Jump to content
EROLFF

CR-V 1 ген,гасне като загрее

Recommended Posts

Здравейте

От няколко дни имам проблем с хондичката. Когато загрее гасне и докато не изстине, не пали.Пробвах и на бензин и на газ , проблема е еднакъв. Светка лампичката на двигателя и колата гасне и няма палене.След това при повторни опити за палене пак се появява лампичката на двигателя.Като изстине пали от четвърт , колата си върви , докато отново забие.Забелязах, че гасне когато я натисна повечко към 4000 об.. Бензиновата помпа се чува на контакт, свещите са почти нови -чудя се дали не е комутатор . Някой имал ли е подобен проблем и как се е оправил.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да помогнат колегите, не е лошо да дадеш малко повече инфо относно колата. Само CR-V 1 ген не стига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V 1 е само едно - В20**

 

Като светне лампичката, какви грешки показва диагностиката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 128 к.с. - няма 16 пинова букса, а само 2 сини- 2 и 3 пинова.- проблема е, че няма къде да направя диагностика в този град.Не могат да направят диагностика, нямали букса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напрай си сам. Окъсяваш 2та пина на буксата, даваш на контакт и броиш.

4 дълги и 3 къси премигвания са ти код 43 примерно.

Ако ти е записала повече от един код между кодовете ше има пауза. После ше почне да ти ги върти пак като ти измига всичките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще пробвам, но в момента нищо не свети и се съмнявам да даде резултат. мисля да поръчам цяло делко от автоморга и да пробвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50% комутатор,50% бобина а може и двете.100% е от тях.Не ти трябва да я прочиташ,просто опитай със нов или употребяван комутатор и бубина.Аз лично моите ги сложих на друга хонда и направи същата мизерия.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз затова си мисля да взема комплект, дано са еднакви 128 к.с. 147 к.с.- делкото имам впредвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги оказва се, че не са еднакви буксите на делкото. Моята букса е със 9 пина, имало и със 8 пина и със 7 на автоматиците.Дали е вярно това? Някой има ли представа откъде да намеря 9 пинова букса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти грешките не прочете ли? Там всичко ще си каже?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не свети чек енджина в момента, и не ми дава грешки, това е проблема. Само АБС ми дава грешка и ми показа код 17. За чек енджина да няма друг начин, в смисъл да има друга букса за окъсяване? Аз окъсих една синя до краката на пасажера.

Редактирано от EROLFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прощавай, моя грешка - не съм разбрал, че си ги гледал вече. Между другото сега се сетих, че навремето имах абсолютно същия проблем макар и с Лада Самара - проблема беше комутатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само комутатор откъде мога да закупя и лесно ли се подменя(нали е вътре в делкото). Някой сайт и марка може ли да препоръчате, че няма магазини наоколо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си ги ресетнал сигурно грешките, няма какво да ти прочете пак. Напомпи я така пак както писа в първия пост да ги изплюе ако искаш и тогава ги чети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Най-трудното" при смяна на комутатор е свалянето на палеца. Приготви си правилния размер отвертка и се моли винтчето да не е много клеясало.

 

Между бобината и капачката на "делкото" има една малка пружинка, която осъществява контакт между двете. Гледай да си е там, когато сглобяваш, иначе ще береш ядове ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали комутатора и бобината са еднакви на 128 и 147 к.с. Мисля да си взема цяло делко  и да ги подменя поетапно, че не мога да намеря никъде делко  с 9 пинова букса за моята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,забравих да спомена че наистина буксите са различни.Обаче!Японеца е умен , разгледай внимателно буксите,има малки езичета които натискаш и спокойно пренареждаш кабелите на твоята букса на другото делко от 147 коня.Иначе според мен вътре всичко си е същото , бобина и комутатор.Комутатора оригиналният беше НЕК.Бях купил нов за около 30 лв,не си спомням вече.Новата бобина на НЖК струваше около 86 лв.Реших да си купя цяло делко пренаредих буксите и всичко си дойде на мястото.Деветият кабел излиза от комутатора,просто монтираш като на другото делко.Може също да вземеш другите бобина и комутатор и ги поставяш в твоето делко,така не пренареждаш буксата.Някъде бях писал в предните теми преди повече от година за ядовете които брах аз :).Надявам се вече да си се справил!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още не съм се справил, поръчах  комутатор, утре го монтирам, дано да е от него проблема. Ще пиша като е ясно всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След подмяната на комутатора с нов , проблемите изчезнаха. :yes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...