Jump to content
petar1001

Трудно включване на скорост сутрин на студено CR-V 1999г. 147 к.с.

Recommended Posts

Трудно включване на  скорост сутрин на студено,може ли някой да даде съвет какво да направя!Сменил съм маслото на скоростите.Като я покарам 3-4 мин. вече включва супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво масло ползва при смяната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кво ти пречеше да налееш Honda MTF? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би най-вероятната причина е неправилен избор на масло за кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята сутрин първите няколко минути включва трудно. За мен е нормално. Все пак маслото се е сгъстило и му трябва малко време да се раздвижи. Аз не съм го сменял. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не ми пречеше ,просто отворих книжката и там беше написано ,че може да се налее 10W40,така и направих ,но нищо не се промени.Допускам,че може да е нещо друго затова пиша във форума,ако някой е имал такъв проблем да помогне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, пише че може да налееш 10w40, но временно като заместител.

"Ако нямате на разположение Honda MTF можете да използвате SAE 10W-30 или 10W-40 като временен заместител. Обаче двигателното масло няма правилните добавки и при продължителната му употреба може да се стигне до трудно сменяне на скоростите. Сменете го когато можете"

 

Иначе подкрепям joromarev, сутрин особено зимата маслото е гъсто, ако не се лъжа и при мен е така.

Има няколко места, където е добре да се налеят оригинални Хонда течности - скоростна кутия, диференциал, хидравлика... Обсъждано е.

Редактирано от dindin
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро сменях и двата вида масла. От кутията изскочи доста тъмно масло, но беше с вискозитета на оригиналното. Наливайки и двата вида масло видях каква е разликата във вискозитета и на двигателното и на трансмисията. Двигателното си е доста по-гъсто. Не се учудвай, че ти превключва трудно като е студено.

При мен след смяната имам положителна промяна/или си въобразявам/, но в никакъв случай не е по-зле. Забравих да напиша, че сложих MTF.

И сега имам въпрос: На колко х.км се сменя трансмисионното масло? По книжка ако не се лъжа е 70х. км., другаде пише 80х., а в сервиза  ми казват 100х. км.

Поздрави.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По книжка е на 60к км, или поне при мен е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Нищо не става от тоя MTF на Бултрако.

Обосновка: (щото знам сега какво ще стане)

1. За има няма година и 12-3 к. ми скапа синхрона на 2-ра.

2. На студено вкючването е като на голф.

3. И на топло пак смяната на предавките е по-тегаво.

На никоя друга хонда не съм слагал такова, тук реших за идеята да си поглезя "бабата" и .... никога повече

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро сменях и двата вида масла. От кутията изскочи доста тъмно масло, но беше с вискозитета на оригиналното. Наливайки и двата вида масло видях каква е разликата във вискозитета и на двигателното и на трансмисията. Двигателното си е доста по-гъсто. Не се учудвай, че ти превключва трудно като е студено.

При мен след смяната имам положителна промяна/или си въобразявам/, но в никакъв случай не е по-зле. Забравих да напиша, че сложих MTF.

И сега имам въпрос: На колко х.км се сменя трансмисионното масло? По книжка ако не се лъжа е 70х. км., другаде пише 80х., а в сервиза  ми казват 100х. км.

Поздрави.

Колега ,,ако нямаш моя проблем карай си така .Иначе според мен преди 100 000 км няма смисъл да се сменя маслото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Нищо не става от тоя MTF на Бултрако.

Обосновка: (щото знам сега какво ще стане)

1. За има няма година и 12-3 к. ми скапа синхрона на 2-ра.

2. На студено вкючването е като на голф.

3. И на топло пак смяната на предавките е по-тегаво.

На никоя друга хонда не съм слагал такова, тук реших за идеята да си поглезя "бабата" и .... никога повече

Не е от МТФ-а, просто кутията си ти е била пътник и и е дошло времето, никога на нито една Хонда на която съм сменил маслото не е имало промяна в работата на кутията освен към по добро, ако кутията си е била зле и преди това, така си и остава с малки изключения, примерно на кумеца скоростите спряха да вият след смяна на маслото, то е ясно че не са се излекували и пак ще почнат но за сега си кара така :) При мен примерно ако ще и -20 градуса да е не усещам особена промяна в поведението на лоста, камо ли да се опъва да не включва предавки. Така че към колегата пуснал темата, ще прежалиш едни 60 лева за масло ако искаш всичко да е ок или след време да не пускаш тема за кутия :)

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Извинявам се на колегата за спама

Слави, не си прав, сега след смяната с друго масло, нещата за които говоря са "космос" разлика човек.  Не че кутията ми е станала нова, далеч съм от тази мисъл. И първата ми смяна не бях с хондово и пак всичко беше наред. После сипах МТФ-а и усетих ужасната разлика. Не натрапвам мнение, напротив нека всеки си сипва каквото му душа иска, просто споделям лично наблюдение.И да ти кажа само, че и на дифа за 40к. никога не съм сипвал ДПФ, а съм го сменял 2 пъти и след това с кутията ми , май няма и да му налея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Това което сипах и след като взех джипката. Но не искам да рекламирам, ако ти е интересно на л.с. :) Само ще кажа, че не е за скорости маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли някой да е пробвал на Мотул тяхното 75W90?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еии така като почнете "не искам да рекламирам"  това не е реклама, това е информация за този които няма под ръка МТФ или пък не иска да сложи от него. Като споменаваме във всеки пост МТФ това реклама на маслото на Бултрако ли е? Дори и рекламата е полезна в форума ако един продукт ( без значение какъв) е добър и колегите могат да са доволни  от него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Слави, абсолютно съм съгласен с теб, обаче съм го ял преди години и за това така съм се научил :)

Не е тайна за никой тук че съм представител на yacco за София. Та питал съм лаборанта във Франция какво трябва да се сипе от нашата гама в кутията на CRV-то ми. И отговора беше, че точно такова масло ние не правим, но един продукт е 99% съвместим като вискозитет и някакви добавки(не пожела да сподели с точност). Маслото  като модел е VX 600 5w40, двигателно синтетично. Та за него ти казвах че няма разлика на студено и топло в предавките. Дори докато местя лоста между предавките преди да са влязли, пак движението е осезаемо по-лесно. Та така, не го харесвам хондовото и това си е. Ще ти кажа и за дифа, там си сипвам пак модел на yacco (ATF X) се води и поддържа стандарта на Хонда. Никога не съм имал проблеми с виене; стържене... или там всеки както му казва, сещаш се. Държа да подчертая, че не съм използвал ориг. за този възел и не мога да кажа има ли разлика, това просто ми е по-евтино и ми е достатъчно че държи стандарта който дифа ми търси. Да си призная обичам да си глезя Хондите и в случая маслото на дифа си го сменявам всяка есен, просто да ми е гот че е новичко :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето виждаш ли сега каква е ползата :)  верно щом си представител може да те нападнат за реклама, но да не пропускаме факта че не във всеки град има МТФ или ДПФ хубаво е да се знае точната.... подчертавам ТОЧНАТА алтернатива, за да няма после ама вие нещо свири и не включва както трябва :). Не че аз харесвам хондовското още повече като се изкоментира че е дело на тотал, не че то е като мана небесна, просто е най-лесно някои като попита да му препоръчаме него за да е сигурен че е сипал вярното, иначе ако му кажеш абе става и АТФ еди кои си, ще отиде в магазина ще каже искам АТФ еди кои си, оня ще му каже абе нямаме ама имаме по хубаво то е същото, вземи си, много е хубаво, я се минах що се не минеш и ти :) и сещаш се после :) Когато се знаят имената на конкрените неща ще е ок и за колите и за собствениците. Та затова попитах кое е алтернативата , на мен ми е лесно щото не ми се занимава да чета и проучвам с какво мога да заменя АТФ или ДПФ, бултрако ми е в задния двор и дори да е малко по скъпо ми е по лесно :) Но за колегите ще е полезно ако го имат под ръка това АТФ-Х в техния град, и няма да се занимават с доставки от бултрако, чакане 2 дена и солена цена за всичко :) Та в тоя ред на мисли не смятам че модераторите има какво да се сърдят за неправомерна реклама :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли някой да е пробвал на Мотул тяхното 75W90?

Май си по скоро за 75W80. W90  ми се чини че ще е гъсто за скорости.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

В тоя ред на мисли някой да е пробвал на Мотул тяхното 75W90?

Май си по скоро за 75W80. W90  ми се чини че ще е гъсто за скорости.

 

 

Мерси на assfull за обосновката. Слави аз питам, щото на сайта на Мотул тва дават за ЦРВто:

 

Products : GEAR 300 75W-90 (year-round)   : MOTYLGEAR 10W-40 (year-round)   : MOTYLGEAR 75W-90 (year-round)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 По данни само първото е горе долу  :ermm: , другите са ужасно "гъсти" и ще е зле зимата. Това е мое мнение разбира се  :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обобщете маслата които стават да се знаят в едно мнение и  цена горе долу . Примерно кутия еди какво си диф еди какво си ;) (Цена) .А Това за реклмата..форум тия неща е нормално да се знаят от Всеки защото са в помощ на всички .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...