niki50 10 #1 Публикувано 17 Юни, 2015 Колеги,ако някой има впечатление от Акорд 99г 147к.с. нека сподели.Колата е с типтроник и почти всички останали екстри,климатроник и т.н.Има ли слабости този модел и какви са те?Също има газова,загледал съм една и искам да събера информация от компетентни хора.Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #2 Отговорено 18 Юни, 2015 Карам такава от 11 год. и съм доволен. Освен консумативи, (вкл. предни дискове и амортесьори) за този период съм сменил следните неща: Предна ламбда сонда, меката връзка след изп. колектор, клеморед. Ремонтирал съм външните дръжки на задните врати и ел. антената -която накрая изкл. и сложих вътрешна. Претапицирах и тавана, щото увисна отзад преди 2 год. Имах теч в корм. рейка, който спрях с присадка, но си остана лекият луфт -с рециклиране не рискувах, тъй като е за по-износени. Извън градско харчи около 7л. / градско 12л. с А95 -няма газова. Другото е кеф и късмет. Покарай я и реши дали е твоят модел като усещане и тогава търси запазен екземпляр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #3 Отговорено 18 Юни, 2015 Благодаря ти,и на тази задните дръжки не отварят отвън,от вътре работят.Карах я ,добре вози,усещането е приятно.Навигацията също не работи,казва че някаква подсветка я няма,ама дали е така????????Направи ми впечатление стрелката на температурата,както си беше в работен режим,рязко падна до долу.Тоя тресна таблото с ръка и стрелката се вдигна,но не заема положение в средата ,а седи малко по надолу.Идеи някакви за тия кусури??! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #4 Отговорено 18 Юни, 2015 (Редактирано) На моя акорд, от както го имам винаги стои на 1,2 черти преди средата. Мисля че съм виждал в нета радиатор за акорд на който да пише 80С. Редактирано 18 Юни, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #5 Отговорено 18 Юни, 2015 Навигацията не (и няма да) работи в БГ. Положението на стрелката за темп. е нормално и винаги след загряване стои там. Сещам се че и термостат сменях преди няколко зими. Симптома е че при голяма скорост зиме стрелката слиза с няколко деления надолу, но тук явно иде реч за лош контакт някъде по веригата. Много по-лошо е че се оправя с удар по таблото (вероятна интервенция) Виж дали са наред възд. възглавници и дали работят всички функции от волана -в ляво аудиото, в дясно круиз контрола. Иначе возията си е достойна и ръждата не я яде, а мотор, кутия и окачване са образцови (ако е карана нормално, а дори и като Хонда). Дано предния е бил фен и я е поддържал, та да се радваш и ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #6 Отговорено 18 Юни, 2015 Под не работеща навигация имам впредвид ,че монитора не индекира нищо,тъмен екран!Имаше омасляване гарнитура капак и от маркуча на помпата на хидравликата също ,но това май е от скобата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6144 #7 Отговорено 19 Юни, 2015 Има един плъзгач, който затъмнява екрана до край, но не я мисли -няма да я ползваш. Друг е въпроса ако продавача ти продава кола с навигация и я вкл. в цената. Тогава тя трябва да работи, за което да има карта за БГ, а не само да хваща спътниците. Омаслявания са възможни, важно е да няма течове, все пак не е нова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #8 Отговорено 19 Юни, 2015 (Редактирано) Карам такава от 11 год. и съм доволен. Освен консумативи, (вкл. предни дискове и амортесьори) за този период съм сменил следните неща: Предна ламбда сонда, меката връзка след изп. колектор, клеморед. Ремонтирал съм външните дръжки на задните врати и ел. антената -която накрая изкл. и сложих вътрешна. Претапицирах и тавана, щото увисна отзад преди 2 год. Имах теч в корм. рейка, който спрях с присадка, но си остана лекият луфт -с рециклиране не рискувах, тъй като е за по-износени. Извън градско харчи около 7л. / градско 12л. с А95 -няма газова. Другото е кеф и късмет. Покарай я и реши дали е твоят модел като усещане и тогава търси запазен екземпляр. Моята е 1,8, 136 коня, карам я от много скоро, но и при мен са почти същите неща. Задните врати, антената и тавана, то те не зависят от мотора . Момчето, при което си оправям колата, ми каза, че в някой момент ще ми се наложи рециклиране на рейката, а аз си мисля, че и амортесьорите са за смяна и скоро ще я закарам да ги погледнат. Понеже виждам, че си от София, мога да ти предложа помощ с оправянето на задните врати, ако я вземеш. На мен в един сервиз ми обадиха цена от 100 лева за двете и накрая си ги направих с помощта на един приятел и смело твърдя, че повече няма да ми се налага да ги пипам, а дори и да им се случи нещо, след като вече веднъж е правена, повторението не е трудно. Редактирано 19 Юни, 2015 от Knoxville Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki50 10 #9 Отговорено 19 Юни, 2015 Карам такава от 11 год. и съм доволен. Освен консумативи, (вкл. предни дискове и амортесьори) за този период съм сменил следните неща: Предна ламбда сонда, меката връзка след изп. колектор, клеморед. Ремонтирал съм външните дръжки на задните врати и ел. антената -която накрая изкл. и сложих вътрешна. Претапицирах и тавана, щото увисна отзад преди 2 год. Имах теч в корм. рейка, който спрях с присадка, но си остана лекият луфт -с рециклиране не рискувах, тъй като е за по-износени. Извън градско харчи около 7л. / градско 12л. с А95 -няма газова. Другото е кеф и късмет. Покарай я и реши дали е твоят модел като усещане и тогава търси запазен екземпляр. Моята е 1,8, 136 коня, карам я от много скоро, но и при мен са почти същите неща. Задните врати, антената и тавана, то те не зависят от мотора . Момчето, при което си оправям колата, ми каза, че в някой момент ще ми се наложи рециклиране на рейката, а аз си мисля, че и амортесьорите са за смяна и скоро ще я закарам да ги погледнат. Понеже виждам, че си от София, мога да ти предложа помощ с оправянето на задните врати, ако я вземеш. На мен в един сервиз ми обадиха цена от 100 лева за двете и накрая си ги направих с помощта на един приятел и смело твърдя, че повече няма да ми се налага да ги пипам, а дори и да им се случи нещо, след като вече веднъж е правена, повторението не е трудно. Благодаря ти,ако я взема ще ти се обадя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове