EROLFF 1 #1 Публикувано 15 Ноември, 2015 Здравейте От няколко дни имам проблем с хондичката. Когато загрее гасне и докато не изстине, не пали.Пробвах и на бензин и на газ , проблема е еднакъв. Светка лампичката на двигателя и колата гасне и няма палене.След това при повторни опити за палене пак се появява лампичката на двигателя.Като изстине пали от четвърт , колата си върви , докато отново забие.Забелязах, че гасне когато я натисна повечко към 4000 об.. Бензиновата помпа се чува на контакт, свещите са почти нови -чудя се дали не е комутатор . Някой имал ли е подобен проблем и как се е оправил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #2 Отговорено 16 Ноември, 2015 За да помогнат колегите, не е лошо да дадеш малко повече инфо относно колата. Само CR-V 1 ген не стига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #3 Отговорено 16 Ноември, 2015 CR-V 1 е само едно - В20** Като светне лампичката, какви грешки показва диагностиката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EROLFF 1 #4 Отговорено 16 Ноември, 2015 Колата е 128 к.с. - няма 16 пинова букса, а само 2 сини- 2 и 3 пинова.- проблема е, че няма къде да направя диагностика в този град.Не могат да направят диагностика, нямали букса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #5 Отговорено 16 Ноември, 2015 Напрай си сам. Окъсяваш 2та пина на буксата, даваш на контакт и броиш. 4 дълги и 3 къси премигвания са ти код 43 примерно. Ако ти е записала повече от един код между кодовете ше има пауза. После ше почне да ти ги върти пак като ти измига всичките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EROLFF 1 #6 Отговорено 16 Ноември, 2015 утре ще пробвам, но в момента нищо не свети и се съмнявам да даде резултат. мисля да поръчам цяло делко от автоморга и да пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 1 #7 Отговорено 16 Ноември, 2015 50% комутатор,50% бобина а може и двете.100% е от тях.Не ти трябва да я прочиташ,просто опитай със нов или употребяван комутатор и бубина.Аз лично моите ги сложих на друга хонда и направи същата мизерия.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EROLFF 1 #8 Отговорено 16 Ноември, 2015 и аз затова си мисля да взема комплект, дано са еднакви 128 к.с. 147 к.с.- делкото имам впредвид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EROLFF 1 #9 Отговорено 18 Ноември, 2015 Колеги оказва се, че не са еднакви буксите на делкото. Моята букса е със 9 пина, имало и със 8 пина и със 7 на автоматиците.Дали е вярно това? Някой има ли представа откъде да намеря 9 пинова букса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #10 Отговорено 18 Ноември, 2015 Ти грешките не прочете ли? Там всичко ще си каже? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EROLFF 1 #11 Отговорено 18 Ноември, 2015 (Редактирано) Не свети чек енджина в момента, и не ми дава грешки, това е проблема. Само АБС ми дава грешка и ми показа код 17. За чек енджина да няма друг начин, в смисъл да има друга букса за окъсяване? Аз окъсих една синя до краката на пасажера. Редактирано 18 Ноември, 2015 от EROLFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #12 Отговорено 18 Ноември, 2015 Прощавай, моя грешка - не съм разбрал, че си ги гледал вече. Между другото сега се сетих, че навремето имах абсолютно същия проблем макар и с Лада Самара - проблема беше комутатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EROLFF 1 #13 Отговорено 18 Ноември, 2015 Само комутатор откъде мога да закупя и лесно ли се подменя(нали е вътре в делкото). Някой сайт и марка може ли да препоръчате, че няма магазини наоколо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #14 Отговорено 18 Ноември, 2015 Ти си ги ресетнал сигурно грешките, няма какво да ти прочете пак. Напомпи я така пак както писа в първия пост да ги изплюе ако искаш и тогава ги чети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #15 Отговорено 18 Ноември, 2015 "Най-трудното" при смяна на комутатор е свалянето на палеца. Приготви си правилния размер отвертка и се моли винтчето да не е много клеясало. Между бобината и капачката на "делкото" има една малка пружинка, която осъществява контакт между двете. Гледай да си е там, когато сглобяваш, иначе ще береш ядове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EROLFF 1 #16 Отговорено 18 Ноември, 2015 Дали комутатора и бобината са еднакви на 128 и 147 к.с. Мисля да си взема цяло делко и да ги подменя поетапно, че не мога да намеря никъде делко с 9 пинова букса за моята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 1 #17 Отговорено 23 Ноември, 2015 Здравей колега,забравих да спомена че наистина буксите са различни.Обаче!Японеца е умен , разгледай внимателно буксите,има малки езичета които натискаш и спокойно пренареждаш кабелите на твоята букса на другото делко от 147 коня.Иначе според мен вътре всичко си е същото , бобина и комутатор.Комутатора оригиналният беше НЕК.Бях купил нов за около 30 лв,не си спомням вече.Новата бобина на НЖК струваше около 86 лв.Реших да си купя цяло делко пренаредих буксите и всичко си дойде на мястото.Деветият кабел излиза от комутатора,просто монтираш като на другото делко.Може също да вземеш другите бобина и комутатор и ги поставяш в твоето делко,така не пренареждаш буксата.Някъде бях писал в предните теми преди повече от година за ядовете които брах аз .Надявам се вече да си се справил! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EROLFF 1 #18 Отговорено 23 Ноември, 2015 още не съм се справил, поръчах комутатор, утре го монтирам, дано да е от него проблема. Ще пиша като е ясно всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EROLFF 1 #19 Отговорено 29 Ноември, 2015 След подмяната на комутатора с нов , проблемите изчезнаха. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове