Waller 0 #1 Публикувано 18 Май, 2015 Колеги здравейте ! Имам запитване към вас което е свързано с Хидравлична Рейка на Хонда Сивик 1.5 90hp-d15b2. Може ли да яде гумите поради това че рейката е протекла ? Купих колата преди половин година и рейката си беше протекла още тогава. Нивото на хидравличната течност не е мръднало за 5 месеца. Освен тропане нямам други проблеми с нея. Но дали от това може да ми яде гумите от двете страни по вътрешният ръб. Дали някой би се навил да направи Стент при тази ситуация? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #2 Отговорено 18 Май, 2015 Не е от теча. По скоро е свалена колата или си е за реглаж. Няма да ти откажат да я направят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3 Отговорено 18 Май, 2015 Отивай на реглаж ,но преди това да ти прегледат цялата предница за нещо разбито или да нямаш луфтове някъде-ако всичко е наред я регулират и няма да ти яде гумите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivcho_86 2 #4 Отговорено 19 Май, 2015 колега погледни темата и опитай да си намалиш луфта на рейката за стенда поне както направих аз днес . http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44447 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 19 Май, 2015 Аз преди ремонта врънках сумати хора да ми я натегнат малко ,ама като чуят само и бягат през глава-никой не ще да бута!Един ми каза че с притягане може да ми затегне на някой завой и нали мотора на рейката има съединител и да откаже сервото като защита и бух в някой дирек !Пък недай си боже и човек да удариш !Ако е рейката само ремонт-няма 100% гаранция че няма да лопа нищо пак ама иначе с притягането риска за сакатлък бил прекалено голям! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #6 Отговорено 20 Май, 2015 (Редактирано) Здравейте Колеги, под тефлоново- стоманената втулка/лагер има Пружина, и най- отдолу е гайката, чрез която се притяга/обира луфта в рейката. За Японска Хонда Сивик 6 генерация* се продава отделно както Пружината, така и тефлоново- стоманената втулка/лагер (възможно е и пружината да е омекнала, както и втулката да е износена). Според мен не би трябвало да има проблеми при натягане на тази втулка/лагер, стига и пружината да е наред. *Рейките на Японските Сивици 6 генерация се ремонтират и частите по рейката се продават и отделно, докато за Английските Сивици от тези години рейката е един елемент и части за нея не се продават отделно (уплътнения, зъбна рейка и т.н.). При мен след смяна на втулката + пружината и след нормално "натягане" всичко е наред. Поздрави Редактирано 20 Май, 2015 от JoroHondata 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #7 Отговорено 20 Май, 2015 Само че колегата не е уточнил от коя страна има луфт Не го карайте да натяга рейката, защото по-често се износва втулката от дясно на рейката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Waller 0 #8 Отговорено 20 Май, 2015 Колеги даже не съм преглеждал от коя страна има луфт. Понеделник ще закарам колата на Стент и вече там евентуално ще разбера какво да правя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #9 Отговорено 21 Май, 2015 А ако луфтът е от лявата страна, каква е диагнозата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #10 Отговорено 21 Май, 2015 Където и да е луфта ,диагнозата е ремонт на рейката ,това с притягането може да ти изиграе лош номер баш когато нетрябва -при завой.Не случайно никой майстор неще да притяга рейки щото може да стане голяма беля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #11 Отговорено 21 Май, 2015 Един въпрос малко не по темата. От японски на англииски сивик пасва ли рейката колеги? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Waller 0 #12 Отговорено 22 Май, 2015 Луфт от Рейката нямам. Диагноза: Отклонения ня дясно колело с градус спрямо другото даже и след Стенд ! Няма Луфтове и нещо за смяна....пффф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове