MilevUK 2 #1 Публикувано 18 Юни, 2015 Здравейте, Сега съм с кастрол 5в 30 и си похапва по малко масло. 2004 година 2.4 на 160 000 км е. Наскоро ми изпаднаха две туби Mobil1 eps 0w 40. Мисля да го сменя с това но въпроса е дали не е прекалено тънко и да го изяде и дали от тънкостта няма да се поразтропат лагери и да си отворя беля?Ето го маслотоhttp://www.halfords.com/motoring-travel/engine-oils-fluids/engine-oil/mobil-1-esp-0w40-engine-oil-5litre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #2 Отговорено 18 Юни, 2015 http://www.amazon.co.uk/Castrol-Magnatec-5W-30-Motor-151DB9/dp/B007ZNIJVWНаправих 6600км българия англия и обратно и да хапна 200-300грама. Не повече. Но за малко да я изпусна на градско паля я и правя максимум 10тина км и след няколко седмици забелязах че е на ниско ниво. Имам чувството че като я запаля студена си похапва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #3 Отговорено 19 Юни, 2015 За този модел се препоръчва 0W-20, като 0W-30, 5W-30, 0W-40, 5W-40 са все опции с намаляваща подходящност, но най-важна е честата смяна на маслото (8000-10000км и не през повече от година - което настъпи първо), иначе с времето се запушват маслените магистрали на двигателя и започват проблеми. Има писано по темата. Горенето на масло под литър за 10 000км може да се счита за нормално и не е повод за притеснение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #4 Отговорено 19 Юни, 2015 При K24 няма тънки магистрали, тоя проблем го има само при K20 в Акорд, ЦРВ и тн(изключваме Type R)Масово в чужбина карат 10W40 а на по назлобените 15W50/60 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #5 Отговорено 19 Юни, 2015 Еми тогава ще му езема една туба castrol 10w 40 а тия две туби масло ако някой ги иска с дизел да казва. Гарантирам за произхода от halfords съм ги взел е бележка не пазя защото мислех аз да го ползвам но са неотваряни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #6 Отговорено 19 Юни, 2015 Добре ще взема 5 30 още съм на почивка и финалното решение ще е другата седмица така че има време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 20 Юни, 2015 Еми тогава ще му езема една туба castrol 10w 40... Браво бе, ти реши да вземеш маслото, което не беше споменато никъде и на всичкото отгоре е полусинтетика...?!? Нямам думи. И като не е споменато значи не трябва да го взема ли ? И като е полусинтетично няма да маже двигателя ли, та чак и думи нямал . Ми нали в цяла америка само ти и още 2-3-ма карате синтека, всичко друго е на минерални, кое толкова те притеснява . Само 2 поста над твоя, колегата от Първомай със същата кола не само го е споменал, ами е писал, че в чужбина масово го карат . Отделно като отвориш аутодата (сервизна програма която се ползва в цял свят), за температурни пояси с над 20 градуса температури, си го дават този мотор да се кара и с 10/30, и с 10/40, стига да покрива клас SL/А1, А3 или А5, пък при нас сезона на дините вече започна . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #8 Отговорено 20 Юни, 2015 Айде сега без караници моля колеги. Въпроса беше че го карам с 5 30 а преди може би са му бутали 10 40 та за това да си похапва труден повечко та това 0 40 е по тънко чини ми се като водичка дали няма някой лагер да се поразхлопа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #9 Отговорено 20 Юни, 2015 0W40, при работна температура, не би трябвало да е по-"тънко" от 5W40, 10W40, 15W40, 20W40 и т.н. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #10 Отговорено 20 Юни, 2015 От това което прочетох двете числа са плътност при студен двигател и плътност при загрят(100 градуса). Общо взето май ще си похапва масло на студен двигател както си прави дано само не е повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #11 Отговорено 20 Юни, 2015 Благодаря ще рискувам. След някоя сруга седмица дано не пускам обява за к24 двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #12 Отговорено 21 Юни, 2015 Колега, тъй като се обръщаш към мен, аз лично карам с 5W30 полусинтетика, но това масло се предлага само в САЩ (колата ми е на 300 000 км). Също има 5W30 и 10W30 минерални, които също ги няма в БГ. Ами обръщам се към теб, защото точно ти си човека, дето "нямал думи", че колегата се е насочил към масло, което може да се кара по предписание . И понеже във втора тема вече твърдиш, че нещо го нямало в БГ, пак да те питам: Кажи ми колко тона 10W30 минерално масло ти трябва, да ти го пращам в америката, та дано накрая разбереш, че го има . Просто от много четене леко си се объркал и не знаеш къде да го търсиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове