mad_witch 37 #1 Публикувано 5 Януари, 2016 Здравейте! Не можах да публикувам нова тема в "технически въпроси",а на тази мястото май не й е тук(, за което се извинявам). От известно време ( дори и през лятото) , когато запаля метлата ,за да стигна до работа( понякога без моята работоспособност) ми се появява лампичка за заключен волан. Изобщо не мога да го движа. Няколко пъти трябва да загася и запаля колата,за да се отключи. Проверяваха ми хидравликата, смених акумулатор - НИЩО! Някакви идеи?Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2 Отговорено 15 Януари, 2016 Може би няма отговор, понеже не става ясно каква е метлата. Поне се надяваме метлата да е метафора за кола и колата да е Хонда, че иначе съвсем я втасахме... Аз до сега не съм виждал лампа за заключен волан на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
richy74 3 #3 Отговорено 16 Януари, 2016 такива съм виждал на нисан и митсубиши каква е метлата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #4 Отговорено 18 Януари, 2016 Ще сложа този линк http://blog.autocredit.bg/kakvo-znachat-simvolite-sveteshhi-na-tabloto/, ако може да кажеш кой от символите се показва, защото за първи път чувам за индикатор за заключен волан и ми е много любопитно как изглежда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mad_witch 37 #5 Отговорено 21 Януари, 2016 (Редактирано) "Метла"-та е сивик 8-ма генерация. Наричам я така,защото с метли се "телепортират" вещиците gOsh, разгледах символите(много благодаря). За моя пише:"Проблем със сервоусилвателя на волана. Ниско ниво на хидравлична течност или електрически проблем при електроусилвателите". От няколко дни усещам ,че климатроника не постига за желаното ( от мен ) време желаната температура . Имам два варианта:1.Някой да ме насочи към причината и следователно разрешаване на проблема и 2. Да отлитам на юг Ще сложа този линк http://blog.autocredit.bg/kakvo-znachat-simvolite-sveteshhi-na-tabloto/, ако може да кажеш кой от символите се показва, защото за първи път чувам за индикатор за заключен волан и ми е много любопитно как изглежда. Редактирано 21 Януари, 2016 от mad_witch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #6 Отговорено 21 Януари, 2016 (Редактирано) Привет, предполагам сивика е втората половина на 2006-та... Проблема е познат, като неизрядно работещ EPS (Electronic power steering) control unit. Има няколко теми по въпроса, като повечето хора споделят, че се оправя след замяната на въпросния модул с нов, което обаче струва ... доста. Някой от мненията са, че това е един вид защитен механизъм на серво усилвателя в случай, че не се осигурява достатъчно захранващ ток, така че системата да сработи нормално. Лично на мен, това не ми се вярва много, но е факт че повечето такива оплаквания се появяват зимно време и то веднага след палене, т.е. още докато тоците не са се стабилизирали. Някой дори препоръчват проверка на алтернатора дали захранва колкото трябва. На мен също ми се случи веднъж преди 2 седмици, а след това, до момента, съм нямал проблеми. Палиш колата, светва лампата, волана не че е заключен ами си без серво, т.е. много трудно се движи. Оправя се чрез рестарт на двигателя. За щастие никъде в нета не срещнах мнение, че това е възможно да се случи в движение, понеже тогава нещата биха били доста по-сериозни. Въпреки това, дори и да шофираш в това положение, не можеш да навредиш на автомобила (за това и светлината е жълта, а не червена), просто е тегаво без серво и съществува опасност от произшествия. Изпратих запитване до Бултрако по въпроса (понеже за сивиците, произведени до края на Април 2006г. е имало сервизна акция точно за този проблем), поисках и оферта за отремонтиране извън сервизната акция, но все още нямам отговор от тях. Редактирано 21 Януари, 2016 от xaxo 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mad_witch 37 #7 Отговорено 22 Януари, 2016 Благодаря много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове