stefan75 0 #1 Публикувано 15 Юли, 2015 Здравейте всички.Карам Акорд 1.6 i,1999 г,вече 7 години.Никога не съм имал проблем до миналата седмица,когато колата започна да забива.Ускорявам и като че ли и спирам горивото за секунда две!Реших че е моментно,но проблема продължи и стана много дразнещо.Започна ходене по сервизи.....Никой не може да ми даде адекватна преценка какво става.Смених безинова пимпа,налягането беше ниско-2.2 4 дни беше наред,след това пак заби.Отидох да ми чистят дюзите с ултразвук,пак забива.Смених бенз.филтър,въздушен също.Колата е само на бензин,няма газ.Моля за вашата помощ!Свещите са нови също.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 16 Юли, 2015 Изчисти си дросела,и пробвай с други кабели за свещите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan75 0 #3 Отговорено 16 Юли, 2015 Благодаря колега,но ако е от кабелите,не би ли трябвало да прекъсва пистоянно....?Има дни когато работи перфектно.Като реши да забива ,може цял ден да ми скъса нервите!Мисля си,да не би да вдига боклуци от резервоара като понамалее горивото.....Или пък новата помпа да не е качествена....Нищо не пише на нея,май е китайска.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #4 Отговорено 16 Юли, 2015 (Редактирано) Ако е китайска колега, аз не бих очаквал качество. Не обиждам китайците, просто са принудени да работят за без пари...за да е евтина една стока, и да има печалба по веригата, сметнете какъв материал е вложен, колко квалифицирана е работната ръка, и дали и какви пари са вложени в разработка, проверка на съвместимост, проверка на качество, и полеви тест. Замислете се преди да наказвате колите си, а и не само тях. Иначе и аз бих казал, че е възможно да е от свещите, ако не работят нормално би имал такъв ефект, както при теб. Редактирано 16 Юли, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan75 0 #5 Отговорено 16 Юли, 2015 Свещите са сменени преди две седмици.Даде ми ги мой приятел,ползвал ги е около 100 км на Нисан Примера.Същите са като моите.Работят добре,керемиден цвят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #6 Отговорено 16 Юли, 2015 Ако подаваш газ плавно и ускоряваш плавно прави ли ти този проблем? На какви обороти ти губи мощ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan75 0 #7 Отговорено 16 Юли, 2015 Да,някъде към 2500-3000.След като "забие"трябва да подам рязко газ и се оправя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 16 Юли, 2015 (Редактирано) Аз имам същия проблем от 3 седмици, но не е постоянен...става само когато рязко дам газ, отива на 3000, пада на 2500, след това на около 2000 и чак тогава почва да си набира нормално. Може и да се получава и докато карам нормално, но не го усещам така, може и горивото да е, а може и съвкупнпст от няколко неща. В момента нямям пари за диагностика. Може да е кабел към някоя свещ, може да не е добрс сместта в този момент...питах и Боби, той пък обясни че може дс е от нок сензора, който реже горивото ако засече опасна детонация, а може и да има нужда от настройки на еку.. Редактирано 16 Юли, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan75 0 #9 Отговорено 16 Юли, 2015 Какво е "еку" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan75 0 #10 Отговорено 16 Юли, 2015 Аз ходих да ми правят диагностика,казаха ми,че нищо няма да покаже.Досега такава Хонда не да успяли да прочетат.Обаждаха се в преставителството на Хондав Ср.Загора,отговора беше същия...Вече не знам какво да правя.А как се почиства въпросния дросел.....колега ме е посъветвал...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #11 Отговорено 17 Юли, 2015 Със бензин и парче плат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 17 Юли, 2015 Еку е платката, която управлява електрониката по двигателя. Ами аз ще ходя, но скоро няма да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan75 0 #13 Отговорено 17 Юли, 2015 Колеги,ходих да ми правят тест,и се оказа ,че има изгорели газове в охладителната система.Понеже един от механиците забеляза,че маркуча който влиза в радиатора е много корав и се подува.Възможно ли е това да е свързано със забиването на колата....?!!На мен някакси не ми се вярва да е повредена гарнитурата на главата.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #14 Отговорено 17 Юли, 2015 Възможно е, ако не е охлаждан добре двигателя и са се получавали детонации, вредни за двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan75 0 #15 Отговорено 20 Юли, 2015 Ходих на втори тест,нямало проблем с гарнитурата.Колата забива и на ниски обороти вече.Какво да правя,помогнете...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #16 Отговорено 20 Юли, 2015 (Редактирано) Смени си горивния филтър (ако имаш такъв), или си почисти резервоара. Според мен не ти достига гориво. Редактирано 20 Юли, 2015 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dachev 52 #17 Отговорено 21 Юли, 2015 Като е студена колата как се държи? И тогава ли има този проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan75 0 #18 Отговорено 23 Юли, 2015 Не,като е студена върви добре.Има един момент в който подавам газ,а тя заглъхва.Имам чувството,че като върна газта тръгва по-добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #19 Отговорено 23 Юли, 2015 Погледни в нета, има клипчета как се чисти дросел. Ето ти пример: https://www.youtube.com/watch?v=AuOBuNaHTeg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #20 Отговорено 26 Юли, 2015 (Редактирано) Ако имаш проблем с гарнитурата на главата би трябвало да загрява, също при първото запалване за деня (на студен двигател) може да прекъсва за няколко секунди. Иначе Акорда D16B6 трябва да се чете без проблем с оригиналния софтуер и адаптор. Трябва да се види ТПС, как си променя стойностите при плавно натискане на педала на газта. Също дали няма и смущения в MAP сензора. Работата на Ламбда сондата също трябва да се провери. Но за целта трябва да се закачи към софта и да се види какво става на празен ход и в движение когато се прояви проблема. Не,като е студена върви добре.Има един момент в който подавам газ,а тя заглъхва.Имам чувството,че като върна газта тръгва по-добре Проблема може да се дължи и на ламбда сондата. При много богата смес ЕКУ-то спира подаването на гориво, но без диагностика няма как да се установи. Поздрави! Редактирано 26 Юли, 2015 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan75 0 #21 Отговорено 27 Юли, 2015 Колеги,от 4-5 дни смених бензиностанцията.Колата върви отлично и не забива..От 7 год зареждам само от Лукойл.Налях висок октан v-power,и в момента нпмам никакъв проблем.Възможно ли е това по дяволите!!Възможно ли е да се продават фалшиви горива в най-известната бензиностанция в бг.....Вече полудях с тая кола,похарчих камара с пари за глуписти.Ще продължа да зареждам от Shell,и ако не забие повече,всичко е ясно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #22 Отговорено 27 Юли, 2015 Въпроса ти е излишен колега. Разбира се, че е възможно. Имам много близък в Англия. Вчера си говорихме и каза, "баче" брат ми се прибра с джипа до БГ, колата върви без проблем. На път от БГ към Англия, разхода се качил с 3л/100км, и колата се мъчела. Костов, депутатът, беше искарал каква химия ползват в Лукойл, откъдето идва почти целия петрол. Петрола е някаквп уникално долно качество, ще се раздвам поне да не убива двигателите ни, ясно е че тия горива нямат качества. Писал съм за горчивия ми опит с горивата в темата за горива. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове