Honda_123 2 #1 Публикувано 8 Декември, 2015 Здравейте колеги!! След смяна на гарнитура на главата и сегменти(за да не гори масло) започна да губи антифриз. Колата е хонда цр-в 147 2000г. Понеже разширителното казанче ми прави въртел и не се затваря добре възможно ли е да е от него? Стрелката на температурата седи съвсем леко по-нагоре. Опасява ме, че може и радиатора да е леко задръстен и капачката му да е за смяна. Моля помагайте! ПОЗДРАВИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 8 Декември, 2015 Може ли малко повече информация?Как разбра че губи антифриз и от къде го губи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #3 Отговорено 14 Декември, 2015 Разбрах след като започнах да я следя постоянно и забелязах, че губи и започнах да доливам,а проблема е, че не знам от къде го губи и съм озадачен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 14 Декември, 2015 Първо стрелката ,че седи една идея нагоре...предполагам е 1мм не е проблем.Попадал съм на термостати ,които там държат стрелката.Може да се провери с инфрачервен термометър точно на каква температура отваря и след това на каква седи с вентилатора.Това за твое лично спокойство.Вода може да губи от:Гарнитура на главата,капачка с недобре работещ обратен смукателен клапан,маркуч,скоба ,спукано парно.Разширителния съд е само един буркан.Той не играе освен ако не е спукан отдолу.Ако се кара с червен/виолетов антифриз диагностиката е много лесна ,заради розавите петна,които оставя.Най честата грешка след отваряне на главата е лоша подготовка и хигиена на сглобяване.Главата се фрезова на малка стъпка и след това е желателно да се полира с шкурка 800 до 1500.Блока се почиства идеално и се минава с 800 шкурка.След това се проверява с трасажна линийка за измятане и се проверяват допуските спрямо Хонда инструкциите.Гарнитурата MLS e oт три слоя-два външни боядисани и среден небоядисан с дросели за водата.Проверява се боята да не е паднала при транспорт-много често се случва да ми и идва очукана гарнитура.Стягането е с малка сила и е много препоръчителна да се прави с цифров уред на 25 градуса.Друго не се сещам.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #5 Отговорено 14 Декември, 2015 Смених термостата. Сега обмислям да изчистя системата с препарат преди го правих със старата кола и показа течовете. После обмислям да сменя и капачката на радиатора, защото може да се е повредила. Не искам да вярвам, че е от гарнитурата, защото ми я смениха лятото и отидоха доста пари, защото и клапаните ми бяха под всякаква критика.. Та ще започна от по-евтините неща и ще се движа към проблема. Благодаря за изчерпателния отговор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 14 Декември, 2015 (Редактирано) Колко течност губи и за колко км? Редактирано 14 Декември, 2015 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_123 2 #7 Отговорено 14 Декември, 2015 Последно бях на Велико Търново правихме предницата и задницата и налях 1,5л някъде, но не съм сигурен за какъв период от време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 14 Декември, 2015 Много е, за такова доливане дори да тече трябва да го видиш, въпреки че радиаторите изпаряват теча остават следи цветни от антифриза. Сега е хладно но обърни внимание как и колко бяло пуши , но след като си карал поне 20 тина км че да изпари конденза от гърнетата. Другото може да свалиш свещите, тази която гори вода по нея има малки бели зврънца и седи доста по чиста от другите. Другото е докато са свалени свещите ако можеш с фенерче да погледнеш буталата, качваш ги едно по едно до горе и през дупката на свеща гледаш, ако някое лъщи като тиган на месечина спрямо останалите значи то гори антифриз. Горенето може и да е само на студен мотор като загрее главата и да уплътнява, би трябвало да надува и в системата. Пипни дебелия маркуч на загрял мотор, трябва да е твърд но нормално твърд да не е на кочан макар че това е малко вероятно, ако беше така все щеше да ти изхвърля вода. Аз залагам на някои теч които не може да хванеш на пръв поглед щото изпарява, но за теб си може да провериш нещата които ти казах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #9 Отговорено 30 Декември, 2015 Колеги здравейте, Аз се извинявам, че използвам поста на колегата, но имам теч на антифриз от кранчето на радиатора. Това се получи след източване на антифриза за да сменя термостата. Кранчето е стегнато много здраво, а под него се образува капка. Въпроса ми е има ли някаква възможност да се оправи това или кранчето е износено? Благодаря... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #10 Отговорено 31 Декември, 2015 На кранчето има о пръстен.Ако не се оправи като го смениш виж да не се е пукнало нещо след като стегнато много здраво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #11 Отговорено 31 Декември, 2015 А имате ли идея какъв е размера на "О" пръстена? За да мога да го поръчам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LZ2IF-Иван 1 #12 Отговорено 4 Януари, 2016 Честита Нова година! При мен преди три-три и половина години започна да се "губи" антифриза. Месечно изминавам 2-2,5 хиляди км с CRV 1998г.. Губеше ми се около 100-200 ml за интервал от седмица до месец. Доливах само концентрат. След като бутилката от 1 литър розов концентрат свърши реших да огледам. А и май се беше вече стоплило. Оказа се, че някои (вече не помня кои точно) гумени съединения са протрити или леко напукани от вътрешната им страна, но по-навътре от обхващащата ги метална скоба. Протритото изглеждаше като нагризано от малки зъбки. На малки мишлета?! Не по скоро продуктите на язвената корозия по металните съединения и вибрациите, или кой знае какво. Но така или иначе, течността тръгва през дупиците и/или пукнатините, преминава между двата слоя гума и избива по текстилната оплетка навън като малки, по-точно микроскопични капчици. Теч практически нямаше. Тези от съединенията, които позволяваха "скъсяване" изрязох на дължина 1-2 см, до отстраняване на дефекта. На едното от съединенията, с диаметър над 25-30 мм, което води от радиатора към блока отпред, освен, че го скъсих зарради напукване и "нагризване", поставих втора скоба, защото и металното водно съединение имаше язви по повърхността си. Течът спря за известно време - почти две години. Отскоро пак се появи. За сега доливам концентрат, защото не ми се занимава. Като се стопли може и да огледам отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LZ2IF-Иван 1 #13 Отговорено 4 Януари, 2016 Пропуснах нещо вероятно много важно. След като смених воден радиатор,някъде 2012-2013 година, на руски сайт видях превод от английски и японски, че на някои от капачките за радиатора на Хондата има предупредителен надпис, че капачката се сменя при смяна на антифриза, т.е. приблизително на всеки две години.. При мен клапана на капачката се беше увредил и вероятно затова радиатора протече. А може и вече да му беше дошло времето, Според някои мнения по руските сайтове, това било слабост на хондите, CRV-тата по-точно.Сега сменям капачката на две години. По-добре капачка за 10-12 лв. отколкото радиатор за 150-200 лв. плюс главоболията ако ти се случи на дълъг път. Нищо, че времето за смяната на радиатора е по-малко от времето за източването на антифриза, а и мога да го направя сам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове