okokorekokes 27 #1 Публикувано 5 Септември, 2015 Здравейте колеги разрових се из форума не намерих нещо по моя въпрос и за това пиша , карам сивик 6-та купе с двигател d16y7 с газово правих основен ремонт , сменях сегменти NPR, bielni lageri АЦ делцо, гумички на клапаните обаче не знам марката, гарнитура на главата на картета и на капака на клапаните след ремонта карах нормално около 2000 км. и после почнах да си е ръчкам и за 10000 км. ми изгори около 1.5 литра масло обаче след около 5000 км след смяната започна да ми гори доста масло на 1000 км. около 1.5 литра , по бронята и задния ми капак е опушен колата се кара предимно извън града и на ден минавам около 150 км. дим от ауспуха няма, възможно ли е да е от калпави гумички на клапаните , нагар по свещите и ламбда сондата няма , та от какво може да е тоя разход на масло а маслото с което карам е вайко 10w40 полусинтетика. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #2 Отговорено 5 Септември, 2015 Нещо не е направено както трябва хонда гори масло от сегменти видя ли за лушт на буталата правилно ли нареди сегментите ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #3 Отговорено 5 Септември, 2015 За луфтове не съм мерил а ключовете на сегментите са срещу положни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM as Fuck 15 #4 Отговорено 5 Септември, 2015 С тея алуминиеви блокове едно прегряване води до едни такива деформаций на цилиндрите '(мерил ли си ги?) другия вариянт да са изпаднали гумичките , водачи не хондите ама знае ли човек .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #5 Отговорено 5 Септември, 2015 Огледах за теч и установих че е тякло бая от гарнитурата на картера, понеделник ще е сменя и след това ще пиша резултата на разхода на мнасло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 5 Септември, 2015 Сегменти никога не се редят срещуположно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivko_1 67 #7 Отговорено 5 Септември, 2015 Сегменти никога не се редят срещуположно.Сега беше момента да кажеш как е правилно... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 5 Септември, 2015 (Редактирано) 1копресионен ключа сочи първи всмукателен клапан, втори сочи втори всмукателен. Първи маслосъбиратен пръстен първи изпускателен, втори сочи втори изпускателен. Броиш сегменти от челото на доло клапани за цилиндъра от дясно на ляво. Стрелката на буталата сочи ангренажа. Редактирано 5 Септември, 2015 от fenabg 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #9 Отговорено 5 Септември, 2015 колеги това ми е оригиналния номер На Хонда сегменти 13011-PM3-004 искам да си взема npr но някой може ли да ми каже точния номер Благодаря Ви.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 5 Септември, 2015 (Редактирано) Какво им е странното? Редактирано 5 Септември, 2015 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #11 Отговорено 6 Септември, 2015 Сегменти никога не се редят срещуположно. Е не е баш никога . Никога е само при бензинките, при дизела винаги се редят на 180 градуса . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #12 Отговорено 6 Септември, 2015 колеги това ми е оригиналния номер На Хонда сегменти 13011-PM3-004 искам да си взема npr но някой може ли да ми каже точния номер Благодаря Ви.. Сигурен ли си, че това ти е номера ? Тези са за Д15 а в аватара ти гледам се мъдрят все Д14- ски . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 6 Септември, 2015 (Редактирано) Зависи коя д14ka. Повечето карат 1.2/1/2.8 сегмети и по редко 1.5/1.2/2.8 Писах му на колегта че имам ма тои ще си купува от еврото явно. Редактирано 6 Септември, 2015 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #14 Отговорено 6 Септември, 2015 Колега за D14Z4 Става въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #15 Отговорено 6 Септември, 2015 Буталата са p2je сиреч 1.5/1.2/2.8 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #16 Отговорено 6 Септември, 2015 Сиреч тези npr SWH30365ZZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1667 #17 Отговорено 6 Септември, 2015 (Редактирано) @ Mitkoto_tt Ако не греша: Top ring - 1.2 (дебелина, мм) / 2.8 (или 2.75) (широчина, мм) в зависимост от това дали пръстена е Riken или Teikoku Second ring - 1.5 (дебелина, мм) / 3.2 (широчина, мм) Oil Ring - 2.8 (дебелина, мм) / 2.8 (широчина, мм) Най-добре си премери широчината и дълбочината на каналите на буталото и тогава реши! Изборът ти е между: NPR SWH30365ZZ, които за мен е по-неудачния, защото top ring е на 2.7 мм., а 100 % имаш износване на канала, т.е. станал е по-широк. NPR SWH30362ZZ, за мен лично по-добрия, защото top ring е на 2.8 мм. Редактирано 6 Септември, 2015 от emod 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1667 #18 Отговорено 6 Септември, 2015 В допълнение към горния ми пост: fenabg е написал по-горе, че има разлика в сегментите и е посочил каква е! Най-добре си премери широчината и дълбочината на каналите на буталото и тогава реши! Моята D15Z8 е с P2J бутала, но забележи, сегментите и са 1, 1.2, 2.8 (дебелина) и 2.6, 3.0, 2.8 (широчина). Смених ги преди около месец. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 430 #19 Отговорено 6 Септември, 2015 D14Z моторите не са ли с PHXG бутала? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #20 Отговорено 6 Септември, 2015 това което виждам из форумите че буталата на D14Z2/D14Z4 са PHxg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #21 Отговорено 7 Септември, 2015 Сиреч тези npr SWH30365ZZ Сиреч, онези дето беше написал първоначално, маслените сегменти щяха да си се разкарват надолу- нагоре из буталото и да се чудиш после, защо след основен ремонт продължава да гори масло . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #22 Отговорено 8 Септември, 2015 колеги това ми е оригиналния номер На Хонда сегменти 13011-PM3-004 искам да си взема npr но някой може ли да ми каже точния номер Благодаря Ви.. Сигурен ли си, че това ти е номера ? Тези са за Д15 а в аватара ти гледам се мъдрят все Д14- ски . За D14Z4 това ми излезна като номер от шасито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #23 Отговорено 22 Септември, 2015 (Редактирано) 1копресионен ключа сочи първи всмукателен клапан, втори сочи втори всмукателен. Първи маслосъбиратен пръстен първи изпускателен, втори сочи втори изпускателен. Броиш сегменти от челото на доло клапани за цилиндъра от дясно на ляво. Стрелката на буталата сочи ангренажа. фена тези ключове според тебе не са ли правилно наредени Редактирано 22 Септември, 2015 от Mitkoto_tt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #24 Отговорено 22 Септември, 2015 Е виш кво съм писал па виш кво е рисувано и пак пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #25 Отговорено 22 Септември, 2015 Виждам но никъде не можах да видя твоето твърдение .. на практика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #26 Отговорено 22 Септември, 2015 Като не го виждаш събирай си колата както знаеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #27 Отговорено 22 Септември, 2015 Добре само питам .... Значи така се събира буталото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #28 Отговорено 10 Октомври, 2015 Зависи коя д14ka. Повечето карат 1.2/1/2.8 сегмети и по редко 1.5/1.2/2.8 Писах му на колегта че имам ма тои ще си купува от еврото явно. Фена пред мене са оригиналните сегменти 1,2 1,5 2,5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове