Jump to content
Jackxxx

Проблем с подаване на гориво - Акорд 7, 2004 2.2 iCTDI

Recommended Posts

Здравейте, 

 

онзи ден както си карах и колата изведнъж мина в авариен режим. Мигаше ми през цялото време лампичката за подгряването на свещите.

След като тръгнах към сервиза и по пътя просто колата спря и не можеше да запали. Очевидно не подаваше гориво. Трябваше да я издърпам до сервиза. 

 

Сега от сервиза на Хонда ми казват, че проблема е в датчика за налягането на горивото. Трябва да го сменя заедно с горивната рейка.

 

Аз си мисля, че ако проблема е в датчика за горивото, то колата трябва да си стои в авариен режим, но да може да се движи. Само, че подаване на гориво изобщо няма. Когато се добави ръчно гориво колата пали, но като го изгори и спира до там.

 

Някакви мнения по въпроса? За мен не е проблем да сменя рейката с датчика, просто не съм сигурен, че това ще реши проблема. Все си мисля, че трябва помпата да се погледне. 

 

И някой дали може да ми изнамери каталожният номер на горивният датчик (оцветен в червено), който се закача на тази рейка?

image.jpg

Редактирано от Jackxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е:

bosch 0281002921

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало, ама не е, 0281002534 е по БОШ .

Ето и малко номера по други производители .

VW 2T2919333
CUMMINS 3949988
LANCIA 46812910
ALFA ROMEO 46812910
FIAT 46812910
RENAULT 5001867660
FIAT 504088732
IVECO 504088732
MAN 51274210178
RENAULT 7701055704
ISUZU 8973615610
OPEL 93177365
VAUXHALL 93177365
MITSUBISHI ME229552

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на другия дават тези ОЕМ парт номера.. интересно..

Най-добре го свалете и прочетете на него.. да няма изненади..

Аналози ги дават.. Взаимозаменяеми..

Редактирано от petko_z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна утре и ще ти кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно защо трябва да сменяш и рейката.... След като проблема е в датчика, би следвало да се смени само той.

 

Малко по-често срещан проблем е датчика, в другия край на рейката. Там датчика работи под налягане и така връща излишното горивото в резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В другия край на рейката, е клапана за високото налягане, който го смених вече лятото. Аз също съм на мнение, че не трябва да се сменя рейката, но от Хонда казват, че е по-добре да се сменят заедно. Идеята била, че всяко вадене и поставяне на датчика му влияе зле и може да се повреди... От сервиза на БОШ казаха, че няма никакъв проблем да сменят само датчика. Но аз като цяло съм на мнение, че този датчик НЕ причинява проблема, който имам с колата. Днес или утре ще стане ясно тия от Хонда, дали трябва да почна да ги налагам с някоя тояга или наистина разбират от Хонди. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казват да го смениш целия комплект, защото така си го дават като част от хонда. Т.е. вървят под един парт номер.

Иначе знаеш ли точните грешки записани в ECU-то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво са изкарали като грешки те. Аз с OBD-то видях тези:

8f22aa2f037e84681316236b8106c4bd.jpg

Редактирано от Jackxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първото кoгато цъкнеш на "Уеб" каква допълнителна инфомрация ти дава? Пауъртрейн-а е задвижващата система на автомобила, кодът би трябвало да дава яснота, къде точно по веригата е проблема.

Второто предполагам си си го превел, има несъответствие между стойностите на температурите на въздуха при всмукването му. Тук идва потесът ми, как твойто ОБД е хванало това, а на Хонда сервиза НЕ...

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е влизала в сервизен режим с грешка P1065 заради задръстен горивен филтър..

Предполагам сте го погледнали, но все пак е насока..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвахме със смяна на горивният филтър. Нищо не стана. Надявам се най-късно утре да монтират рейката с датчика и ще споделя, дали е решен проблема или не. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е решен. След като пробвахме с друга горивна рейка, подобрение в работата на двигателя, нямаше. След това сложихме друга горивна помпа от една англичанка и колата заработи чудесно. Не сме закачали моята помпа на стенд, но проблема изглежда да е от регулатора на помпата, иначе като механика всичко е здраво по самата помпа. Върнах си горивната рейка и оставих новата помпа.

 

За помпата ми искаха 250лв, труда, диагностиката и почистване на ЕГР клапан и тръбите към него излезна 160лв.

Та, общо взето съм доволен.

 

Едно уточнение: аз не съм ходил никога в Бултрако Пловдив и всички неща бяха направени в друг сервиз, който не е специализиран за никоя марка автомобили. Но мениджъра на сервиза в Бултрако беше дошъл в този външният сервиз с оригиналната диагностика на Хонда и неговото заключение беше горивната рейка. Дори да бях отишъл в Бултрако пак същото щеше да е заключението, просто диагностиката, щеше да е два пъти повече пари. :)

 

Аз от самото начало настоявах да свалим помпата, но както и да е, поне колата върви идеално сега, а двигателя работи като швейцарски часовник.

 

П.П. Покрай цялата тази плеяда се запознах с едно момче (Иван), който има морга за Хонди в Белащица. Страхотен човек, който разнасяше рейката и помпата от Белащица до сервиза за негова сметка и то само, за да пробваме дали ще се оправи колата. Дори помагаше на момчетата от сервиза да (де)монтират нещата. Ако някой иска да го свържа с него да ми пише на ЛС да му дам номера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно, че има такива хора, тук в София са доста дръпнати, и това да не казвам нямаше да ти се случи, ами малък шанс да се случи. Супер, че се е оправил проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Едно уточнение: аз не съм ходил никога в Бултрако Пловдив и всички неща бяха направени в друг сервиз, който не е специализиран за никоя марка автомобили. Но мениджъра на сервиза в Бултрако беше дошъл в този външният сервиз с оригиналната диагностика на Хонда и неговото заключение беше горивната рейка. Дори да бях отишъл в Бултрако пак същото щеше да е заключението, просто диагностиката, щеше да е два пъти повече пари. :)

Радвам се за крайният резултат и да се надяваме, че "тия от Хонда, няма да ги налагаш с някоя тояга", след като грешната диагноза не е била направена при тях. 

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ги налагам, не си заслужава усилията. :) Дали диагностиката, щяха да я направят в техният сервиз или извън техният сервиз нали я прави един и същи човек с един и същи софтуер?! 

 

По-важното за мен е, че се правят на разбирачи. Според мен когато даден сензор изкарва грешка това не означва, че сензора е за смяна. Той е сложен там точно да следи за нормалата работа на автомобила и да известява за грешки, когато трябва. 

 

И смятам за редно когато "майстора" се чуди къде е проблема да каже "Смятам, че проблема може да е предизвикан от вариант 1, вариант 2, вариант 3. Предлагам да пробваме тест 1, тест 2, тест 3". А "майстора", който работи в Бултрако и диагностицира проблема казва "Смени рейката и ще се оправи".

 

Така, че тоягите си ги заслужават, ама няма да съм аз лошият . :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът идва от там, че много от тези които работят с истински диагностични програми и хардуеър, просто не могат да го ползват, не могат да четат и интерпретират информацията от тях. Същото е да имаш мощна и модерна машина за нещо или няколко специфични неща и да не може да и ползваш капацитета, а още по-неприятното е че ти разчиташ, че тези хора разбират и ще ти кажат къде е проблема (което е най-важното в диагностиката), а в крайна сметка въртят топчето на рулетката и ти казват сигурно и убедително, че проблема е "там" и "това" ще го реши, което се оказва абсолютно грешно.

 

Може би щеше да е добре да се обадиш и да им кажеш, че са сгрешили в диагностицирането и явно не знаят как да си ползват диагностиката, което те е разочаровало. Мисля че трябва да има така наречения "фийдбек", да си знаят. Аз поне така правя, не съм прокопсал, но се надявам да се промени това и тук в БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,интересуваме някой дали може да помогне за смяната на горивен филтър,колата е honda accord 1.8ls 136коня 99г. бензин, снимки или видео къде се намира самия филтър.Благодарско от сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...