙ ДОБРЕ, не по мъжкия начин тип " а бе няма ги тия чорапи в гардероба и тва е! ":D и НЕ я пали даже, ако наистина маслото е смесено с бензин!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #33 Отговорено 16 Март, 2010 има лоша компресия ще тика толкова гориво в картера, че да можеш да го осетиш без проблем. С две думи всяка хонда с издухал двигател потенциално се пълни картера с бензин такали? Или сегментите просто са се изпарили а буталото клопа? прекъсвала не значи, че всичките трябва да са така Това не е чак толко голям критерий ,че може да прекъсва съм съгласен но едно прекъсване може да е породено от много неща. м/у инжектор и жиглйор дали няма разлика Тука питах каква е разликата А не дали няма !ЗАщото има ,и по скоро попитах между дюза и инжектор и какво им е приложението и защо са с различни имена,при положение че в случая все минава гориво през тях. Аз си мисля, че ако някой инжектор не работи добре (пикае) колата ще върви много зле, прав ли съм? Освен това трябва бая сериозно количество бензин да влезне в картера (сигурно 1:1), за да "промие лагерите". Сложи си 500 грама бензин в маслото и ми кажи после какви са резултатите Wolfcry нещо си объркал да не ти е заминала компресията та се е напълнила с бензин ,Просто е било съвпадение.И защо да не я пали, бензина ще се изпари ,това че докато загрее ще има бензин е друг въпрос :D . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #34 Отговорено 16 Март, 2010 Извинявам се за оффтопика: не трябва да я пали, защото като има бензин в маслото става грозно. Смазочните с-ва на маслото си отиват веднага и става ... чудо, чудо . :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #35 Отговорено 16 Март, 2010 (Редактирано) като смених маслото и масления филтър тогава почна да ги меши,както колегата Slade каза масления филтър му бил менте незнам моя какъв е баща ми го купува незнам от каде го е изровил но ще се смени ще пробвам всички начини които ми казаха колегите да видим кво ще стане барем пък се получи Редактирано 16 Март, 2010 от hector el Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #36 Отговорено 16 Март, 2010 Не мисля, че може да има нещо общо със смяна на маслото и новия филтър. Надали от тях е "почнало да меша". Аз си мисля, че ако някой инжектор не работи добре (пикае) колата ще върви много зле, прав ли съм? Освен това трябва бая сериозно количество бензин да влезне в картера (сигурно 1:1), за да "промие лагерите". Сложи си 500 грама бензин в маслото и ми кажи после какви са резултатите Ако сложа 500гр нивото ще иде един пръст над максимума на пръчката - няма как да не се забележи, а аз като откача меря маслото по 2 пъти на ден... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #37 Отговорено 16 Март, 2010 има лоша компресия ще тика толкова гориво в картера, че да можеш да го осетиш без проблем. С две думи всяка хонда с издухал двигател потенциално се пълни картера с бензин такали? Или сегментите просто са се изпарили а буталото клопа? прекъсвала не значи, че всичките трябва да са така Това не е чак толко голям критерий ,че може да прекъсва съм съгласен но едно прекъсване може да е породено от много неща. м/у инжектор и жиглйор дали няма разлика Тука питах каква е разликата А не дали няма !ЗАщото има ,и по скоро попитах между дюза и инжектор и какво им е приложението и защо са с различни имена,при положение че в случая все минава гориво през тях. Сложи си 500 грама бензин в маслото и ми кажи после какви са резултатите фенче, преди наколко поста ми говориш, че покрай сегентите на всяка кола минавало бензин, и квито и сегменти да са не могат да го задържат, а сега обърна другия край???? не си противоречи поне. ако не знаеш, няма лошо да вземеш да прочетеш тук таме по нещо( имай предвид, че не всичко написано в нета е вярно0, и тогава говори глупости. и вземи ти си налей 500 гр бензин в маслото и ходи да караш, после ела кажи дали няма да има проблем и дали се е изпарил толкова бързо, колкото си мислиш. бензина разрежда маслото достатъчно, че докато загрее колата ии се изпари да ти сътвори куп проблеми които ще се проявят, дали веднага или малко по-късно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hector el 2 #38 Отговорено 16 Март, 2010 (Редактирано) Днеска се обадих на 4-ма маистора в Търново които правят диагностика и като чуха за Honda веднага се отказаха да ги *ба в ****** един се пак се съгласи ако не стане нищо и при него ще ходя в Варна няма как само да стане че вече нямам нерви Редактирано 16 Март, 2010 от hector el Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #39 Отговорено 16 Март, 2010 Какви са тия майстори че какво и е на Хондата.Кола като всяка друга.Аз моя Ровър в Свищов нямам проблеми с извършването на всякакви ремонти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #40 Отговорено 16 Март, 2010 щото не си идвал при нас, да видиш после кво става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове