teodorslavov 4 #1 Публикувано 16 Януари, 2016 Здравейте, имам HR-V 2000г, 1.6, 105к.с. Колата е със сменени консумативи, но в ниските предавки се усеща едно придърпване, все едно някой път бензина се бави докато стигне където трябва. Сменени са доста неща - свещи, кабели, филтри, масла, водна помпа и какво ли още не, но проблема си седи. Забелязвам, че около 90км колата е на 3000 оборота, което незнам дали е ок? Като се размести кутията с бобината, дето не се сещам как се казва, се оправя за около час-два и после пак. Става най-вече не първа и на втора. На високите предавки го няма. Други проблеми нямам. Дали съм взел нагласена кола или? Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 205 #2 Отговорено 16 Януари, 2016 Проверете палеца и най-вече бобината. На Сивика два пъти съм сменял бобина - първите признаци са че на ниски обороти колата се "дави", хълца, не ще да тръгне, а като подминеш 2000-2500 проблема го няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 16 Януари, 2016 Редовния въпрос - това след обслужване ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #4 Отговорено 16 Януари, 2016 След обслужване е да. Бобината е смених преди около 2 месеца. Няма резултат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 16 Януари, 2016 Иди да я зацепат като хората и ще се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #6 Отговорено 18 Януари, 2016 Специално ходих до Варна при Миамото да я зацепи и каза, че всичко е ок там. Сутрин, когато е студено по-трудно пали. Не от 1/4, а след 3-4 секунди примерно. Винаги пали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #7 Отговорено 18 Януари, 2016 Това за паленето е нормално. Обсъждахме го в една друга тема. Моята вчера я карах и запали без проблем,но днес запали и изгасна, СЛед това припалих пак и трябваше да й дам малко газ,че да се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
arhangel 0 #8 Отговорено 20 Януари, 2016 За придърпването не мога да бъда полезен, но за оборотите това е съвсем нормално. И при мен е така. Оптимален режим на работа двигателя достига при 3200-3500 оборота, доколкото ми е известно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorslavov 4 #9 Отговорено 21 Януари, 2016 Колко сервиза смених. Все дърпат пари, и накрая нищо. Явно проблема е много спешъл Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Electromer 2 #10 Отговорено 27 Април, 2016 Нз дали съм база за сравнение като имам от скоро хонда . Мисля че това се получава когато се загуби мощност на ниска предавка . Като си ходил по толкова сервизи . не си ли се замислял пе ако отидеш в Хонда и си направиш Диагностите . Ще ти излезе по-евтино и точно като информация . Чакам една джаджа да ми донесат ще я вържа към колата с телефона ми , чрез едно платено приложение .Но в салон ще е най-добре , защото имат актуален software. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #11 Отговорено 1 Септември, 2016 (Редактирано) Колега,ламбда сондите в какво състояние са? С горива ЕВРО 4 100 000км. живот,а с нашите по БДС незнам! Редактирано 1 Септември, 2016 от crazy_to80 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове