St1kata 0 #1 Публикувано 10 Юли, 2015 Здравейте, нов съм във Форума. Искам да си купя Хонда 6 генерация и бих искал съвет на кой двигател да се спра. Искам да е с 4 врати. Разгледал съм в момента какво се продава и до момента съм се спрял на : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11397898852303394&slink=a225j5 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11436021666214740&slink=a225j5 и един нов внос http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11434386119486662&slink=a225j5 Бих се радвал да помогнете със някой съвет. Блгадораря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #2 Отговорено 10 Юли, 2015 (Редактирано) Английския сивик не е лош автомобил. До преди 2 седмици и аз като търсих кола и той конфигурираше в списъка ми. Бях се насочил точно към 1.6 125 hp, ама в последствие нещата се развиха така, че взех триврат икономик (1.5 114hp). Двата мотора са си различни доста, 1.6 е + за голямото купе на англичанката, ама си и гълта... Икономика от друга страна ще ти прави по-нисък разход на гориво като го караш спокойно, като го настъпиш си гълта и той, но пък и върви в този режим добре. Специално за тези 3 екземпляра, които си постнал ... тоя от автокъщата директно го отписвам (това си е мое мнение). Плевенската изглежда добре, ама е бита от градушка, преди фейслифта е, което не мисля, че е лошо де. Икономика от друга страна е по-нов с две години, има газов инжекцион ама мисля, че е на повече километри (съдя по износения волан, може и така да ми се струва от снимката). Разликата във вървежа между двата мотора си мисля, че не е голяма, но пък е добре като не я настъпваш да не ти харчи. Като допълнение мога да кажа, че ако икономика ти се струва слаб след време може да му се сложи 4-2-1 изпускателен колектор и ще се засили малко. Темата е доста обширна, но главно това е което знам аз. Карал съм 1.6 116hp, 1.5 114 hp и 1.6 125hp с доста доработки. Не вземай мнението ми за чиста монета, нека и другите колеги се изкажат по темата. Редактирано 10 Юли, 2015 от skuck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
v1per 0 #3 Отговорено 10 Юли, 2015 От 3те тази варненската изглежда най-добре, и аз така знам, че 1,5 е по икономичният варинат, а разлика във вървежа няма кой знае каква....а при положение е, че 1,5 има и оригинално газово.... изборът е ясен. Отиди на оглед, виж ги покарай, ако нямат много забележки и си кажеш това е моята кола.... не се колебай - сивиците са супер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #4 Отговорено 10 Юли, 2015 Здравей, колега. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11432815487906638&slink=a23th4 А за Японския вариант на 6та седан защо не се огледаш? 1.4 са вярно само, но икономията и надеждността са гарантирани. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #5 Отговорено 10 Юли, 2015 (Редактирано) Здравейте За Седана подкрепям с 2 ръце, и късмет с покупката. Ще се обоснова: за този вид Хонда повечето части са идентични с тези на Хечбека, и могат да се намерят при необходимост без проблеми. Има известни разлики само във вратите между Седана и Хечбека (и Купето). Иначе друго няма- един съвсем обикновен надежден автомобил от фамилията Honda. Поздрави Редактирано 10 Юли, 2015 от JoroHondata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #6 Отговорено 12 Юли, 2015 Не се занимавай с Ровер-и. Като искаш шеста с четири врати това са твоите обяви: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11432815487906638&slink=a2qjh0 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11435819143404860&slink=a2qjh0 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11432750910196259&slink=a2qjh0 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #7 Отговорено 12 Юли, 2015 С огромен риск да получа сериозен flame: K-серията на Rover е доста по-еластичен и с прилично теглене от ниски обороти, в сравнение с D-серията на Хонда. Само дето има проблем с духване на гарнитурата на главата, но уж това е решено с гарнитурата с метални втулки. Пък и Lotus може би не случайно ползват K-серия в своите Elise. Както и да е де, въпросните сивици, които си качил не са лоши, но цената им е като за фейслифтов сивик около 2000г. [flame suit: ON] Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #8 Отговорено 13 Юли, 2015 (Редактирано) Не се занимавай с Ровер-и. ...Kой каза, че "англичанката" е Ровър?! Аз викам, че е обратното!Това, че е една Хонда е сглобена, повтарям СГЛОБЕНА, не проектирана в Суиндън, прави ли я Ровър?! Колко от Хондите, сглобени в Суиндън, след фалирането на Ровър, са Ровър?! Отивам, доброволно, на кладата при Kwot, подкрепяйки мнението му, че Ровър К двигателите не са чак толкова зле. Виж, дали са по-добри от D серията на Хонда не смея да твърдя, защото не съм го пробвал лично. Не че не съм имал по едно и също време Ровър 416 с 16К двг,и Сивик 5-а с D15. По-късно Сивика бе сменен с Ровър 416 автоматик с D16Y3. п.п. В края на краищата, всъщност с това трябваше да започна, защо изобщо намесихте К двигателите на Ровър в темата за избор на Сивик 6-та?! Редактирано 13 Юли, 2015 от Krasi-mir 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #9 Отговорено 13 Юли, 2015 БАси цените за 17 годишни коли.Кво се случва 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #10 Отговорено 13 Юли, 2015 ^ Ровър майна, к'во да се прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #11 Отговорено 13 Юли, 2015 (Редактирано) Здравейте От личен опит мога да кажа, че между Седан 6 генерация и фастбека (сглобен в Англия) има известни разлики. Една от тях е например формата и вида на големите задни тампони. При Японскята Хонда те са по- тънки като форма и доста по- меки, докато за Англичанката са по- дебели като размери и много по- твърди. Ако си спомням правилно, Англичаните са сменили около 30 % от "конструкцията" на Хонда, за да може тя да се сглобява в Англия и да се продава в Европа. Но по- скоро е, че това са два съвсем различни модели на Хонда- фастбек и седан- от едни и същи години. Поздрави Редактирано 14 Юли, 2015 от JoroHondata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове