Jump to content
Syrkiovw

Проблем с Хонда Сивик 1.3

Recommended Posts

Здравейте! Колата има следният проблем,сутрин като е студена си пали веднага без да се налага да подавам газ,държи си ,850 оборота,но като загрее оборотите започват да падат и дори направо гасне,като тръгна да паля все едно върти напразно подавам гас и запалва но работи нестабило и ако не подавам газ пак изгасва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ако си е била наред преди, значи имаш мръсен карбуратор или някой вакуум скъсан. Ако си е била така, някой е пипал дроселовата клапа. И студена трябва да държи доста по-висока обороти, можеш да разгледаш и смукача как е. На бензин ли караш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колата е само на бензин,по принцип аз вчера я купих но нямаше никакви проблеми,дори минах 70 километра нямаше да падат обороти нямаше нищо,чак вечерта се появи това,започна да си вдига сама оборотите,след това като спра на някой СТОП,направо гаснеше,а на сутринта от четвърт пали,дори сега като я запаля тя се опитва да потръжа едни обороти но все едно нещо я кара да изгасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При студен мотор оборотите трябва да са над 1000, около 1200 - 300, като загрее трябва да паднат до 800. Според мен някой е барал нещо по дроселовата клапа, не знам при теб как е, ама на маздата ми имаше един "сензор", който отчита положението на клапата, отделно пък имаше един клапан, който се регулира, колко въздух да пуска на празен ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като за начало си вземи един спрей за почистване на карбуратори, около 10-13лв. е. Сваляш капака на филтъра (въздушния) и един подава газ от вътре, а ти пръскаш обилно карба, трябва да стане като нов (почти) но гледай да не загасне до де пръскаш, че после много трудно ще я запалиш. Провери си всички вакуми дали са наред.

При мен така беше до де бях със стария карб, и се оправи. 

Успех!

Редактирано от WAFFEN SS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш направи си свали карба и го почисти с бензин или нафта.

И аз съм пръскал със спрей (на Wurth за карбуратори и дросели), ама най ми хареса като го свалих, накиснах в бензин, потърках с мека четка и парцали. Жигльорчетата с тънка тел също. се минават в краен случай. Да не кажа, че стана почти като нов :)

Даже да съм си купил и един комплект за ремонт досега, ама няма като за моя Keihin баш.

 

Имай предвид ако правиш процедурата със спрея - после изрежи едни хубави високи обороти някъде на прав път, че да изгори мизериите ако са останали някъде по колекторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се мръсно стъпково моторче.. И взех да погледнах жилото на газта, беше много хлабаво та взех и го понатегнах малко,та работата се оправи държеше си 800 оборота, като беше топъл и 1200-300 на студен.. Но преди ден два пак започна така да ги губии като съм на едно място,мисля да взема да го смажа с нещо,някой да даде предложение как мога да го смажа и с какво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да кажеш къде, с какво и колко силно да се почука това стъпково моторче...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...