Jackxxx 27 #41 Отговорено 23 Ноември, 2015 На мен ми е беше доста полезна информацията. Аз лично си направих друг тест. Предната седмица когато ходех на работа сутрин и вечер палих все при 4-5 градуса околна температура. Пробвах да паля веднага след като изгасне лампичката за свещите и пробвах да паля след като изчаквах 10-тина секунди. При изчакването до 10-тина секунди колата палеше по-добре. Отделно, че аз си имам някакъв проблем с паленето, но това изчакване до 10сек има влияние. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #42 Отговорено 23 Ноември, 2015 На мен ми е беше доста полезна информацията. ------------- Отделно, че аз си имам някакъв проблем с паленето, но това изчакване до 10сек има влияние. Такава е логиката, трябва да помогне, когато паленето е проблемно. Според мен при проблемно палене е добре да се цели 8та секунда, т.е. малко преди да е спряло греенето и температурата би трябвало да е максимална. Съвпадението на резултатите от изследванията с колегата, показват, че това е истината- 8-10сек подгряване след контакт и 2-4 мин след запалване. Тези времена са само ориентир, защото ние сме мерили при около 6-8гр и логично е при други температури времената да са други.При палене на топъл двигател въобще няма подгряване. Не упреквам и колегите, които смятаха, че е абсурд да има толкова дълго подгряване, аз също имах съмнения, за това и направих тестовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petargazdov89 4 #43 Отговорено 28 Декември, 2020 на мен ми светва чек ограничава ме до 2000 оброта .... след повторно палене си ме пуска да я карам над 2000 оборота .... та тоя код за грешка какво ще рече ? свещи ли е ? P1384 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #44 Отговорено 28 Декември, 2020 Свещи, реле или липсващи контакти по връзките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #45 Отговорено 28 Декември, 2020 На 18.06.2015 г. at 19:57, Veseliq написа: Между другото след като имах съмнение (заради авто форума), че климатика ми има нужда да бъде проверен и евентуално "допълнен" с газ, отидох в уж страхотен сервиз за климатици, където се оказа, че системата е абсолютно пълна и изправна и наистина не е имало нужда да бъде отваряна и пълнена. От тогава вече наистина има нужда да се допълва. Точно така стана и с моя климатик на старата кола,веднъж проверка и после през година зареждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове