Jump to content
banditt

Swap сивик 1.3 към 1.6

Recommended Posts

Здравейте:thumbs1:Питам ако някой може да ми каже възможно лие да си сложа двигател от сивик 1.6 6та генерация 128к.с. на моята 1.3 75к.с. карбуратор 5та генерация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че ще е доста работа ама жсе пак?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може правили сме го въпроса е да имаш читав донор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е по нея,изключения правят ламарините,седалките,джантите и други такива по купето.Но двигателя е там с всичко защото я запалих и работи перфектно :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и можеш ли да ми дадеш кратко инфо с инструкции?

Редактирано от banditt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандартните неща. Сваляш ел инсталацията, резервоара с помпата, бензинопроводите. Слагаш новата ел инсталация, резервоар и бензинопровод. Слагаш новия мотор заедно с кутията, закачаш кабели, вакууми и бензинопроводи. Сипваш чорбите и палиш. Ако пропускам нещо моля допълнете с инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега се зачетох в първия пост и работата не е много лесна защото едната е 5 а другата 6 и разликата нее малка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Жоро ако имаш време би ли ми написал някои друг ред и да ми пообесниш процеса? д13карб хечбек към д16 125кс /от англичанка купе/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен работата не е малко но е сигурно,че става шот на мои роднина сивика 5 ген е с присаден двигател от 6та ген и седалки и арматурно табло всичко му е от 6та ген няма проблеми,но си е трудоемка работа :)

Редактирано от iani qnkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете да сложа в коша на моя Сивик (5ген Д13Б2 хечбек 95год) - Д16А9 130кс от ЦРХ 92год?Като дори ми предлага да ползвам услугите на сервиза където бачка момчето/имали схеми на компютъра и така на татака?!

 

П.П. НА ПЪТ СЪМ ДА СЕ ПОБЪРКАМ ,НО НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙТЕ - ЗАЛЕЙТЕ МЕ С ИНФО МОЛЯ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало не са нужни 100 теми за да ти се обърне внимание по една тема. Спокоино можеш да псуакш въпроси и в старата. По темата: няма особени разлики в манипулацията от предишната схема.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпрос на вкус казало кучето...и...знаеш какво направило. Двигателя от англичанката, който беше 1во предложение е Втек, но едновалов. За сметка на това, тоя от рекса е двувалов, но няма Втек...Има теми и за 2те трансплантации (Egocentric беше суапвал малък Втек в 5та хеч) а Slavkov1984 такъв, като тоя от рекса, пак в 5та хеч. Разгледай темите, свържи се с хората и си прецени :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темите са обединени.

Колега, banditt, придържай се към тази темичка.

Няма нужда от 1000 теми по един въпрос за суап.

 

А по темата - туряй Д16А9 ако не смяташ да тунинговаш по нататък по-сериозно.

АКо смяташ да продължиш с тунинг по двигателя слагай едноваловия ВТЕК.

За едноваловите VTEC-ци се намират доста по-лесно и повече части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"За едноваловите VTEC-ци се намират доста по-лесно и повече части."

ТОВА ЗНАЧИ ЛИ ЧЕ ЗА Д16А9 ТРУДНО СЕ НАМИРАТ ЕЛЕМЕНТАРНИ ЧАСТИ?НЕ МИСЛЯ ДА ТУНИНГОВАМ ПО СЕРИОЗНО,МИСЛЯ ЧЕ 130кс ЗВУЧАТ ДОСТА ДОБРЕ,НАЛИ !!! ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16А9-ТО СЕ НУЖДАЕ ОТ НОВИ СЕГМЕНТИ ОБАЧЕ !!! А ПОЗНАТ ДЕТО БАЧКА В СЕРВИЗА КАЗА ЧЕ ДВИГАТЕЛЯ Е СУПЕР ИНАЧЕ И ЧЕ МОЯ КОМПЮТЪР СТАВА "САМО ТРЯБВА ДА МУ СЕ ПУСНАТ 2-3 КАБЕЛЧЕТА" КАЗАЛ ХАКЕРА ТАМ,БУКСИТЕ СА БИЛИ 1 КЪМ 1 ?

ДАЛИ Е ВЯРНО???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не разбирам много инсталациите и кодовете на ОБД0 - ОБД1 и ОБД2. ето тук можеш да намериш малко повече инфо:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=2527&st=45

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Елементарни" части с намират лесно за Д16А9.Няма да имаш проблем с части по подръжката на мотора.Говорех за туниг части за този мотор.И те се намират, но по-трудно и са по-скъпи от това,което съм се интересувал аз поне.Това 'дето са ти казали в сервиза,че ще подкарат Д16А9 с компа от Д13Б2 не е вярно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16А9-ТО СЕ НУЖДАЕ ОТ НОВИ СЕГМЕНТИ ОБАЧЕ !!! А ПОЗНАТ ДЕТО БАЧКА В СЕРВИЗА КАЗА ЧЕ ДВИГАТЕЛЯ Е СУПЕР ИНАЧЕ И ЧЕ МОЯ КОМПЮТЪР СТАВА "САМО ТРЯБВА ДА МУ СЕ ПУСНАТ 2-3 КАБЕЛЧЕТА" КАЗАЛ ХАКЕРА ТАМ,БУКСИТЕ СА БИЛИ 1 КЪМ 1 ?

ДАЛИ Е ВЯРНО???

Сегментите не би трябвало да те притесняват много. Те направо са си консуматив за моторите на Хонда :) и са сравнително евтини. Ако всичко друго му е добре на мотора сгалаш му новите сегменти и си свиркаш. Конкретно по въпроса за D13 ECU на D16 DOHC мотор не мога да кажа, но твоя компютър със сигурност няма да стане толкова лесно за D16 VTEC мотора, ако все пак решиш него да слагаш (най-малкото, че при VTEC-a от англичанката опроводяването ще е OBD-II изпълнение и покрай това + ВТЕК-а ще ти трябват куп преправянки). Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва да си намериш донор от 5-та генерация. Така ще си спестиш куп глупости, и всичко е plug&play.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ЧЕ МОЯ КОМПЮТЪР СТАВА "САМО ТРЯБВА ДА МУ СЕ ПУСНАТ 2-3 КАБЕЛЧЕТА"

Кажи му да иде да се застреля някъде :) п.п. Извинявам се че пиша в технически, ама все пак не давам съвети само си спамя :huh:п.п.п. "най-вече някой който разбира за да свърши работата както трябва" , а тези "МАЙСТОРИ" "май" са далеч , далеч от това описание :huh: Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха аз моята кола при тоя майстор не бих я оставил ама стига спам.Който и мотор да избереш филма ще е голям както и разходите по него. Двигател, инсталация, Еку, бензинопроводи, резервоар с помпа и най-вече някой който разбира за да свърши работата както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните два коментара са показателни и навяват всеки човек на мисълта, че "майстора" ("хакера") бая зор ще види да приправи компютър от моно-ижекция към такъв, управляващ пълен инжекцион с 2-3 кабелчета :):huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ставаше дума за компютър от Д13Б2 а не от моно-инжекцион и аз се присъединявам към оплюването на горното изказване :huh:Към автора:ЦРХ-овия двигател е прекрасен двигател, но аз лично бих ти препоръчал едновалката и причините са:1 - тампоните на мотора2 - повече части.. каквото и да си говорим, вижте колко едновалки се продават последно време и колко д16а8/а9/з53 - горивната камера на двуавалката просто не ме кефи.В твоя случай или трябва да вземеш всичко, барабар с таблото от англичанката (което аз лично никога не съм правил и не знам колко ще е трудно) или да намериш инсталация от 5ген... д16з6, б16а2 или в най-лошия случай д15б2. под инсталация визирам всичко...Няма как да ти кажем какво трябва да направиш. Ужасно много варианти има и работата е сериозно количество. От тук следва да те предупредя, че ако ти ще го правиш имаш 2-3 месеца да се обучиш, а ако ще го прави някой майстор, гледай да е правил поне 2-3 подобни трансплантации преди защото вариантите и решенията им са наистина много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:angry: Е тва му се вика "шах с пешката по диагонала", :dry:

 

:( ДА БЪДЕ ИЛИ ДА НЕ БЪДЕ? ;) АБЕ ТО ЩЕ БЪДЕ АМА КОЕ ЩОТ' САМ ВМАНИАЧЕН !!!! :lol:

 

ЦРХ Д16 130кс + КУТИЯ :( ИЛИ Д16 125кс англичанка +КУТИЯ +ИНСТАЛАЦИЯ +РЕЗЕРВОАР И ПОМПА +ЕКУто ? :(

 

КАТО АНГЛИЧАНКАТА Е ЦЯЛАТА КОЛА С ВСИЧКО 6gen

Редактирано от banditt

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, ако съм подвел някой...не внимавам като написах моно-инжекция в по-горния пост. Имах предвид карбуратор, но набрах скорост и !!! ...може би сте ме разбрали

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих избрал макия VTEC.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при така зададен въпрос - Втек-а от англичанката...само двигател и скорости до никъде не си...трябва да смениш инсталацията, резервоара, помпата (които няма откъде да вземеш ако вземеш рекса...)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо не заложиш на наличния донор и толкова. Пък и двуваловата "D" е с жило на скоростите - едно главоболие по-малко, ако ползваш наличния мотор, който за мен никак не е лош. Всичко е описано от колегите, с изключение на това кой ще се заеме с нещата :) което пак не е сериозна спънка, ако потърсиш. В купе от 1,3 има слагани доста по-сероизни мотори, и при всички случаи думата "лесно" не е много уместна. Помисли и за спирачките като им дойде редът..

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,Хвърли тук един поглед http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=19826&st=0 .Варианта да смениш главата от д16з6 маи ще ти е най-лесен.няма толкова преправяне,регистраций,трансмисията може да си я оставиш твойта....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...