Jump to content
potter

FR-V съвети при избор на употребяван автомобил

Recommended Posts

Кое масло искаш да смениш на автом. скоростна кутия ли, aко е там това не е маслото. Посоченото масло е за 4WD системата. Да не бъркам FRV нали няма задно и не е 4х4.

Ако е при завиване и въртене ляво дясно търси проблем в кормилата рейка,пак незнам дали е при теб хидравлична или електрическа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, CARPERA написа:

Кое масло искаш да смениш на автом. скоростна кутия ли, aко е там това не е маслото. Посоченото масло е за 4WD системата. Да не бъркам FRV нали няма задно и не е 4х4.

Ако е при завиване и въртене ляво дясно търси проблем в кормилата рейка,пак незнам дали е при теб хидравлична или електрическа.

   

 Sorry...  :huh:Не е 4x4.....

 

 Май ще да   е това  https://www.akr-performance.de/p/honda-hintere-differential-flussigkeit-dpsf-08293-999-01HE?gclid=Cj0KCQjwz6PnBRCPARIsANOtCw299esolrhGeAYycafPPCI7yAYl6lq-TqqMlO4bRAivqmMxNzP0JIsaApUoEALw_wcB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти нямаш диференциал, обади се на Маркони той е виждал колата скоро и би могъл най добре да прецени от какво може да е този шум. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нещо се бъркаш ти нямаш диференциал както каза колегата и ти сам второто масло не е  то пак е за 4х4. 

Обясни къде искаш да смениш и какво те кара да търсиш.

Другаде където може да имаш масло е кормилата рейка ако е хидравлична. 

От снимките които си качил е хидравлична казанчето над това с синята капачка

IMG_20180814_125428.thumb.jpg.76c5f062c408faadfe7cd5695b1dfe67.jpg.jpeg.f4e5ef8b4088d8a7213362a1b5e5bceb.jpeg

 

И маслото е 

78499f29533ac817f95ef97a46b41a72-3_adefceb90833d1e0c37bbb69c0001fcf.thumb.jpeg.173f80db87bfe65c36f450e706be5001.jpeg

Тово е розфасовка от 330мл и е за опресняване на системата има я в аto24,за да се смени цялото стига 1л.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Благодаря ви, колеги !

 

 Намерих случайно , тук във форумът ни, един списък на нещата за правене след покупка на Хонда втора ръка... И се сетих, че  не съм правил ,, смяна масло диференциал" , и  се запитах   дали да не го направя скоро... !? :confused:      А, това дали имам  изобщо диференциал, си е друга тема...?:blush::D

 Маслото на хидравличната рейка, вече го опресних малко...  Ще го сменя изцяло  и него, но след 1 месец!

Освен описаният по-горе  проблем със свиренето на бавна скорост, за сега Хондата ме прави щастлив...

Наложи се да пренасям багажа на 8 деца и 2 възпитатели от  детската ни градина, че бяха на 5 дневна екскурзия... И направо не повярвах, колко много багаж може да влезе в това FR-V !!! :worthy:

  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя Хонда  си видял ,явно те бърка  думата диференциал  при теб това е само автоматичната скоростна кутия. Други масла са в хидравликата . От снимката ти виждам казанчето на спирачките там също е важно за автоматика,да се смени изцяло чрез източване от всеки спирачен апарат.

Заведи я пак при Маркони да види от къде е това свирене може да е някоя оптяжна ролка на някой агрегат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Благодаря ти  Carpera,

 

имам уред (тестер )за измерване годноста  на спирачната течност, и той си свети за сега в  зелено...!;)

 Колата ще я  карам скоро да я видят от къде идва виенето...  Но предполагах, че някой от вас, вече е имал с FR-V автоматика тези ,,приключения"...

 На тукашните майстори, малко им нямам доверие в коректността... :whip::angel:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уреда мери това което е в казанчето тъй като системата няма циркулация,  а долу в апарата е в пъти по зле.Аз правя така на всеки две години източвам през апаратите,нищо работа а и 10лв за течност не ме събарят. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях забравил да ви спомена за проблемът с виенето: оказа се от накладките отпред вляво, че не се бяха,, "сработили "добре...! И липсваха едни малки метални скобички, които явно в датският сервиз, не са ги сложили обратно.... Сега всичко е наред! 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...