Jump to content
swakke

Изхвърля антифриз през разш.съд

Recommended Posts

Колата е Хонда црв B20z1 147кс 1999г. , проблемът ми е следния-онзи ден колата почна да ми вдига температура и когато отворих капака видях , че в радиатора няма вода и всичката вода е в разширителния , съд долях му вода и се оправиха нещата с температурата но за известно време. тръгнах за София през целият път нямаше проблеми с температурата , но като пристигнах в София и започна да се покачва. Спях на една бензиностанция и беше станал същия проблем водата беше всичката в разширителния съд , а в радиатора нямаше. Долях му и всичко се оправи. Тръгнах да се прибирам за Сливен и на Пловдив спрях да хапна и когато отворих капака пак същия номер.Прибрах се до Сливен долях и вода и всичко сега е наред когато съм в града водата си е където трябва и колата не загрява.Сменил съм термостат ,капачка и радиатор.Кажете според вас какво може да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издухала гарнитура на главата.Термостата каква марка беше?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че berh или нещо такова.Забравих да напиша че горния маркуч на радиатора ми се струва доста надут.Антифриза не само че отива в разширителния съд ,а и започва да излиза от капачката му.

Редактирано от swakke

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи най-вероярно е духнала гарнитурата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А горе-долу колко излиза смяната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво точно ще сменяш.Ако е само гарнитура около 200лв предполагам.Но ако сменяш и сегменти и гумички предполагам около 500лв.Но немога да кажа със сигурност. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо смени капачката на разширителя с нова .

Познавам човек който зареди капачка от 3лв. прави 2 пъти ремонт на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше първото нещо което направих.Купих капачка made in japan за 18лв.Качих се на магистралата за проба и ефект няма.Май ще се отваря двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура е колега съжалявам да го кажа но това е. Излизам от тоя проблем.Отварях мотора на хрв 105 коня за сегменти смених ги и се поциганих за шлайф за 20 лв затворих я като само сложих нова гарнитура резултата на дълго надува в града е ок. Отворих пак, Дадох я за пълна ревизия отмъкнаха ми 160 кинта за труд напасване шлайфане и проверка и засега вече да чукна на дърво 2000 км проблеми няма. 

Сегментите ми излязоха без цени за труд щото сам си ги правих към 200 лв(смених и биелните лагери че бяха позаминали) и главата още 160 труд и 40 гарнитура и гумички на клапани 30 лв и какво излиза двойната работа си стъпи към 5 стотака. Не искам да правя реклама но момчетата от балканпартс се оказват доста точни досега а доста неща съм купувал и съм доволен. 

Редактирано от Daniel™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще сменям само гарнитурата защото колата върви перфектно,не пуши,няма странични звуци.Е все пак като се отвори ако изкочи нещо ще се прави няма как.Проблем ли ще е ако я карам още един месец така?Защото сега съм финансово затруднен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще сменяш само гарнитура,НЕ шлайфай клапаните.Не е проблем да я караш,но все пак гледай да е по възможност по малко.И наблюдавай маслото и антифриза,да не ги омеши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите ги шлайфах щото пускаха. Компресията беше леко ниска. НО шлайфай главата. Не прави като мен. Замери компресия преди да разглобяваш. Ако клони към 10тка възможно е клапаните да са за шлайф и да не са напълно плътни вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок.Ще замерим копресията преди да отворим двигатела.Имам и друг проблем.Сутрин започна да пали мн.трудно.Стартера върти и аха да запали и почва да тювка.5-6секунди работи на 100 -200 об като на 2-3 цилиндъра.и после всичко се нормализира.Сменил съм всичко по запалването-Кабели,свещи(вече са 8-9хил км.),капачка,палец,и бубина.Днес замерих температурния датчик на загрял мотор и показа 403 ома.Споделям това защотж мисля че има връзка с тежкото палене сутрин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с паленето най-вероятно е заради гарнитурата.Вкарва ти вода в някой от цилиндрите и затова така прекъсва.Провери си маслото дали не се е вдигнало и дали не се е пресекло.Провери си и водата в казанчето.Виж в най-скоро време да отваряш главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото го гледам всеки ден.Стои си на ниво и не е пресечено.И антифриза е нормален според мен, но ще отида да ми направят тест.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие.Днес майстора отвори главата и каза че има пробив на 3-ти и 4-ти цилиндър.Излезе че и водната помпа е протекла и за капак на всичко едната свещ не можеше да се развие и се скъса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне като се свалили главата лесно ще я извадите :) Реши ли какво точно ще правиш сега като я отвори? Всичко ли ще сменяш или само гарнитура?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само гарнитура ще сменям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам имай напредвид ,че майсторите не късат свещи.Има си начин за развиване на запекла свещ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам имай напредвид ,че майсторите не късат свещи.Има си начин за развиване на запекла свещ.

Може и да има ама явно моя човек не знае ☺

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех колата.Работи много добре и гладко в сравнение преди ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безаварийно каране ;) Колко пари ти излезе ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.Главата я шлайфаха.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...