Riko_Chervenia 102 #1 Публикувано 1 Октомври, 2015 (Редактирано) Здравейте колеги! Имам питане...... Някой от тука случайно да има JDM D15B Vtec и да ми каже някакви впечатления от мотора,вървежа и горенето му...???? Преправихме Р06 комп за витек и не можем да улучим правилните настройки на мотора и все нещо не е на ред .Оригиналните настройки от Р28 на D16Z6 му идват много богати и не върви добре и гори много! Всяка седмица наливам до горе резервоара и правим корекций с горивото,но май така нищо няма да стане! Редактирано 1 Октомври, 2015 от Riko_Chervenia 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RichClub 0 #2 Отговорено 1 Октомври, 2015 Защо не пробваш с P08.bin оригиналния за този мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #3 Отговорено 1 Октомври, 2015 пробвах,но беше от автомат и не ме радваше вървенето във високите......сега е много по-добре,но понагорява доста повече от със оригиналния комп! Р08........гори повече и то със нормално каране ...! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #4 Отговорено 1 Октомври, 2015 (Редактирано) всичко си е сток....дюзите са си нейните и нищо не свети,всичко си е нейното,смукателя,изпускателя ,само скоростите са от В7-цата ! Редактирано 1 Октомври, 2015 от Riko_Chervenia Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #5 Отговорено 2 Октомври, 2015 хайде де,нали имаше много спецове тука ...??? Дайте някакво мнение по въпроса или съвет.....и в крайна сметка само аз ли карам такъв мотор в цяла БГ...??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 2 Октомври, 2015 Задайте някой базов бин и оттам си играйте с горивото по таблиците,като гледате широколентовата сонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #7 Отговорено 2 Октомври, 2015 това съм го замислил,но искам някой ако има такъв мотор да сподели нещо.......не вярвам само аз да карам такъв! Вярно че е рядък модел в БГ-то ,но все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 2 Октомври, 2015 Така най добре ще си го настроите,макар че най доброто е на диното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #9 Отговорено 2 Октомври, 2015 От EG4, EG8 или EK3 e този мотор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #10 Отговорено 2 Октомври, 2015 От EG 8 -седан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #11 Отговорено 4 Октомври, 2015 С VTEC капак само от EG4, някъде там е грешката според мен в .bin-овете които пробвате, като цяло този двигател работи със сравнително бедни смеси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #12 Отговорено 5 Октомври, 2015 До сега вече 3-та седмица това правим и в интерес на истината със всяко сваляне на горивото тръгва все по-добре! Но гори все още 10на 100 което според мен е множко за този мотор! При положение че не го натискам много! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 5 Октомври, 2015 Напълно нормлно за гадски условия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #14 Отговорено 5 Октомври, 2015 Старият ми мотор беше D15B7 и при настъпване гореше не повече от 8.5 градско,поне с моето каране ,този не би трябвало да гори повече! Карам почти еднакво всеки ден и ходя до една и съща дистинация ...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #15 Отговорено 6 Октомври, 2015 При моето каране в София, моя кенеф под 10/100 не съм го свалял, тавана ми е много ама много високо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 6 Октомври, 2015 Сега тоя мотор не е чудо на техниката. Род строка му е същия като на икономика което предполага повече кпд. Японеца си е исчешал крастата да направи нещо от 1.5 и тоя разход за мен е близък до реалния. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #17 Отговорено 8 Октомври, 2015 Може и да се наложи да потърся някой по-спец Проблема е че аз не знам как точно трябва да върви този мотор и няма друг такъв да го замеря. Според мен има още какво да се иска от него,но това е според мен...... В софия има много задръствания и е нормално да дава 10на 100 разход,но тук в Пловдив не е така! Пък и моите дестинаций в ежедневието са на половина извънградски и за това ме притеснява разхода..... Имам приятели с В серий и те горят толкова,но там говорим за много коне от горе и двувалови мотори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #18 Отговорено 9 Октомври, 2015 Просто трябва да се мапне колата и всичко ще се оправи.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #19 Отговорено 9 Октомври, 2015 Зацепихте ли я правилно и какво стана с бина който ти пратих? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #20 Отговорено 9 Октомври, 2015 Виж намери Валентин Дамянов във фейса той е с такъв мотор и може де помогне нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #21 Отговорено 9 Октомври, 2015 немрих го но той е сгъстявал мотора и е правил много интервенций по него и въобще не може да ми помогне .........неговия мотор отдавна вече не е стоков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #22 Отговорено 11 Октомври, 2015 На теб може да ти помогне само мапер, който ползва широколентова сонда. Ще се учудиш колко далеч сте от истината, променяйки картите, без обратна връзка.Отделно, вала как е зацепен - на кои белези горе и долу?Джапи, факта че един мотор вади коне, не е задължително свързан с висок разход. Сещам се за една б16-ка н/а(някой спомена б серия), на която 240 кубиковите инжектори не и стигнаха и все пак даде разход една идея под 5/100(извънградско).Най-ниският разход, за който аз знам от 400кс турбо д серия(p2p0 vitara combo, d16) e ~3.5/100, но подобен разход без турбото и други(включително аеро) модове е непостижим. За съжаление не е българска. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #23 Отговорено 10 Ноември, 2015 Вече с настройки е друга работа.......сега се усеща как върви JDM-ма..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #24 Отговорено 10 Ноември, 2015 (Редактирано) Ми не е рентабилен. Рико лично мнение. Редактирано 10 Ноември, 2015 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #25 Отговорено 10 Ноември, 2015 Нямам си на представа дали ще бие D16Z6 сток,защото не познавам човек около мен с такъв мотор...стоков! Всички са пипани и с къси кутий иииии с кой знае какво още! Аз съм си с кутията от купето и с 205-50-15 гуми и пак върви много доволно! А относно мотора ...да стоков е ,не съм пипал нищо по него! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #26 Отговорено 10 Ноември, 2015 (Редактирано) Преди години с д13дуал карб витек три от три бих д16з6, и двете пета хеч втората стокова. Ще го бие то д16з6 не е мерило. Редактирано 10 Ноември, 2015 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #27 Отговорено 10 Ноември, 2015 Вижте сега,аз не съм състезател и не ми пука кой ще бия и кой не,важното е да ме кефи мотора и да не ми създава проблеми...... Знам че е рядък модел и точно заради това когато ми попадна цялата кола за смешната сума от 800лв. я взех! И без това моята мотор искаше вече лек ремонт и така си реших проблема. Хем върви повечко,хем си е пак 1.5 и за регистрация в КАт няма да имам проблеми от към технотестове и прочие! Даже по документи се води 66 киловата което е още по-добре....жив късмет,според мен! Имам приятел с D16Z6 с къса кутия и на 14-ки и скоро се потгонихме и не можа да ме настигне и със сантиметър ....толкова от мен! Поздрави на всички! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #28 Отговорено 10 Ноември, 2015 (Редактирано) Род строка на д16 и д15 е различен и предлага по добър респонс на д15. Не случаино икономика и д15б са с почти идентичен рот строк. Нерентабилен от страна консумативи и ремонти. Рико сори за спама ма е хубава тема за дискусия. Джапанесе знаеш ли зщо е измислен малкия витек д16з6? Редактирано 10 Ноември, 2015 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #29 Отговорено 10 Ноември, 2015 Да си земеш един мотор и да си сложиш главата на д15ката, а остананите части да разпродадеш на заблудени тунери за сетен път с излязла биела през блока. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове