Jump to content
zag

Моля за съвет - ръжда по главите на болтовете/гайките под капака

Recommended Posts

Здравейте колеги,

на път съм да се сдобия със СРВ 3. Набелязал съм си няколко коли и отивам да си го взема директно от Германия. Колите които гледам са в много добро състояние и от вътре и от вън, но част от тях имат ръждясали глави на болтове и гайки под капака. До колко това може да се окаже проблем. Аз в момента карам 17 годишен Акорд и нямам грам ръжда никъде. Прегледах на един колега СРВ 2 също няма. Явно в Германия ползват много силни препарати зимата и това веднага се отразява, но да бягам ли от тези коли или не е такъв голям проблем това. Прилагам и няколко снимки да видите какво имам предвид. 

Точно тази кола се продава в голям Хонда дилър и е на много малко километри. Освен тази ръжда други забележки няма. Ексекютив едишън с всички екстри, направо бонбон. Моля за съвет.

 

Поздрави: Иван

post-1291-0-17906200-1452953626_thumb.jpg

post-1291-0-39728000-1452953633_thumb.jpg

post-1291-0-81409400-1452953638_thumb.jpg

post-1291-0-70998500-1452953643_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом отгоре гайките за започнали да ръждясват представи си отдолу каква ще е.Ако търсиш кола без ръжди търси от Италия. Там са двигателите не им са много читави,защото несменят маслото на време,но по добре двигател да правиш от колкото ламарини.Едно кърпене на ламарините трае около 2години,след това пак избива ръжда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ръжда бе да му се невиди. Аз лично съм виждал така ръждясали елементи и дори целия блок на една Форд Фиеста, която беше на 7-8години на 15хил.км, но беше висяла в един двор и зиме и лете и затова беше ръждясала толкова. Но тази Хонда едва ли е висяла някъде, по-скоро наистина може от химикали да е ръждата, но както казва колегата, представи си отдолу какво ще е, ако това е причината.

Късмет с покупката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за съвет. Погледни нещо от Гърция. В Сливен има. Аз от там взех ЦРВ2 2005 Гръцко и отдолу е все едно е от завода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо им няма на болтовете,те да не са от вестник.Като толкова държиш на тяхната визия винаги можеш да ги подмениш.И това за италианските коли не е точно така.Всичко е до човека,както тук така и там.Моето ЦРВ го взех от Италия и беше като ново(двигател,салон,ламарини).Акорда ми също е от там и мога да твърдя,че е в супер кондиция.Все пак жена и кола са на късмет :zen: !Отиваш гледаш и избираш-аз винаги "моята кола" съм я харесвал от пръв поглед.Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси на всички за отговорите. От Германия ще я взема защото имам често път натам и просто ще се върна с една от заплютите. А сега отиваме да вземем 2 накуп даже. Предната я взех от там и беше като нова, надявам се и сега да случа :-) Явно без ръжда няма се мине, но ще гледаме да има колкото се може по малко. След като пуснах темата поисках и допълнителни детайлни снимки на някои търговци и положението не е розово, но не е и толкова трагично. 

Мерси отново.

 

Поздрави

Редактирано от zag

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да пуснеш някоя  от снимките, които са ти пратили ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се. Пускам за други две коли. 

 

Това е едната:

 

 post-1291-0-88227200-1453318412_thumb.jpgpost-1291-0-23868300-1453318421_thumb.jpgpost-1291-0-37908200-1453318430_thumb.jpg

 

 

 

И това другата:

 

 post-1291-0-48437100-1453318672_thumb.jpgpost-1291-0-43488100-1453318680_thumb.jpgpost-1291-0-30910100-1453318686_thumb.jpgpost-1291-0-52313700-1453318692_thumb.jpg

 

 

 

Ще се радвам на коментари по темата. След седмица летя.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглеждат с напълно нормални следи от експлоатация! Просто ти ги сравняваш със снимките на излъсканите за продажба, а и те ще изглеждат точно така след половин година и 10 000км. (Е! Освен ако не си маниак и си спиш с колата, а не с жената! :D)

От 4г. живея и работя в Германия, и дори работя с коли! Тези които са в топли гаражи изглеждат по добре, тези на улицата ръждясват! Щом пътуваш често на сам си забелязал колко е равно, за това и влагата си седи почти целогодишно! Задържа се. Такъв е климата, не е от химията на улицата! Няма такава!

В БГ между плочките лятото расте трева, а тук е мъх заради влагата!

Просто си отваряй очите като гледаш, за читави ламарини, ръждата по главите на болтовете не е проблем! В дълбочина са си като нови. Виждам го ежедневно!

Просто избора е до късмет! На мен тук ми се струват по скъпи от италианките в БГ, но парите са си твои!

Аз карам кола от Италия купена в България! Но не значи, че това е по добрия вариант! Няма правило. Всяка кола е конкретен случай! Моята беше в много добро състояние и си заслужаваше парите!

Така че ти си знаеш, колко би дал за тази или онази кола! Успех! И най-вече късмет! Защото ако го нямаш няма и как да видиш или предвидиш всичко!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето ХРВ е от Австрия и както на твоите снимки има ражда по болтовете и на някой от металните части по окачването. Но купето е здраво с изключение на 1 заварка в двигателния отсек (или поне все още не съм ги намерил). Колата ми е на 16 г.

Новите автомобили не са ли с по-висока антикорозионна защита? Считам,че като направиш оглед на място и като спазариш цената ще прецениш. А и се предполага, че щом е от дилър на Хонда значи е сервизирана редовно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...