Jump to content
HondaOfAmerica

акорд 6 ген купе 2,0 втек ,пуши

Recommended Posts

Здеавйте колеги ,от скоро имам акорда,до сега не съм имал проблеми с колата освен някакви дреболийки. Колата е с обикновена газ много икономична,но преди десетина и забелязах че сутрин като я запаля и пуши бяло от ауспуха ,забелязах че и антифриз губеше,първоначално от макс до мин.на съда за г/д 370 км предимно извънградско,но преди 4-5 дни се отказах да наливам антифриз от пусто в празно и долях вода-и за сега не наблюдавам голяма загубав в казанчето,но пушека си остава. Държа да отбележа че когато загеее колата не пуши дори и при форсиране,но тази сутрин като я запалих на бензин и пушека беше особено силен и бял на цвят,докато нс газ като е повече на изпарения бие... Имате ли идеи с какъв проблем съм се зблъскал.(F20B5)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи по-скоро като обикновен конденз :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се,това не обеснява загубата на антифриз,дали не е някоя гарнитура :?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако я намяше загубата на антифриз бих заложил на конденза.Колега казваш от скоро я имаш колата водна помпа сменял ли си?Ако не си може и от там да губиш антифриз или някое съединение по газовата инсталация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен какво е състоянието на водната помпа ,но как мога да го констатирам и какви точно проблеми може да ми създаде,понеже знам че на много гадно място на хондите и е голяма разправия да се свали. Едно допълнение за състоянието: Шайбата на коляновия вал мисля че не е центрирана понеже при работа се наблюдава леко тресене (погледната от горе) и от 10 тина дни се чува леко прискърцване нон стоп от тази зона,но ми звучи като някоя ролка или ремък(ремъка ми изглежда наред за сега)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм, че когато е силен концентрата на охладителната течност обикновенно текват водните помпи ако са стари разбирасе.А и колега ако не е обслужена колата я обслужи

Редактирано от pantany

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз залагам на някое съединение по газовата. Не бързай да се притесняваш за гарнитура, освен ако не бълбука откъм разширителния съд след като я изгасиш. Лошото е че понякога трудно се хваща откъде капе, защото се изпарява бързо. Гледай за пресни следи от антифриз под колата, където я паркираш и когато е загряла хубаво я поразгледай и на работещ двигател. Между другото сребристия Акорд от Плевен ли е това, с продупчената кихалка на кутията за въздушния филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз те съветвам да си обслужиш колата, като смениш и водната помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Preluded - точно тя е :D защо? За какво съединение на газовата говориш,не съм много запознат с газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-общо казано газаджиите отклоняват пътя на охладителната течност посредством допълнителни маркучи, разклонения, тройници и т.н. като често пъти точно от тия техните сглобки и снадки прикапва и се губи антифриз. Иначе те питах за Акорда, защото ходих да го гледам и аз докато се продаваше, но в крайна сметка взех друг :) Хубава и запазена ми се стори като цяло, но точно газова беше много варварски направена, затова също имам подозрения че там ти е проблема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да запзаена е доста като за 16 годиншна кола,но има малки забележки който с едно пастирване ще изчезнат,а за газовата както казах не знам,не разбирам,но може би си прав че не е направена много хубаво,не знам дори каква марка е. На копчето вътре пише БРЦ ама колко е.. :Д,Отностно тия отклонявания за който ти говориш-тази сутрин много обстойно прегледах колата за всякакъв вид течове и не открих нищо за което да се хвана,само от маркуча който е от радиатора към блока (при термостата) сълзеше,смених скобата и за сега не тече от там,но тва припушване си остава...Още нешо искам да вметна относно газовата уредба.Както казах тя е най-обикновена но и при мен както и при други колеги го има тва придърпване от 1500 до 2500 rpm. Четох тук-там и интересното което открих е,че дюзите са настроени така че точно в тези обороти да връскват повече гориво за да не се усеща мудно при ускоряване,вече по-нагоре те хваща VTEC.Та идеята очевидно е за равномерно ускорение без лаг,което на практика е така,но само на бенз.На газ го има тва придърпване.Ендо момче в този форум беше споделило че открил някакъв селски майстор който прозрял проблема и настройл впръскването да по-интензивно в този диапазон и пича сега няма проблеми.Относо мойта газова и течовете,в най-скоро време ще я направя с инжекцион и се надявам майстора да си свърши работата както трябва.Току виж се реши проблема,но и без водна помпа няма да се мине за мое нещастие :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна,че си имаме отделна тема за акорд купе 6-та и може там да дискутирате всичко,а и повече хора с въпросния модел,ще могат да помогнат.

По темата,колега първо обслужи колата,след това разкарай тая обикновена газ,явно не е направена както трябва и след това сложи ГИ щом си решил,но гледай да е при някой дето разбира,че на моята тия дето ми я слагаха,така и не можаха да я настроят,накрая отидох при едно момче дето ми го препоръчаха тука от форума и вече всичко е шест.Успех и много да те радва колицата

Редактирано от Shorty

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...