626 410 #1 Публикувано 28 Май, 2015 Колеги от доста време си мисля, с надигането на капака в горния край, дали въздуха който влиза в коша ще излиза успешно и дали по този начин филтъра на карбовете ще получава по студен и свеж въздух, защото сега съм 100% сигурен че мотора гълта топлия въздух който стой в коша. Чисто физически трябва да има ефект, но искам да чуя и вашето мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 28 Май, 2015 По принцип си прав за потока, но пък въздуха вече ще е минал покрай мотора и ще се е нагрял точно преди карбовете. Това са си мои разсъждение де. Мисля че трябва да докараш студен поток директно към тях. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
radibadboy 6 #3 Отговорено 28 Май, 2015 Гледам колата ти е само на бензин,ако имаше гас тоя студен въздух постоянно ще ти мени оборотите както когато духа силно вятър.И аз съм с дуал карб,но при мен самата филтърна кутия има пластмасова търба към калника.Според мен най-добре търси вариант да го вкараш в калника. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #4 Отговорено 28 Май, 2015 Аз споделям мнението над мен. Темата свързана със въздуховодите за студен въздух или друго казано cold air intake е доста обширна. Аз лично бих направил точно такава система. Трябва да има възможно най-малко криви, възможно най-малко промени в сеченията, ако има такива да са колкото се може по-плавни и за работен обем в този диапазон тръба с външен диаметър повече от 63мм ще бъде в повече. Аз съм с Д14А4 ползвах ПВЦ тръба Ф63 със силиконово коляно 45 градуса ф65 и всичко това го скрих в изолация за ПВЦ тръби. Засега се усеща разлика като вървене когато коша в двигателя е сравнително студен. Това се случва като навънка е около 15 градуса. Има разлика. Ще има още по-голяма разлика, когато затворя филтъра в кутия и вкарвавм въздух в тази кутия от калник примерно. За твоята конфигурация е нужно да направиш една кутия при карбураторите (цилиндрична ще бъде идеалистично). А в тази кутия да влиза тази тръба която ще идва от калника или от където пожелаеш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 29 Май, 2015 И аз така бях направил на четризнаците. Взимаш друг капак и го правиш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 410 #6 Отговорено 29 Май, 2015 (Редактирано) Много благодаря за идеите, доста са интересни и има логика в тях. Сега да се похваля с повдигането на капака, сложих планките днес, капака в горния край стърчи около 15/16 мм, като погледна под чистачките добре се вижда, че въздуха ще може да преминава.После последва замерване пуснахме GPS-са и започнах да ускорявам, попринцип си имаме една права извън града кадето съм ускорявал на макс и повече от 190 км по километража на колата несъм вдигал (просто спираше неможе повече). Днес натиснахме Сивика и този път успях да вдигна близо предполагам 195/196 км. ако имаше още път съм сигурен, че щях да ударя 200 км. които за тази кола са си направооо мега задоволителни и при тези 190 и няколко, GPS-са отчете - 186 км (макс спеед), като направя сравнение километража ми при макс скорост лъже с около 10/12 км, при 40 км на колата GPS-са показваше 38 км ( гумите ми са с заводския размер за това купе 175/70 - 13 ). В крайна сметка съм адски доволен от резултата и мисля, сигурен съм че неси внушавам, но при мен това повдигане на капака има някакъв минимален ефект Редактирано 29 Май, 2015 от 626 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #7 Отговорено 29 Май, 2015 Колега, една малко щура идея от моя страна, ама аеродинамика в мен проговаря Защо не пробваш да направиш крило? Насочващо крило... сега при 5та е малко по-трудно от колкото при 6та, заради по затворената предница, но не е мисията невъзможна... едно крило, под отвора на номера от отвътрещната страна с цел просто да насочва по-голям поток въздух около и над двигателя, защото там се получава един застой на флуйда. Както си отворил и капака вече от към чистачките, ще се получи идеална циркулация на потока, няма да свари да се стопля толкова много... И вярвай на GPS-a, разликата идва от така наречения "запас на производителя" като той варира от 2 до 5% според зависи марката. Винаги километража показва повече. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 410 #8 Отговорено 29 Май, 2015 Идеята е ненормална и предполагам ще се получи ефективно. С някакво парче ламарина ще стане добре (даже и материал имам), всичко ми е в главата, тези дни работя, но другата седмица ще го пробваммм Колега направих няколко скици, за това ми говореше нали? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #9 Отговорено 30 Май, 2015 Точно за това! Тук снимката е без колектора и изглежда лесно за направа, но като започнеш ще видиш, че не е баш така, липсата на място ще се окаже проблем... както сам каза, ненормална идея, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 410 #10 Отговорено 20 Юни, 2015 И тази пълна игла - с иглата, компа, интейка/филтъра, делкото, инсталацията, бензиновата помна/резервоар и труда на колко ще ми дойде Благодаря за коментарите, освен капака друго несъм правил. Миналата седмица за път към Сливен, имаше много свободен път и пак е понапънах и резултата беше още по добър. Резултата е на лице, мисля че темата за ключ. Благодаря за мненията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 410 #11 Отговорено 21 Юни, 2015 Стига с твоите тюнвания, темата е за карбове, ''DUAL CARB''!!!! не как да сме икономични и бързи + PGM-FI. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #12 Отговорено 22 Юни, 2015 Уж си в US.... Наскар и темподобните "глупаци" значи още живеят 25г назад в миналото с карбовете си... пс: ах, как искам и аз да не ме бърка колко гори колата и да си наредя 4 карба и да ти пикая на инжекциите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 410 #13 Отговорено 22 Юни, 2015 СИЛНО МОЛЯ, НЯКОЙ МОДЕРАТОР ДА ИЗТРИЕ МНЕНИЯТА НА - Japanese fever, тоз паразит дразни адски! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 22 Юни, 2015 Чеки да навърши шеснаееесе и ше се опрай. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #15 Отговорено 22 Юни, 2015 При условие че коша ти отдолу не е затворен с кора ,повдигането на капака лично според мен е безмислено ,топлия въздух в коша ще бъде засмучен и от долния поток на въздух,идеята за отвор които деректно да докарва по студен въздух до карбовете е по добра от повдигането. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #16 Отговорено 24 Юни, 2015 А най доброто за понижаване на температурата в коша си остава термолентата на колекторите. Ако искаш по хладен въздух за карбовете си започни от там. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове