M. Petrov 0 #1 Публикувано 30 Септември, 2015 Здравейте колеги, имам един проблем, който направо ми скъса нервите вече. Така първо колата е Хонда цр-в 1 ген. 147кс. автоматик десен волан. Та проблема е ,че когато се движа по равен път в населени места с равномерна скорост (нито подавам нито отнемам газта) се получават вибрации по цялото купе (понякога направо тресе) и се случва само като карам с 40 до 70 км.ч и като отнема леко педала спира или като подам газ. Немога да разбера от какво е смених: шарнири (TRW), биалетки, горни шарнири, вътрешно ляво каре(дясното уж е добре), ляв тампон на двигател (долен), кормилни накрайници, гумите са чисто нови Vredestein quatrack(балансирани ест.). Отзад дифа има масло проверявах макар, че леко привива като завия рязко, но ще сменя маслото. Моля помагайте!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 30 Септември, 2015 На равна гас, трябва да е кутията мисля, след нещата които си изброил. Ако беше по кардана щеше да е на ускорение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #3 Отговорено 1 Октомври, 2015 (Редактирано) Моя кардан тресеше от 60 до 130км постоянно не само при ускорение.След смяна на задното каренце се оправи Редактирано 1 Октомври, 2015 от swakke Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M. Petrov 0 #4 Отговорено 1 Октомври, 2015 Добре ако предположим, че е кутията не трябва ли да има някакви други признаци. Досега не съм забелязал никакъв проблем нито при смяна на скорости, нито при рязко ускорение сменя много плавно. За кардана дали ще е удачно да го махна и да видя дали прави така без него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #5 Отговорено 1 Октомври, 2015 Това е истинската проба И аз само предполагам, не твърдя че е кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Миташкина 0 #6 Отговорено 1 Октомври, 2015 Колега, карам същата хонда и като я купих нямаше кардан. Карах я известно време докато й сложа кардан и нямаше никакви грижи. Сваляй смело и пробвай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #7 Отговорено 1 Октомври, 2015 Но преди да го свалиш, му бележи положението! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M. Petrov 0 #8 Отговорено 1 Октомври, 2015 Май няма да има смисъл да махам кардана. Днес забелязах, че тресе само на 4та предавка и между 1700 и 2100 об. м на другите предавки не го прави, а и също като задействам копчето на О/Д също не го прави. Май ще излезе нещо със скоростната , обаче в Силистренско нямам представа къде да закарам Хондата да я видя. Тука за едни накладки им нямам вяра пък за автоматична скоростна кутия незнам. Имам едно момче (майсторче) в предвид и утре ще ходя до Силистра, че съм на изпит за C+E и след това ще го посетя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #9 Отговорено 1 Октомври, 2015 Можеш да идеш до Русе. Там е колегата Маркони Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #10 Отговорено 2 Октомври, 2015 100 ама направо 200% КАРДАН! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M. Petrov 0 #11 Отговорено 2 Октомври, 2015 Не е от кардана днес го махнах и пак така. Незнам не ми бие на скоростна това като че ли на нещо разбито докарва и точно когато двигателя е в покой почва да играе. Другата седмица ще хода до Русе и може да я закарам там някъде. Ще видя колегата за тоя пич Маркони дали ще може да я види, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M. Petrov 0 #12 Отговорено 5 Октомври, 2015 Хора друга муха ми влезе в главата сега, как мислите дали може да е от лагера на полуоската, защото лявото каре беше наистина много разбито и при ускорение предницата трепереше. Логично е от толкова вибрации полуоската да разбие първо този лагер, защото вътрешното каре влиза първо в него и после към скотостната кутия пък и аз съм глупак, защо не го смених като беше разглобена колата. Един "селкски: майстор ме наведе на тази идея, защото каза там на някаква друга кола от разбит такъв лагер тресяла предницата само на определена скорост( обороти), точно както моята. Сега го поръчвам да го сменя, някой сменял ли го е да каже дали трябва да махам черупката или ще мога на място да го махна, че болчетата са на такова мястя чеее... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobby1177 0 #13 Отговорено 22 Октомври, 2015 (Редактирано) Ето нещо за CRV 2015. Не знам дали не може да важи и за др модели. https://youtu.be/L9j3hWAp3UA Sent from my SM-G900H using Tapatalk Редактирано 22 Октомври, 2015 от Bobby1177 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M. Petrov 0 #14 Отговорено 22 Октомври, 2015 След консултация с колегата Маркони от Русе, проблема най- вероятно е от скоростната кутия. Най- вероятно феродото на диска на 4та предавка си заминава и преплъзва. След като смених 3 литра от маслото ми се струва , че понамаля тресенето и сменя скоростите доста по- плавно. Ето малко снимки от смяната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове