Jump to content
OurChoice

Незагряваща Honda Civic 7-ма генерация

Recommended Posts

Здравейте,
та имам следния проблем. Купих си Honda Civic 1.7 CDTI(4EE2) 2005г. 7-ма генерация преди по-малко от месец и ми прави впечатление, че колата не загрява. Тази вечер на прибиране карах 7км., а колата загря толкова ( снимката(№1) ще бъде най-отдолу), а  като загрее  температурата не пада повече и стрелката си стои само на това място, дори и на магистралата(снимка(№2)пак отдолу). Въпроса ми е къде е проблема, ако има такъв. 

П.П. Съмненията ми са в термостата, но реших да се допитам и до форума.

Снимка №1
11909677_427314697470376_1600787857_n.jp
Снимка №2
11911776_427314887470357_2004807251_n.jp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам ,мисля че нямаш никакъв проблем .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моята стои като на втората снимка, може би една идея по към средата ама и да има разлика е малка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ( 6 gen, 90 hp ) стрелката стои по средата. Веднъж беше започнала да се движи по-странно - примерно я карам известно време и не стои по средата а по-надолу. В един момент като карах София-Варна не помръдна от най-долното положение през целия път и на другия ден я заведох на ремонт. Смениха ѝ термостата ( около 28 лв ми взеха ) и се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен стрелката винаги стои като на снимка 2

сивик д16в1 и е загряла явно проблема е в таблото..

Редактирано от sinsoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормалното положение на стрелката при напълно достигната работна температура при 7-ма Сивик e малко под средата. Почти като на Снимка 2, но 1-2 милиметра по-нагоре. 

 

Към колегата, автор на темата - провери си термостата и ако не затваря плътно или не си сигурен за състоянието му, смени го с нов, оригинален. В това топло време сега не би трябвало да ти загрява бавно колата, въпреки че дизелите винаги си загряват бавно (това и други фактори ме отказаха от избора на такъв ДВГ за градска кола особено в студените месеци). Моята сега лятото загрява напълно за не повече от 3 - 4 минути (D16V1) и заковава стрелката на гореописаното място докато не угася мотора.

 

Поздрави! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз от няколко дена имам такава Хонда стрелката седи като на снимка 2 ,момчето което я взех каза че така трябва да седи и на този двигател работната температура е 82 градуса

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде не се филмирайте. Точно там си стои стрелката при загрял автомобил. Имам букса OBD II - тази позиция на стрелката отговаря на 85-88оС при движение, без значение дали изкачваш Шипка или слизаш винаги температурата се движи в тези граници.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имал само японски но за пръв път хонда и за това питах продавача иначе термостата видях че е наред щом не спада по енерция

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×