assfull 112 #41 Отговорено 16 Ноември, 2015 Колега, ти сериозно ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #42 Отговорено 16 Ноември, 2015 Колега, ти сериозно ли?Мисля да съм сериозен...сегашното е на 8000х.км и като загрее почва да пуши и смърди от картерната вентилация(отворена с филтърче)...явно след толкова км не я кефи вече това масло... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #43 Отговорено 16 Ноември, 2015 Значи му е толкоз ресурса.А ресурса зависи от много фактори: начин на каране, караш ли я в града, караш ли я на къси разстояние. Такива работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #44 Отговорено 16 Ноември, 2015 Значи му е толкоз ресурса.А ресурса зависи от много фактори: начин на каране, караш ли я в града, караш ли я на къси разстояние. Такива работи.Има и още нещо което ме притеснява, почна да смърди по времето когато смених и всмукателния колектор(z6 с рейка и бенз. регулатор)...дали пък не се дави с бензин...!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #45 Отговорено 24 Ноември, 2015 Само информативно, ако някой го интересува. Писах си тия дни с представители на Fuchs Англия и Германия по отношение на 100% синтетиката и минералните масла с добавки. По-конретно за маслата Titan XTR 5W-30 и TITAN GT1 PRO C3 5W30. Dear Mr. Aleksandrov, thank you very much for your interest in our products. The topic of mineral or synthetic motor oil is one of the most discussed topics in the lubricant industry and it is often interpreted as "THE" value of quality. Modern base oils e.g. from the hydro-cracking process, or other processing techniques are already comparable with the properties of synthetic oils, and include a large part of the market for motor oils. Please consider that the actual performance is not determined by the base oils used, but rather on the selection for the relevant additive technology. Nevertheless, the topic base oil – fully synthetic, semi-synthetic or mineral – is always on top. Instructions, specifications or approvals are the relevant information for the optimal selection of oil, as by these the manufacturers define the product properties. These same properties offer maximum security for consumers. You can also visit our FUCHS Oil Chooser. For more information please follow: http://www.fuchs-schmierstoffe.de/oil-chooser.html Best regards,Your Application Engineering Automotive Lubricants FUCHS SCHMIERSTOFFE GMBHFriesenheimer Straße 1968169 Mannheim Hello Boyan HTHS for Titan XTR 5W-30 will be in the range 2.9-3.5 as required by the specifications quoted for this product. Titan XTR is formulated to meet the Ford specification M2C-913B and ACEA A5/B5. When considering and recommending an oil for any vehicle it is not good to focus on whether it is synthetic or semi-synthetic but to base the recommendation on a specific OEM specification. Can you supply the make, model and age of your vehicle so we can determine the specification required for the engine and then recommend a Fuchs product based on that? For your information the majority of passenger car engine oils on the market will be based on or contain Hydrocracked base oil, even if they claim to be fully synthetic thus the safest route is to use a grade that is ideally approved by an OEM but a least meets the specification quoted by them. Regards Andy BrownAutomotive Technical Manager FUCHS Lubricants (UK) PlcNew Century StreetStoke-on-TrentST1 5HU Препоръки за D15Z6 (based on the API SH and SJ specifications): Titan Proflex 5W-30 Titan GT1 5W-40 Titan GT1 Pro C-2 5W-30 Titan Supersyn ECO-DT 5W-30 Titan Supersyn 5W-30 Titan XTR 5W-30 и: TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 (XTL-Technology) TITAN GT1 5W-40 (XTL-Technology) TITAN GT1 PRO C-2 5W-30 Разликите се пораждат от това, че в Германия и Англия продуктовата гама е различна. В заключение на горенаписаното, не е толкова важно дали маслото е 100% синтетика, а дали отговаря на предписанието на производителя на автомобила. Също така се споменава, че основна заслуга за качествата на маслото имат добавките, а не минералната база в него. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #46 Отговорено 2 Декември, 2015 (Редактирано) И още малко по въпроса за "пълната" синтетика. GT1 от гамата на Фухс най-много се доближава до пълна синтетика, но не е пълна. Разликата между масло отговарящо на изискванията на производителя на двг (масовката или иначе казано синтетично базираните) и сходно масло отговарящо на същите спецификации, но 100% синтетично съществува, но тя трудно може да бъде доловена напрактика. Т.е. спокойно можем да си наливаме синтетично-базирани масла в двигателите, отговарящи на изискванията на производителя, и да не се главоболим. НО е важно маслата да са оригинални, а не ментета. Според мен е добра практика да се купуват масла, че и филтри от чужбина. Hello Boyan There are very few commercial engine oils that could claim to be 100% synthetic as they contain both viscosity modifiers and additive packs which may contain mineral oil as well as the “chemical” additives themselves. The closest from the list below will be the GT1 grades. Providing the specification profile is the same the overall performance should also be very similar and any benefits may hard to see. Regards Andy Brown Automotive Technical Manager FUCHS Lubricants (UK) Plc New Century Street Stoke-on-Trent ST1 5HU Редактирано 2 Декември, 2015 от boiskii 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
electric28 12 #47 Отговорено 4 Април Вдигам стара тема, но не ми се иска да отварям нова. Това масло FUCHS TITAN GT1 FLEX 3 5W40 от Германия дали е пълна синтетика или хидрокрек? На опаковката не пише нищо, освен спецификации и че е произведено в Германия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #48 Отговорено 4 Април (Редактирано) По цената ще го познаеш дали е т.нар. пълна синтетика или масовото минерално със синтетични добавки. И да се върнем на това, че не ни трябва на всяка цена пълна синтетика масло, за да си върши работата добре. Пълната систетика доколкото знам е да състезателни цели. За стокова машина на 30г. абсурд. Редактирано 4 Април от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #49 Отговорено 6 Април Не е пълна синтетика.естествено.щото ако беше литъра ще ше да струва ееее .а и на истина за какво ти е пълна с-ка.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове