moondevil 4 #1 Публикувано 9 Май, 2015 Здравейте колеги от няколко месеца карам въпросния автомобил и съм изключително доволен само от скоро се появи неприятен шум в купето при подаване и отнемане на гаста в диапазона 1500 - 2000 оборота като най се чува на 1,2,3.Звукът наподобява между виене и "ууууу". При натиснат съединител пак го прави. Имам чувството че е от всмукателната система но не мога да го открия.Моля колеги които карат такъв автомобил да споделят как е при тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #2 Отговорено 9 Май, 2015 да отбележа само че се чува само в купето и при задържне на да речем 1600 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1256 #3 Отговорено 9 Май, 2015 Тва някъв резонанс ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #4 Отговорено 9 Май, 2015 мисля че е нещо такова... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #5 Отговорено 11 Май, 2015 Това "уууу" можеш ли да му пуснеш запис, че иначе си е гадаене... Ако го прави като е по-студена по-силно, това е от турбото и е нормално. Всички хондовски 2.2 дизели "вият" така, което не е индикация за проблем. ПП: Отговора ми предполага, че си с 2.2 дизел, а не с новия 1.6, за който нищо не знам - понеже нищо не си казал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #6 Отговорено 11 Май, 2015 да колгега 2.2 е извинявам се пробвах да го запиша но не се чува хубаво на клипа,може и малко да се вглабявам във шумовете. Но определено дочувам това уууу когато задържа педала на гаста от 1400/2000 оборота като на 1,2 при 1400 най го чувам.Или е някакъв резонанс или нещо всмукателната система нещо с въздуха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #7 Отговорено 11 Май, 2015 (Редактирано) Щом е 2014г.- значи е в гаранция.Какво казват във Бултрако,за това виене или бучене?И колега Veseliq - не всички 2,2 дизели на Хонда "вият" така!При мен,преди да сменя д.маховик и съединителя, се получаваше точно такъв резонанс и бучене, при същите обороти (1300-1800).След смяната, всичко се оправи - но не твърдя, че при колегата, е задължително това. Може нещо друго да прави този резонанс. Само за статистиката, от предишния приемник на Бултрако, знам за 2 нови СРВ-та (на по 30-40 х.км. 2013г.), че са им сменили гаранционо , целия комплект съединител. Редактирано 11 Май, 2015 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #8 Отговорено 12 Май, 2015 казаха ми на 10к като отида ако не се е оправило ще я гледат. Това го чувам и гогато съм спрял на свободна давам газ пак се чува и не е постоянен. При натиснат съединител пак. Затова смятам че не е съединител и рем подобни дебели ремонти..., моля ако греша някой да ме поправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #9 Отговорено 12 Май, 2015 моята е едва на 3000,може да и се намистат кокалите още :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #10 Отговорено 12 Май, 2015 И колега Veseliq - не всички 2,2 дизели на Хонда "вият" така! Говоря за "виенето" или "свиренето" на турбото. Ако е нещо като резонанс, може би е друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #11 Отговорено 12 Май, 2015 Абе тя колата чисто нова /на 3000 км./, а ние къде задълбахме и какви предположения даваме . Ама ще ми е интересно, колегата да ни държи в течение и да каже какво са установили, евентуално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #12 Отговорено 15 Май, 2015 Да ще ви държа задължително :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #13 Отговорено 15 Май, 2015 Турбото вие при пробив в интеркулер с-мaтa, но при тaя новa колa едвa ли е от товa... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #14 Отговорено 18 Май, 2015 Да ви кажа вчера ходих за риба.. та по един черен път около километър два, само първа втора след което при тръгване наобратно вечего няма явно се е огризало. Така че колеги продължавам да се наслаждавам на колицата. Нямам идея какво беше но почти съм сигурен че беше турбото в ниски обороти. Благодаря на всички отзовали се които се опитаха гадайки да помогнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове