swakke 54 #1 Публикувано 1 Октомври, 2015 Колата е Хонда црв B20z1 147кс 1999г. , проблемът ми е следния-онзи ден колата почна да ми вдига температура и когато отворих капака видях , че в радиатора няма вода и всичката вода е в разширителния , съд долях му вода и се оправиха нещата с температурата но за известно време. тръгнах за София през целият път нямаше проблеми с температурата , но като пристигнах в София и започна да се покачва. Спях на една бензиностанция и беше станал същия проблем водата беше всичката в разширителния съд , а в радиатора нямаше. Долях му и всичко се оправи. Тръгнах да се прибирам за Сливен и на Пловдив спрях да хапна и когато отворих капака пак същия номер.Прибрах се до Сливен долях и вода и всичко сега е наред когато съм в града водата си е където трябва и колата не загрява.Сменил съм термостат ,капачка и радиатор.Кажете според вас какво може да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 1 Октомври, 2015 Издухала гарнитура на главата.Термостата каква марка беше? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #3 Отговорено 1 Октомври, 2015 (Редактирано) Мисля че berh или нещо такова.Забравих да напиша че горния маркуч на радиатора ми се струва доста надут.Антифриза не само че отива в разширителния съд ,а и започва да излиза от капачката му. Редактирано 1 Октомври, 2015 от swakke Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #4 Отговорено 1 Октомври, 2015 Значи най-вероярно е духнала гарнитурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #5 Отговорено 1 Октомври, 2015 А горе-долу колко излиза смяната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #6 Отговорено 1 Октомври, 2015 Зависи какво точно ще сменяш.Ако е само гарнитура около 200лв предполагам.Но ако сменяш и сегменти и гумички предполагам около 500лв.Но немога да кажа със сигурност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #7 Отговорено 1 Октомври, 2015 Ок.благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #8 Отговорено 2 Октомври, 2015 Първо смени капачката на разширителя с нова . Познавам човек който зареди капачка от 3лв. прави 2 пъти ремонт на мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #9 Отговорено 3 Октомври, 2015 Това беше първото нещо което направих.Купих капачка made in japan за 18лв.Качих се на магистралата за проба и ефект няма.Май ще се отваря двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #10 Отговорено 4 Октомври, 2015 (Редактирано) Гарнитура е колега съжалявам да го кажа но това е. Излизам от тоя проблем.Отварях мотора на хрв 105 коня за сегменти смених ги и се поциганих за шлайф за 20 лв затворих я като само сложих нова гарнитура резултата на дълго надува в града е ок. Отворих пак, Дадох я за пълна ревизия отмъкнаха ми 160 кинта за труд напасване шлайфане и проверка и засега вече да чукна на дърво 2000 км проблеми няма. Сегментите ми излязоха без цени за труд щото сам си ги правих към 200 лв(смених и биелните лагери че бяха позаминали) и главата още 160 труд и 40 гарнитура и гумички на клапани 30 лв и какво излиза двойната работа си стъпи към 5 стотака. Не искам да правя реклама но момчетата от балканпартс се оказват доста точни досега а доста неща съм купувал и съм доволен. Редактирано 4 Октомври, 2015 от Daniel™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #11 Отговорено 5 Октомври, 2015 Аз ще сменям само гарнитурата защото колата върви перфектно,не пуши,няма странични звуци.Е все пак като се отвори ако изкочи нещо ще се прави няма как.Проблем ли ще е ако я карам още един месец така?Защото сега съм финансово затруднен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #12 Отговорено 5 Октомври, 2015 Щом ще сменяш само гарнитура,НЕ шлайфай клапаните.Не е проблем да я караш,но все пак гледай да е по възможност по малко.И наблюдавай маслото и антифриза,да не ги омеши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #13 Отговорено 6 Октомври, 2015 Моите ги шлайфах щото пускаха. Компресията беше леко ниска. НО шлайфай главата. Не прави като мен. Замери компресия преди да разглобяваш. Ако клони към 10тка възможно е клапаните да са за шлайф и да не са напълно плътни вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #14 Отговорено 7 Октомври, 2015 Ок.Ще замерим копресията преди да отворим двигатела.Имам и друг проблем.Сутрин започна да пали мн.трудно.Стартера върти и аха да запали и почва да тювка.5-6секунди работи на 100 -200 об като на 2-3 цилиндъра.и после всичко се нормализира.Сменил съм всичко по запалването-Кабели,свещи(вече са 8-9хил км.),капачка,палец,и бубина.Днес замерих температурния датчик на загрял мотор и показа 403 ома.Споделям това защотж мисля че има връзка с тежкото палене сутрин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #15 Отговорено 7 Октомври, 2015 Проблема с паленето най-вероятно е заради гарнитурата.Вкарва ти вода в някой от цилиндрите и затова така прекъсва.Провери си маслото дали не се е вдигнало и дали не се е пресекло.Провери си и водата в казанчето.Виж в най-скоро време да отваряш главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #16 Отговорено 8 Октомври, 2015 Маслото го гледам всеки ден.Стои си на ниво и не е пресечено.И антифриза е нормален според мен, но ще отида да ми направят тест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bzarkov 4 #17 Отговорено 24 Октомври, 2015 провери си радиатора за запушвене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #18 Отговорено 5 Ноември, 2015 Малко развитие.Днес майстора отвори главата и каза че има пробив на 3-ти и 4-ти цилиндър.Излезе че и водната помпа е протекла и за капак на всичко едната свещ не можеше да се развие и се скъса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #19 Отговорено 5 Ноември, 2015 Поне като се свалили главата лесно ще я извадите Реши ли какво точно ще правиш сега като я отвори? Всичко ли ще сменяш или само гарнитура? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #20 Отговорено 5 Ноември, 2015 Само гарнитура ще сменям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #21 Отговорено 6 Ноември, 2015 Ам имай напредвид ,че майсторите не късат свещи.Има си начин за развиване на запекла свещ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #22 Отговорено 6 Ноември, 2015 Ам имай напредвид ,че майсторите не късат свещи.Има си начин за развиване на запекла свещ.Може и да има ама явно моя човек не знае ☺ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #23 Отговорено 10 Ноември, 2015 Днес взех колата.Работи много добре и гладко в сравнение преди ремонта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #24 Отговорено 10 Ноември, 2015 Безаварийно каране Колко пари ти излезе ремонта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #25 Отговорено 10 Ноември, 2015 490лв 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #26 Отговорено 10 Ноември, 2015 Да.Главата я шлайфаха. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове