Jump to content
Waller

Хидравлична Рейка

Recommended Posts

Колеги здравейте ! Имам запитване към вас което е свързано с Хидравлична Рейка на Хонда Сивик 1.5 90hp-d15b2. Може ли да яде гумите поради това че рейката е протекла ? Купих колата преди половин година и рейката си беше протекла още тогава. Нивото на хидравличната течност не е мръднало за 5 месеца. Освен тропане нямам други проблеми с нея. Но дали от това може да ми яде гумите от двете страни по вътрешният ръб. Дали някой би се навил да направи Стент при тази ситуация? Благодаря предварително.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не е от теча. По скоро е свалена колата или си е за реглаж. Няма да ти откажат да я направят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай на реглаж ,но преди това да ти прегледат цялата предница за нещо разбито или да нямаш луфтове някъде-ако всичко е наред я регулират и няма да ти яде гумите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди ремонта врънках сумати хора да ми я натегнат малко ,ама като чуят само и бягат през глава-никой не ще да бута!Един ми каза че с притягане може да ми затегне на някой завой и нали мотора на рейката има съединител и да откаже сервото като защита и бух в някой дирек !Пък недай си боже и човек да удариш !Ако е рейката само ремонт-няма 100% гаранция че няма да лопа нищо пак ама иначе с притягането риска за сакатлък бил прекалено голям!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте

Колеги, под тефлоново- стоманената втулка/лагер има Пружина, и най- отдолу е гайката, чрез която се притяга/обира луфта в рейката. За Японска Хонда Сивик 6 генерация* се продава отделно както Пружината, така и тефлоново- стоманената втулка/лагер (възможно е и пружината да е омекнала, както и втулката да е износена). Според мен не би трябвало да има проблеми при натягане на тази втулка/лагер, стига и пружината да е наред.

*Рейките на Японските Сивици 6 генерация се ремонтират и частите по рейката се продават и отделно, докато за Английските Сивици от тези години рейката е един елемент и части за нея не се продават отделно (уплътнения, зъбна рейка и т.н.).

При мен след смяна на втулката + пружината и след нормално "натягане" всичко е наред. 

 

Поздрави

Редактирано от JoroHondata
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Само че колегата не е уточнил от коя страна има луфт  :)   Не го карайте да натяга рейката, защото по-често се износва втулката от дясно на рейката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги даже не съм преглеждал от коя страна има луфт. Понеделник ще закарам колата на Стент и вече там евентуално ще разбера какво да правя.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако луфтът е от лявата страна, каква е диагнозата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Където и да е луфта ,диагнозата е ремонт на рейката ,това с притягането може да ти изиграе лош номер баш когато нетрябва -при завой.Не случайно никой майстор неще да притяга рейки щото може да стане голяма беля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос малко не по темата. От японски на англииски сивик пасва ли рейката колеги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луфт от  Рейката нямам. Диагноза: Отклонения ня дясно колело с градус спрямо другото даже и след Стенд ! Няма Луфтове и нещо за смяна....пффф

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...