OurChoice 0 #1 Публикувано 17 Август, 2015 Здравейте,та имам следния проблем. Купих си Honda Civic 1.7 CDTI(4EE2) 2005г. 7-ма генерация преди по-малко от месец и ми прави впечатление, че колата не загрява. Тази вечер на прибиране карах 7км., а колата загря толкова ( снимката(№1) ще бъде най-отдолу), а като загрее температурата не пада повече и стрелката си стои само на това място, дори и на магистралата(снимка(№2)пак отдолу). Въпроса ми е къде е проблема, ако има такъв. П.П. Съмненията ми са в термостата, но реших да се допитам и до форума.Снимка №1Снимка №2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 17 Август, 2015 Така като гледам ,мисля че нямаш никакъв проблем . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pavel_rx8 0 #3 Отговорено 17 Август, 2015 и моята стои като на втората снимка, може би една идея по към средата ама и да има разлика е малка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sv3tlio 71 #4 Отговорено 17 Август, 2015 При мен ( 6 gen, 90 hp ) стрелката стои по средата. Веднъж беше започнала да се движи по-странно - примерно я карам известно време и не стои по средата а по-надолу. В един момент като карах София-Варна не помръдна от най-долното положение през целия път и на другия ден я заведох на ремонт. Смениха ѝ термостата ( около 28 лв ми взеха ) и се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sinsoul 1 #5 Отговорено 18 Август, 2015 (Редактирано) При мен стрелката винаги стои като на снимка 2 сивик д16в1 и е загряла явно проблема е в таблото.. Редактирано 18 Август, 2015 от sinsoul Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #6 Отговорено 18 Август, 2015 Нормалното положение на стрелката при напълно достигната работна температура при 7-ма Сивик e малко под средата. Почти като на Снимка 2, но 1-2 милиметра по-нагоре. Към колегата, автор на темата - провери си термостата и ако не затваря плътно или не си сигурен за състоянието му, смени го с нов, оригинален. В това топло време сега не би трябвало да ти загрява бавно колата, въпреки че дизелите винаги си загряват бавно (това и други фактори ме отказаха от избора на такъв ДВГ за градска кола особено в студените месеци). Моята сега лятото загрява напълно за не повече от 3 - 4 минути (D16V1) и заковава стрелката на гореописаното място докато не угася мотора. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #7 Отговорено 19 Август, 2015 И аз от няколко дена имам такава Хонда стрелката седи като на снимка 2 ,момчето което я взех каза че така трябва да седи и на този двигател работната температура е 82 градуса Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #8 Отговорено 19 Август, 2015 (Редактирано) Хайде не се филмирайте. Точно там си стои стрелката при загрял автомобил. Имам букса OBD II - тази позиция на стрелката отговаря на 85-88оС при движение, без значение дали изкачваш Шипка или слизаш винаги температурата се движи в тези граници. Редактирано 19 Август, 2015 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #9 Отговорено 19 Август, 2015 Аз съм имал само японски но за пръв път хонда и за това питах продавача иначе термостата видях че е наред щом не спада по енерция Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове