Jump to content
626

Свеж въздух за карбовете ми

Recommended Posts

Колеги от доста време си мисля, с надигането на капака в горния край, дали въздуха който влиза в коша ще излиза успешно и дали по този начин филтъра на карбовете ще получава по студен и свеж въздух, защото сега съм 100% сигурен че мотора гълта топлия въздух който стой в коша. Чисто физически трябва да има ефект, но искам да чуя и вашето мнение.

post-17025-0-59086800-1432822762_thumb.jpg

post-17025-0-42781900-1432822721_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 По принцип си прав за потока, но пък въздуха вече ще е минал покрай мотора и ще се е нагрял точно преди карбовете. Това са си мои разсъждение де. Мисля че трябва да докараш студен поток директно към тях.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам колата ти е само на бензин,ако имаше гас тоя студен въздух постоянно ще ти мени оборотите както когато духа силно вятър.И аз съм с дуал карб,но при мен самата филтърна кутия има пластмасова търба към калника.Според мен най-добре търси вариант да го вкараш в калника.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз споделям мнението над мен.

Темата свързана със въздуховодите за студен въздух или друго казано cold air intake е доста обширна.

Аз лично бих направил точно такава система. Трябва да има възможно най-малко криви, възможно най-малко промени в сеченията, ако има такива да са колкото се може по-плавни и за работен обем в този диапазон тръба с външен диаметър повече от 63мм ще бъде в повече.

Аз съм с Д14А4 ползвах ПВЦ тръба Ф63 със силиконово коляно 45 градуса ф65 и всичко това го скрих в изолация за ПВЦ тръби. Засега се усеща разлика като вървене когато коша в двигателя е сравнително студен. Това се случва като навънка е около 15 градуса. Има разлика. Ще има още по-голяма разлика, когато затворя филтъра в кутия и вкарвавм въздух в тази кутия от калник примерно.

За твоята конфигурация е нужно да направиш една кутия при карбураторите (цилиндрична ще бъде идеалистично).

А в тази кутия да влиза тази тръба която ще идва от калника или от където пожелаеш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така бях направил на четризнаците. Взимаш друг капак и го правиш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много благодаря за идеите, доста са интересни и има логика в тях. Сега да се похваля с повдигането на капака, сложих планките днес, капака в горния край стърчи около 15/16 мм, като погледна под чистачките добре се вижда, че въздуха ще може да преминава.После последва замерване :) пуснахме GPS-са и започнах да ускорявам, попринцип си имаме една права извън града кадето съм ускорявал на макс и повече от 190 км по километража на колата несъм вдигал (просто спираше неможе повече). Днес натиснахме Сивика и този път успях да вдигна близо предполагам 195/196 км. ако имаше още път съм сигурен, че щях да ударя 200 км. които за тази кола са си направооо мега задоволителни и при тези 190 и няколко, GPS-са отчете - 186 км (макс спеед), като направя сравнение километража ми при макс скорост лъже с около 10/12 км, при 40 км на колата GPS-са показваше 38 км ( гумите ми са с заводския размер за това купе 175/70 - 13 ). В крайна сметка съм адски доволен от резултата и мисля, сигурен съм че неси внушавам, но при мен това повдигане на капака има някакъв минимален ефект :punk:

Редактирано от 626

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, една малко щура идея от моя страна, ама аеродинамика в мен проговаря  :|  Защо не пробваш да направиш крило? Насочващо крило... сега при 5та е малко по-трудно от колкото при 6та, заради по затворената предница, но не е мисията невъзможна... едно крило, под отвора на номера от отвътрещната страна с цел просто да насочва по-голям поток въздух около и над двигателя, защото там се получава един застой на флуйда. Както си отворил и капака вече от към чистачките, ще се получи идеална циркулация на потока, няма да свари да се стопля толкова много...

 

И вярвай на GPS-a, разликата идва от така наречения "запас на производителя" като той варира от 2 до 5% според зависи марката. Винаги километража показва повече.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е ненормална и предполагам ще се получи ефективно. С някакво парче ламарина ще стане добре (даже и материал имам), всичко ми е в главата, тези дни работя, но другата седмица ще го пробваммм :)

Колега направих няколко скици, за това ми говореше нали?

post-17025-0-23289200-1432931174_thumb.jpg

post-17025-0-85055400-1432931181_thumb.jpg

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това! :) 

Тук снимката е без колектора и изглежда лесно за направа, но като започнеш ще видиш, че не е баш така, липсата на място ще се окаже проблем... както сам каза, ненормална идея,  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тази пълна игла  - с иглата, компа, интейка/филтъра, делкото, инсталацията, бензиновата помна/резервоар и труда на колко ще ми дойде :) 

Благодаря за коментарите, освен капака друго несъм правил. Миналата седмица за път към Сливен, имаше много свободен път и пак е понапънах и резултата беше още по добър. Резултата е на лице, мисля че темата за ключ. Благодаря за мненията :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с твоите тюнвания, темата е за карбове, ''DUAL CARB''!!!!!!! не как да сме икономични и бързи + PGM-FI.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж си в US.... Наскар и темподобните "глупаци" значи още живеят 25г назад в миналото с карбовете си...

 

пс: ах, как искам и аз да не ме бърка колко гори колата и да си наредя 4 карба и да ти пикая на инжекциите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СИЛНО МОЛЯ, НЯКОЙ МОДЕРАТОР ДА ИЗТРИЕ МНЕНИЯТА НА - Japanese fever, тоз паразит дразни адски!!!!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чеки да навърши шеснаееесе и ше се опрай.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При условие че коша ти отдолу не е затворен с кора ,повдигането на капака лично според мен е безмислено ,топлия въздух в коша ще бъде засмучен и от долния поток на въздух,идеята за отвор които деректно да докарва по студен въздух до карбовете е по добра от повдигането.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А най доброто за понижаване на температурата в коша си остава термолентата на колекторите. Ако искаш по хладен въздух за карбовете си започни от там.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...