Jump to content
paruchev

Няколко въпроса за проблемчета с ЦРВ 2000-та 147 коня.

Recommended Posts

post-26236-0-68014700-1437233531_thumb.jpg

 

Надявам се да се е показала снимката, първия ми проблем е маркуча от радиатора към главата, подул се е в областта към главата, а където влиза в радиатора съвсем леко сълзи антифриз, бях днес при майстора ми, каза, че маркуча е за смяна. Някой знае ли от къде мога да взема нов такъв маркуч освен от Хонда, защото там ми искат 61 лева за него и щял да дойде след около 10-12 дни, а на мен колата ми трябва, а майстора ми каза мн да внимавам. 

Така вторият дразнещ проблем е като натискам педала на газта в началото леко скърца, някаква идея от какво може да е и как да го оправя?

 

Третия проблем като си карам количката по равно се чува един много тих свирещ шум като се заклати купенцето, може и да не го определям точно, не скърца а свири, така ритмично и продължително.. Някой да каже нещо, много тихо се чува ама ме дразни. Мерси предварително.

post-26236-0-68014700-1437233531_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и още един въпрос, като карам и като спра колата и я изключа , като тръгна към задницата ми намирисва на гориво, не виждам да тече от някъде бензин и не мога да разбера защо мирише, като отвия капачката на резервоара свисти, все едно вакум е хванала, нормално ли е това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога само да споделя, че капачката на резервоара свисти винаги когато я отварям и аз. Така беше при VTI-то преди. Мисля, че е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Отиди в първата морга и си вземи един маркуч от ЦРВ, до сега не съм чул някои да има твоя проблем с маркуча така че и втора ръка да е ще надживее колата. Като го смениш вече ползваи хубави скоби които се стягат, - казах хубави!!! не кви да е китаиски боклуци правени от капачки за буркани. В момента си с оригиналните  които колегата преди мен се опитва да те накара да стегнеш (ако тва са снимки на твоята кола де) :D

Капачката е нормално да съска, и обърни внимание винаги ли ти мирише на бензин,като слезеш от колата?

Педала ан газта ще се надупиш долу и ще напръскаш с няква смазка белким спре :) Аме не с ВД с него ефекта е кратък то не е смазка, друго ползваи. А тва свистене като се заклати колата .................  май или не го определяш и описваш добре или незнам някои ще може ли да ти отговори за него, от кво ще свисти като се клати, аз примерно чувам как съскат амортесорите на тоиоатата като минавам легнал полицаи ама на хондата не се чуват.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами почти винаги мирише, слабичко де това е само докато я изключа после не мирише, колата я карам на газ иначе. Снимките са на моя двигател, преди да му сложа инжекциона. А за свиренето някой предположение има ли , предполагам, че е нещо от окачването но...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... като отвия капачката на резервоара свисти, все едно вакум е хванала, нормално ли е това?

Не е нормално това, а причини много!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега да питам, някой сменял ли е въпросния маркуч, питането ми е ако махна двете скоби, за да сложа новия, дали ще протече антифриз от някъде, защото гледах едно клипче как сменят на една кола и съвсем леко капна, но не е изтекъл?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдамм не е за мен значи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сериозно ли му предлагаш да направи целия тоя цирк? :)

Към кокегата : - смяната на тоз маркуч е елементарна не се излагаи запрятаи ръкави. Ще изгубиш 200 300 гр. махаш маркуча слагаш новия стягаш и си готов, наливаш антифриз до горе на радиатора и нищо не обезвъздушаваш, тя тва си го може сама. А ако не искаш да ти просълзи маркуча случаино преди монтажа можеш да го мацнеш от вътре тънко с грес после хем влиза мазно в накраиниците хем греста запича и уплътнява за течове. Тва е стар дападжииски трик :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това говоря, ама колегата ме вкара в някакъв филм...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз несъм майстор, но съм обезвъздушавал 2 Хонди досега. То няма нищо сложно. Както казват по горе, наливаш течноста, наливаш и в разпирителният съд и като загрее двигателя пускаш парното на топло да мине аантифриза и от там и готово. Така са ми казвали така съм правил и всичко си работи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма къде да му остане въздух при тая операция :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата процедура може само да ти загуби времето но не и да помогне. Ако беше фиат бих се съгласил с всички тези хватки и чалъми, но на тази хонда това е абсолютно безмислено. Дори да съм източил цялата система до капка после сямо наливам, паля и чакам да отвори термостата, гася, доливам в радиатора и тва е. Сляд няколко дни каране само я поглеждам иска ли още, но никога не е искала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде недейте да спорите ще избера соломоново решение, за да не ощетя никой от вас и ще отида на майстор. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луд ли си ве, по добре направи на колегата съветите но на мастор не ходи, че от тях не знаеш кво може да очакваш, я антифриз щи налее къвто има, я скоба няма стегне, я щи счупи предното стъкло и ще каже ми то така си беше :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тури си сам маркуча, не се излагай - на тоз жапонски москвич няма какво да му се чудиш :) Хвани си помощник и направи така - откачаш от едната страна и веднага помощника го вдига нагоре да не тече, междувременно ти пъргаво нахлузваш новия на мястото на стария и пак вирваш нагоре, да не тече (не, че няма да е изтекло вече квото има да изтича). После от другата страна вадиш стария, пъхаш новия и си готов. Доливаш антифриз или вода според каквото ти трябва и си готов.

 

А капачката на резервоара при първа фаза си съска яко, нормално е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вероятно ти е време да се научиш, че концентрираният антифриз се разрежда с вода. Човек се учи докато е жив, а? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейййй, големи споровее, маркуча го смених сложих един втора ръка за 10 лева, но не знам колко ще издържи, отделно съм поръчал нов оригинален от Хонда, ако на някой му трябва и има желание да си го смени да ми пише ако иска да го купи...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще изкара достатъчно ако капачката е ок :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...